Solid snake
2002
Jag är inte imponerad av slugs.
Prova och jämför.
Jag gillar möjligheten att kunna jaga med slugs, något man inte får göra med 2 pipiga bössor...
Jag är inte imponerad av slugs.
Prova och jämför.
Jag gillar möjligheten att kunna jaga med slugs, något man inte får göra med 2 pipiga bössor...
Klart du ska ha pump. Jag ska ha min till zombies och papptavlor.
Vad skall du ha den till?
Jag har uppfattat 30-30 som ett bra alternativ till klass2jakt, om inte hållen är för långa, men går det att få precision i en -94a?
Nu vet inte jag hur en 30-30 ser ut men vapen från 94 kan ha bra precision. Min Tikka är ju från 84 och duger än för serier under 10mm på 100m. Min senaste serie var 3skott så tätt att alla tog i varandra. Ska se om jag kan hitta bild.
Nog kan dom ha bra precision, men du missar ett sekel i ditt antagande.
Aha det förklarar varför jag tyckte det lät konstigt
Nu vet inte jag hur en 30-30 ser ut men vapen från 94 kan ha bra precision. Min Tikka är ju från 84 och duger än för serier under 10mm på 100m. Min senaste serie var 3skott så tätt att alla tog i varandra. Ska se om jag kan hitta bild.
Hur skulle du kunna ansvara för vad säljaren gör?På onsdag kommer bocken. 1.5 vecka handläggning. Helt ok.
Men nu säger han att hela bössan kommer i ett paket. Är det något jag kan torska på?
På onsdag kommer bocken. 1.5 vecka handläggning. Helt ok.
Men nu säger han att hela bössan kommer i ett paket. Är det något jag kan torska på?
Han ska stå för frakten och vill snåla och skicka ett paket istället för två. Ligger i koffert.
Om det försvinner när jag har licens på det tänkte jag på. Försäkringsvärdet är väl också lägre än bössans värde.
Hur skulle du kunna ansvara för vad säljaren gör?
Min Marlin ´94 är för övrigt utkvitterad utan ID kontroll med Kalle Anka som namnteckning. Till saken hör att paketet var adresserat till min fru.
Har även fått komplett pistol levererad i brevlådan, från en större handlare/grossist här i landet
En hel driva, Sportec, Staffans vapen, Västsvenskvapenkonsult, Wange kort sagt massor eller de flesta som handlar med vapen.Vad finns det för pistolhandlare i landet? Har googlat men det var tunna resultat.
Vad finns det för pistolhandlare i landet? Har googlat men det var tunna resultat.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|