SilverWolf
Medlem
-"Konsekvenser som visar sig stämma med verkligheten kan sägas stärka hypotesen"
Hoj! Får ju ändå inte ligga så.
Får leta upp en B-rud som också gillar hojar...![]()
Exakt , och vi finns faktiskt! Synd att ingen kör ifatt och erbjuder sina tjänster
Ligga kan man göra vintertid![]()
Det kräver ju att man som kille legat efter,
bättre odds för dig att köra ikapp en heftig kiis istället!
Exakt , och vi finns faktiskt! Synd att ingen kör ifatt och erbjuder sina tjänster
Hon har högerfoten på passagerarpinnen, alltså tjör hon inte. Jag är glad för din skull, men vet din flickvän att du lägger upp bilder på henne här från när du skjutsade runt henne i somras?![]()
Alla mina polare undrar varför jag fortfarande är så kärleksfull mot min fru och kallar henne älskling, sockertopp och sötnos. Men de flesta vet ju inte att jag har glömt bort vad hon heter, och inte fan vågar jag fråga efter 10 år.
Hojen sålde jag dock i våras. Så denna sommaren har jag varken legat eller kört hoj. Måste nog ha något nytt till nästa säsong. Och måste jag välja mellan att ligga eller köra hoj, så hade jag valt köra hoj alla dagar i veckan![]()
Ja vi hajar PippaTHan skulle aldrig be mig välja, jag skulle aldrig be honom välja. Köra när det är ljust, ligga när det är mörkt och ni vet ju vad det betyder under sommaren.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |