2Wheeldrive
Nu kör vi!
Hojbrudar är grymma i sängen
Nope, fel regler, byt ut.I ett förhållande så måste man ligga för att få tillstånd att köra hoj. That was some deeeep shit, yes?
I hear you brother, jag har en ännu bättre idé. Inte inleda nåtNope, fel regler, byt ut.
Hon har högerfoten på passagerarpinnen, alltså tjör hon inte. Jag är glad för din skull, men vet din flickvän att du lägger upp bilder på henne här från när du skjutsade runt henne i somras?
Ring o fråga, du har väl numret till din egen morsa?
Runka samtidigt som man kör på bakhjulet!! Det är grejer det!!
Har sett mycket stunt, men inte detta, ha ha ha...
Kanske vore ett sätt att bräcka alla andra galningar, som vänt upp och ner på fysikens alla lagar???
Har sett mycket stunt, men inte detta, ha ha ha...
Kanske vore ett sätt att bräcka alla andra galningar, som vänt upp och ner på fysikens alla lagar???
Hojbrudar är grymma i sängen
För en reacharound?Gasas det med vänstern eller högern då? Eller kräver stuntet en passagerare kanske?
Jag vill ha en hojtjej och om hon är lik Adriana Lima så kan hon få lära upp mig, i mer än hur man kör motorcykelDet är pga alla hojsnubbar som lärt upp dom
Hur svårt kan de vara att göra de själv? Rulla på tomgången om man använder höger, med vänster hand är de bara att gasa som man vill.Gasas det med vänstern eller högern då? Eller kräver stuntet en passagerare kanske?
Hur svårt kan de vara att göra de själv? Rulla på tomgången om man använder höger, med vänster hand är de bara att gasa som man vill.
Skulle lätt kunna testa nästa gång jag är ute med hojen, men känns lite fel att hiva fram k*ken när man kör...
Oavsett hand så kan man ju sitta på den tills den domnar så känns det som någon annan gör det.
Äh, under tiden man väntar på domningen så tappar man intresset och går och tar en macka istället.
Förstår inte frågan..... Legat med samma käring i 20+år och är jäkligt trött på det... Kört hoj i 20+år med o det är jag inte ett dugg trött på...!
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|