Att fånga sig ett fruntimmer

• Thread starter FreddaGädda
  • Start date

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Det är bara o inse, du har det faan så mycket bättre utan luder.

Ingen som gnäller när du käkar chips, dricker cola och fiser i soffan på lördag kväll när du tittar på bensin i blodet på discovery.

Skaffa en hund istället, den uppskattar allt ni gör tillsammans och gnäller inte när du ska ut å åka hoj på hans födelsedag.

Nä, ner med tjejer o lyft fram husdjuret.

Sen finns det säkert nån dum chey som bara vill ha k*k nån gång ibland så då löser sig det med...

0scar

Guest
Det är bara o inse, du har det faan så mycket bättre utan luder.

Ingen som gnäller när du käkar chips, dricker cola och fiser i soffan på lördag kväll när du tittar på bensin i blodet på discovery.

Skaffa en hund istället, den uppskattar allt ni gör tillsammans och gnäller inte när du ska ut å åka hoj på hans födelsedag.

Nä, ner med tjejer o lyft fram husdjuret.

Sen finns det säkert nån dum chey som bara vill ha k*k nån gång ibland så då löser sig det med...

Jävligt äckligt ord, och kan inte heller fatta att nån över 14 år ens använder det ordet om tjejer. Skärpning!!!! :mad:

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
Jävligt äckligt ord, och kan inte heller fatta att nån över 14 år ens använder det ordet om tjejer. Skärpning!!!! :mad:

Men har du ens gått ur grundskolan eller???

Finns ju värre ord liksom.

Tjackluder :D
Orka bry sig - ät Arlafrukost eller nåt.

Ingen som minns kinesludret som tlefonterrorriserade mig va va va??? :tungan

--------------------------------------------
edit: Haha, vi bor ju i samma stad. Sååå, vilken grundskola vistades du på va? :gnissla
Fredriksdalsskolan? G:A? :skrämd

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98
hmmm ni kan göra som jag o polarna inte gjorde på flit... alla hade på sig randiga tröjor.. masas fruntimmer kommenterade det... sedan är det bara o börja snacka med dem:yoparty fick en 22åring efter mig min kunde inte dra hem till henne pga attjag skulle vara förare åt polarna (jag var den enda som inte söp...:näsblod

Nee men seriöst så är det svårt o få tag i ett fruntimmer, det är bara att håla ögonen öppna! :gnissla

0scar

Guest
Men har du ens gått ur grundskolan eller???

Finns ju värre ord liksom.

Tjackluder :D
Orka bry sig - ät Arlafrukost eller nåt.

Ingen som minns kinesludret som tlefonterrorriserade mig va va va??? :tungan

--------------------------------------------
edit: Haha, vi bor ju i samma stad. Sååå, vilken grundskola vistades du på va? :gnissla
Fredriksdalsskolan? G:A? :skrämd

För det första, är en importerad skåning. Har alltså säkerligen inte delat plugg med dig. Ever. Och för det andra så stör jag mig kopiöst på ord som luder, hora etc. Det är bara nedsättande, låter grymt obildat och bittert. :ajjabajja

0scar

Guest
Låt de vara obildade, och ja... Bitter blir man om man inte får kn*lla regelbundet. Det är bara ORD! Om du stör dej, jobba på det på en annan nivå. Vad tror du att du ska åstakomma här??

/Carin

.....få killarna fatta att kalla folk för luder etc inte leder till mer mus för deras del iaf!! :yoparty

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Just på forumet har väl en hel del fått napp. Många kärlekspar som har träffast via sporthoj.com

Jag förstår inte hur folk träffar någon, hur gör man?
Är glad att jag redan hittat min..

Har sagt till en tjejpolare som är singel att jag kan lägga ut henne här på högstbjudande :tungan

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
.....få killarna fatta att kalla folk för luder etc inte leder till mer mus för deras del iaf!! :yoparty

Hehe... Näe.. Som Alicia skriver så kan man ju få napp här, och då kanske det inte är smart att uttala sig om tjejer som luder.... Men vill man inte ha mus så vill man inte... :arsele

/Carin

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Just på forumet har väl en hel del fått napp. Många kärlekspar som har träffast via sporthoj.com

Jag förstår inte hur folk träffar någon, hur gör man?
Är glad att jag redan hittat min..

Har sagt till en tjejpolare som är singel att jag kan lägga ut henne här på högstbjudande :tungan

SMSa över henne till mig direkt. Jag är singel :D

JKay

Sinnesförvirrad fotoidiot
Gick med
30 May 2005
Hoj
RF600R

Hur vet du det? :va
Jag kallar folk för luder lite då o då..och jag får nuppa i alla fall! :tuttar :D:D :tungan

Att det kanske gäller i DITT fall...det må så vara.

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Det fanns en bra bok om hur du lär dig flörta, läs den. Sen har en annan bok nyligen släppts, i den så fångade författaren Britney Spears (hur svårt kan det vara iofs, där snackar vi luder) och blev en allmän player.
Men börja flörta helt enkelt, ta kontakt med alla tjejer du träffar överallt men på ett oskyldigt sätt. Gammal som ung, det ger bra övning. Till slut blir du bra på det samtidigt som du är dig själv vilket är det viktigaste. Då kommer du garanterat få napp.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
För det första, är en importerad skåning. Har alltså säkerligen inte delat plugg med dig. Ever. Och för det andra så stör jag mig kopiöst på ord som luder, hora etc. Det är bara nedsättande, låter grymt obildat och bittert. :ajjabajja

Jag tycker det där låter lite Viktoria Silvstedt och oehört obildat i mina öron. Sen att hon dessutom är ett luder är ju heller inget plus :D

MikkE

Guest
Man behöver nog en hoj faktiskt.
De norska jenterna här ser på hojar som att det skulle vara Brad Pitt. :snigelspår

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
2704525 .....få killarna fatta att kalla folk för luder etc inte leder till mer mus för deras del iaf!! :yoparty
Hela syftet med mitt inlägg var ju att få stackars trådstartaren att han inte behöver nå fruntimmer i sitt liv.

Ang. ordet "chey", det är ju bara så det låter när man säger det, tjej... är det oxå förnedrande?

Kanske bara är feminister som tycker så :hihi

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Låt de vara obildade, och ja... Bitter blir man om man inte får kn*lla regelbundet. Det är bara ORD! Om du stör dej, jobba på det på en annan nivå. Vad tror du att du ska åstakomma här??

/Carin

Varför är du alltid så bäzt? :)
pözz

/F :pannkyss

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Tja ett sätt kan ju vara att bara ta på dig skinnstället och hålla bönpallen öppen ! Finns trådar där kvinnor vill åka med :tummenupp

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha