Plåtniklas
Liten, rädd och ensam™
Menar det. Ska leta pistolklubb.
Kan inte annat än önska dig lycka till för det är en väldigt rolig, men dyr, hobby.
Menar det. Ska leta pistolklubb.
Kan inte annat än önska dig lycka till för det är en väldigt rolig, men dyr, hobby.
Du har hållare för patroner på lådan på din 870 va? Var köpte du den?
Nu så !
Trycke levererat, monteras i kväll.
Vortex på väg med posten, dags att titta efter fästen.
Det här året börjar dyyrt...
Nu så !
Trycke levererat, monteras i kväll.
Vortex på väg med posten, dags att titta efter fästen.
Det här året börjar dyyrt...
Korrekt.
Jag beställde den från en kanadensisk firma jag glömt namnet på. Det var nämligen ingen annan som hade i lager/ville skicka just då.
Mesa Tactical Sureshell.
http://mesatactical.com/products/category/sureshell-shotshell-carriers/
Tog du det beggade trycket på robsoft? Vad blev det för kikare? PST eller Razor? Ska ta och beställa en Razor gen 2 tänkte jag.
Som tröst köpte jag en choke. Imp. mod vad det nu blir i kvart. Kommer inte träffa en duva med så trångt men men, kanske kan ta änderna på lite längre håll.
View attachment 414779
Trekvart. Det är vad jag kör i tävlingsbössan så nog fan kan du pricka duvor allt.
Men ursäkta om jag tjatar. Hur ska man tänka kring shell carriers? Ska man gå direkt på så man kan twin ladda? Eller duger vanlig laddning? Vilka hållare har du i bältet? Vill kunna ladda två snabbt i röret. Inte mer.
En sån där för 4 hylsor skulle duga för mig. Vilket märke och funkar dom i vanligt bälte?Jag laddar enbart patronläget från caddyn och sen fyller jag på tuben från bältet. Möjligen att jag kan ta ett skott från caddyn som "match saver" om jag typ missar på sista skottet. Svårt att se att du skulle behöva ladda mer än två skott snabbt och sen i lugn och ro kunna fylla på caddyn från fickan.
Träffas vi någon gång på skjutbanan kan jag visa lite omladdningsteknik.
I dagsläget har jag den här riggen. Det får plats 26 skott:
View attachment 414811
En sån där för 4 hylsor skulle duga för mig. Vilket märke och funkar dom i vanligt bälte?
"Ghost". Dom funkar till vanliga bälten.
Jag råkar faktiskt ha en över som inte fungerar på mitt tjocka tävlingsbälte. Din för den facila summan av 200 riksdaler. (Kostar 29 euro plus frakt nya.)
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|