Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Kunde inte hålla dig?
Klart jag inte kunde.
Vi har en lånepistol i klubben men det är en 19 och med mina labbar är den lite pluttig.
Kunde inte hålla dig?
Klart jag inte kunde.
Vi har en lånepistol i klubben men det är en 19 och med mina labbar är den lite pluttig.
Kul för dig? Har du gått omvägen över .22:a eller har du väntat ett helt år? Finns det någon klubb som både har gevär och pistol i verksamheten? Funderar på gå med i Haninge men finns det en mindre klubb som även har pistol så gärna för mig. Höll på med pistol när jag sist bodde i Nyköping på heltid men tiden räckte inte till.
Ja, finns här någon som vet någon klubb som faktiskt vill ha medlemmar så braka på med tips gärna.
Jag vet inte om jag skriver dåliga förfrågningar eller om alla bara avskyr nytt folk eller bäggedera men jag är lite less på avslag nu.
Pistolskyttevärlden är full av gamla mossiga gubbar som fasar över allt var nytt blod heter. Misstänksamma som fan. Usch.
Fast det gäller även klubbar med fler grenar än bara klassiska gubbgrenar. Kan man starta en egen?
Ja, finns här någon som vet någon klubb som faktiskt vill ha medlemmar så braka på med tips gärna.
Jag vet inte om jag skriver dåliga förfrågningar eller om alla bara avskyr nytt folk eller bäggedera men jag är lite less på avslag nu.
Jag tänker mig att man går med i gevärs-delen och sen kanske får komma över när dom känner en. Är inte så jättesugen på pistol nu men det kommer väl. Skulle gärna testa IPSC med hagelpumpen dock. Huddinge jaktklubb har väl båda tror jag.
Bästa tipset är att åka och besöka en skjutklubb när de har skjutträningar och säga hej.
Men du har väl hållt på ett tag?Pistolskyttevärlden är full av gamla mossiga gubbar som fasar över allt var nytt blod heter. Misstänksamma som fan. Usch.
Men du har väl hållt på ett tag?
Min lilla erfarenhet av pistolskytte (ingen alls, men har bekanta som skjuter) säger mig att sporten drar till sig en ofantlig mängd idioter, samtidigt som den granskas ganska kritiskt utifrån.
Mao, så finns det nog anledning att vara restriktiv med nya medlemmar.
Är man någorlunda normal, så hjälper det nog att bara åka dit och hälsa på.
Fyll i samma saker som står i säljarens licens och det antal vapen du har fysiskt i vapenskåpet.
Ändrar man någon uppgift blir det garanterat strul...
Tack, men mycket av det de efterfrågar står ju inte. Typ piplängd. Och sedan blir man ju så sinnessjukt irriterad över att dessa Stasiagenter bryr sig om piplängd över huvud taget, vad spelar det för roll? Man känner för att skriva 300cm bara för att se vad de tycker om det. "Förvaras i Nor-Lyx HL6 med påbyggnad i glasfiber"
Det här skiten då, vad är det för skit:
Tillståndsbevisets diarienummer
Är det nuvarande Licensnummer ?
Inte förrän man drabbas av myndighetssveriges förakt så förstår man vad kränkt egentligen betyder.
Vad har du köpt?
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |