Jag kanske ska skippa min dusch nu då innan jag ska ner till stanDet är väl inte Jul redan? Tvättar man sig för ofta, tar man bort de naturliga odörerna För att inte tala om vad mycket varmvatten som förspills.
Men hur blir det med utspädningen? Räknar man på det hela? Tid i duschen och storlek på öppningen i burken/flaskan måste ju ge hur stark ölen måste vara för att inte spädas ut till allt för omanlig nivå.Gillar när man dricker öl i duschen innan utgång eller efter innebandy, med öl blir det aldrig långtråkigt
Men hur blir det med utspädningen? Räknar man på det hela? Tid i duschen och storlek på öppningen i burken/flaskan måste ju ge hur stark ölen måste vara för att inte spädas ut till allt för omanlig nivå.
Man kan ju inte kliva in som en redig man med en starköl och kliva ut som en fjolla med en skvätt lättöl.
Finns det någon tabell som underlättar det hela? Eller ska man per automatik alltid sikta på så stark öl som möjligt? Att minimera utspädningen genom att sätta napp på ölen känns som omedelbar diskvalificering.
/Förvirrad öldrickare
Enkelt. 1. Man dricker ur flarra. 2. Man håller tummen för öppningen.
Starköl är obligatoriskt.
Ja, du har ju själv märkt hur sjukt opraktiskt det är, man har kanske någon romantiserad bild av hur mysigt det ska vara, som man har sett på film flera gånger...
Ungefär som att ha sex i vattenbrynet på en strand, det ser bra ut på film, men fy fan för sand mellan skinkorna, håller man på en stund blir man skinnflådd....
Näe, missionären mellan lakanen, med lyset av, det har fungerat i hundratals år tidigare!
Ska man nödvändigtvis kladda på varandra i samband med tvagning så kan man dela på en burk bodybutter efter duschen
...
När jag e klar med renovering utav resten av lyan så ska jag införskaffa ett sittbadkar och en tv till badrummet, kommer bli något åt det här hållet var det tänkt:
Ni verkar inte ha några direkta ideér? fan detta är trots allt ett stort problem..
Har du testat att ha igång lite bra musik än då?
Hade inte möjligheten att baxa in stereon i badrummet igår. Tänkte jag skulle testa imorrn
MILJÖBOVAR!!
En balja med kallt vatten duger mer än väl i en hel månad!
Hade inte möjligheten att baxa in stereon i badrummet igår. Tänkte jag skulle testa imorrn
så länge du inte bor i ett slott behöver du väl inte baxa in stereon i badrummet, bara sätta på hög musik o ha dörren öppen.
så länge du inte bor i ett slott behöver du väl inte baxa in stereon i badrummet, bara sätta på hög musik o ha dörren öppen.
Eeeee.. Höj volymen?Hade inte möjligheten att baxa in stereon i badrummet igår. Tänkte jag skulle testa imorrn
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|