browning
Vet inte var den gjord. Men lappan man fick med var på franska. Belgisk?Vadå? Hävdar du att jänkarna inte har någon känsla för kvalité? Kan väl inte..
Angående vapengarderob så har jag precis sålt av sommarens impulsköp och kommer under nästa månad lämna in en ansökan på ett rent sportskytte-"gevär".
Vadå? Hävdar du att jänkarna inte har någon känsla för kvalité? Kan väl inte..
Angående vapengarderob så har jag precis sålt av sommarens impulsköp och kommer under nästa månad lämna in en ansökan på ett rent sportskytte-"gevär".
Av armalite-typ?
Tror du kommer vara mer nöjd med godtycklig begagnad Beretta, Miroku eller SKB. Hagelvapen är ju inte något som slits om man inte står och dånar på Skeetbanan varje lediga dag.
Pruta ner denna en tusing kanske?
http://www.blocket.se/jamtland/Beretta_686_S_i_absolut_nyskick_56521035.htm?ca=11&w=3
Ja absolut. Grejen är att det aldrig dyker upp nån begagnad bössa inom rimligt avstånd, då jag gärna vilket känna på den först. Just den där berettan är intressant, men står 55mil bort.
Jo, det är ju viktigt att en hagelpang passar i alla fall hjälpligt.
Jag håller med om att en begagnad märkesbössa är bättre, men det säger inget om silman. Kommer den att klicka, skära ihop, rosta, explodera eller skjuta på sne?
Jag håller med om att en begagnad märkesbössa är bättre, men det säger inget om silman. Kommer den att klicka, skära ihop, rosta, explodera eller skjuta på sne?
Jag resonerar så här. Det är skitkul att skjuta sporting. Jävligt skitkul. Därför kommer du vilja ha en bössa som inte skäms för sig där och som överlever några tusental skott per år. Om man bara jagar någon gång per år med bössan och inte gör något mer funkar vad för skit som helst tror jag. Men de flesta kommer vilja skjuta mycket, och då kommer man snabbt fram till att en budgetbössa inte duger, mest för sitt eget självförtroende.
Så hoppa över konsumtion en månad och köp nästa månad istället. Det är så jobbigt att byta bössa, så det bli aldrig av om man inte omöjligen kan leva med den. Köp typ något sånt här.
http://www.blocket.se/kronoberg/Hagelgevar_Beretta_682_55848810.htm?ca=12&w=3
Själv har jag fått kåtslag på denna. http://www.blocket.se/vi/56828506.htm
Måste ha den känns det som. Kanske byta stock, och ta kikaren från min andra så har man en riktigt trevlig bössa.
Mosa låtsasfåglar an man göra med vad skit som helst.
Ett jaktvapen måste fungera.
Det är inte ovanligt att slagstiften strular på budgetbössor.Sant. Så kan man resonera men problemet med budgetbockar är väl inte att de klickar? Utan att de inte håller för skjutslitage?
Jag har snöat in totalt på optik på sistone (vart ett till kikarsikte idag); vad har ni krönt era pangar med och till viket syfte (t ex vak, långhåll mm)?
Jag har snöat in totalt på optik på sistone (vart ett till kikarsikte idag); vad har ni krönt era pangar med och till viket syfte (t ex vak, långhåll mm)?
Det går bra nu!
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |