Att duscha.

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Det är väl inte Jul redan? Tvättar man sig för ofta, tar man bort de naturliga odörerna :gnissla För att inte tala om vad mycket varmvatten som förspills.

MikkE

Guest
Det är väl inte Jul redan? Tvättar man sig för ofta, tar man bort de naturliga odörerna :gnissla För att inte tala om vad mycket varmvatten som förspills.
Jag kanske ska skippa min dusch nu då innan jag ska ner till stan :glömdet

Nollvision

Jag är min egen nemesis.
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
S3D Nu med mer fighter.
Gillar när man dricker öl i duschen innan utgång eller efter innebandy, med öl blir det aldrig långtråkigt
Men hur blir det med utspädningen? Räknar man på det hela? Tid i duschen och storlek på öppningen i burken/flaskan måste ju ge hur stark ölen måste vara för att inte spädas ut till allt för omanlig nivå.

Man kan ju inte kliva in som en redig man med en starköl och kliva ut som en fjolla med en skvätt lättöl.

Finns det någon tabell som underlättar det hela? Eller ska man per automatik alltid sikta på så stark öl som möjligt? Att minimera utspädningen genom att sätta napp på ölen känns som omedelbar diskvalificering.

/Förvirrad öldrickare

MikkE

Guest
Men hur blir det med utspädningen? Räknar man på det hela? Tid i duschen och storlek på öppningen i burken/flaskan måste ju ge hur stark ölen måste vara för att inte spädas ut till allt för omanlig nivå.

Man kan ju inte kliva in som en redig man med en starköl och kliva ut som en fjolla med en skvätt lättöl.

Finns det någon tabell som underlättar det hela? Eller ska man per automatik alltid sikta på så stark öl som möjligt? Att minimera utspädningen genom att sätta napp på ölen känns som omedelbar diskvalificering.

/Förvirrad öldrickare

Enkelt. 1. Man dricker ur flarra. 2. Man håller tummen för öppningen. :tummenupp
Starköl är obligatoriskt.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Enkelt. 1. Man dricker ur flarra. 2. Man håller tummen för öppningen. :tummenupp
Starköl är obligatoriskt.

Eller så ställer man ölen så att det inte kommer något vatten i? Jag dricker vin ibland, och jag dricker det då inte ur boxen... :)

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Eller så dricker man ölen konstant. Munnen mot mynningen hela tiden.

/E.rfaren.

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ja, du har ju själv märkt hur sjukt opraktiskt det är, man har kanske någon romantiserad bild av hur mysigt det ska vara, som man har sett på film flera gånger...

Ungefär som att ha sex i vattenbrynet på en strand, det ser bra ut på film, men fy fan för sand mellan skinkorna, håller man på en stund blir man skinnflådd....

Näe, missionären mellan lakanen, med lyset av, det har fungerat i hundratals år tidigare!

Ska man nödvändigtvis kladda på varandra i samband med tvagning så kan man dela på en burk bodybutter efter duschen

hahhahahahahaha herr romantiker numero uno! :tummenupp

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
...
När jag e klar med renovering utav resten av lyan så ska jag införskaffa ett sittbadkar och en tv till badrummet, kommer bli något åt det här hållet var det tänkt:

18595138.jpg

TV på toan känns lite... :skrämd när vattenångorna från duschen sprider sig. :grilladavbrödrostivattnet

TukTuk

Fullända
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
Hornet 606
:mad: MILJÖBOVAR!! :mad:

En balja med kallt vatten duger mer än väl i en hel månad!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Ni verkar inte ha några direkta ideér? fan detta är trots allt ett stort problem..

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Hade inte möjligheten att baxa in stereon i badrummet igår. Tänkte jag skulle testa imorrn :tummenupp

så länge du inte bor i ett slott behöver du väl inte baxa in stereon i badrummet, bara sätta på hög musik o ha dörren öppen. :tummenupp

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
så länge du inte bor i ett slott behöver du väl inte baxa in stereon i badrummet, bara sätta på hög musik o ha dörren öppen. :tummenupp

Har man dörren öppen så försvinner ju värmen:gnissla

Har sonos i varje rum, dock inte i badrummet. Kanske vore nåt..

"Vad gör ni för att ha kul i duschen?"
Roligare om man är två :brynad

:kulspruta*vattenkrig*

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Med tanke på hur hög gayfaktorn är på folk här i forumet så skulle man ju tro att de flesta hade fullt upp med att tappa tvålen när ni duschar. Iaf på gymmet...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag har fixat stereo på toan. Med subwoofer faktiskt. Då kan man stå i duschen och träna på sina dansmoves.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka