Att fånga sig ett fruntimmer

• Thread starter FreddaGädda
  • Start date

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Sen har jag fått höra av mina ex att jag är helt rudis på att upptäcka om nån :tuttar verkar intresserad också:huvet
Det är du inte ensam om, är riktigt kass på att läsa kroppspråk. :huvet
Har uppenbarligen missat mer än ett tillfälle för att jag är i princip blind, ska det vara så svårt att ge raka besked? :va

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Det är du inte ensam om, är riktigt kass på att läsa kroppspråk. :huvet
Har uppenbarligen missat mer än ett tillfälle för att jag är i princip blind, ska det vara så svårt att ge raka besked? :va

Tydligen skall det de :mad: Vi stackars killar hajjar ju inte nåt då :D

Jag tolkar det som att du bara är grossist åt dina egna orgasmer :tungan

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Husqvarna 450/HYM698/Honda Monkey King/ ATC125//Navstyrd supermono
Så där är ju cheyer :)hihi) jag var till en kompis o skulle hämta en nyckel, han har portkod.

Står där o knappar fö jag kommer inte på den.

Då kommer det ut en fin tjej genom dörrn, hon håller upp den så jag ska komma in.

Sen säger hon typ, Vill du veta koden?

Javisst säger jag.

O inge mer med det.

Men mitt ex som stod 15m därifrån hävdar att tjejer inte bara ger ut koden så där utan vidare. ??

Jag tyckte ju att hon bara var trevlig, inget annat.

Men hon hävdar ju att det var andra motiv bakom.

Nä, hundar är lättare att ha o göra med. :)

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Tydligen skall det de :mad: Vi stackars killar hajjar ju inte nåt då :D

Jag tolkar det som att du bara är grossist åt dina egna orgasmer :tungan
Själv är bäste dräng :tungan
Nävars, blev som sagt uppraggad i tvättstugan på jobbet när jag vek mina t-shirts så här: http://www.youtube.com/watch?v=W2zttxIIwg4 Inte ens jag kunde missuppfatta intresset då. Det var tydligen mycket exotiskt och intressant att en kille kunde såna grejer. :tummenupp

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Nävars, blev som sagt uppraggad i tvättstugan på jobbet när jag vek mina t-shirts så här: http://www.youtube.com/watch?v=W2zttxIIwg4 Inte ens jag kunde missuppfatta intresset då. Det var tydligen mycket exotiskt och intressant att en kille kunde såna grejer. :tummenupp

Kanske är en dålig grej att jag har tvättmaskin och torktumlare i badrummet då :huvet

Jag har en tröja som det står "Visa fi**an så får du popcorn" på. Den funkar faktiskt sjukt bra som isbrytare på krogen:tummenupp Man bör dock se till att man har en skål popcorn i handen jämt :D

Den kanske inte uppskattas av alla, men det är smällar man får ta :tungan

Last edited:

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
GSXR 1000 K7
Det är bara o inse, du har det faan så mycket bättre utan luder.

Ingen som gnäller när du käkar chips, dricker cola och fiser i soffan på lördag kväll när du tittar på bensin i blodet på discovery.

Skaffa en hund istället, den uppskattar allt ni gör tillsammans och gnäller inte när du ska ut å åka hoj på hans födelsedag.

Nä, ner med tjejer o lyft fram husdjuret.

Sen finns det säkert nån dum hund som bara vill ha k*k nån gång ibland så då löser sig det med...

ä de cool åligger me hunden ???

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn

Det där körde jag med ett tag, men jag blev så besviken på att det aldrig hördes några coola kinesiska flöjter när jag vek. Det är ju halva grejen, att det kommer en ninjaflöjt när man gör rycket. :tummenner

PS:
Lyckade ragg mha tshirtvik: 0

Spirit

Det är farligt att leva - man kan dö!
Gick med
24 Sep 2006
Hoj
Triumph Explorer
Det där körde jag med ett tag, men jag blev så besviken på att det aldrig hördes några coola kinesiska flöjter när jag vek. Det är ju halva grejen, att det kommer en ninjaflöjt när man gör rycket. :tummenner

Det blir inga toner när man kör skinnflöjt. Och inga cheyer heller!

Gabor

Guest
Ragga Hårt.

Jag har starka funderingar på att skaffa en flickvän. :tuttar
Hur gör man? :va

:D :D :D ....jadu, kaxig som fan i andra trådar, men när det gäller det viktigaste i livet, då är man liten..:D :D .:yoparty

Finns ETT tips....ragga på allt...från 15- 50, du ska få se att du får en hel del att syssla med. Om inte annat så lär du dig en massa misstag. När du lärt dig dom, så vet du hur du INTE ska göra.:D :D :D .

eller så är det så enkelt, antingen har du " det" eller inte.

Seriöst, har du ingen aning å är 20 år, då ligger du illa till eller så är du GAY.
Då ska du inte leta efter girly. Dags att komma ut ur garderoben som det kallas.:D

Fråga tjejer vad " det " är, så ska du se att svaret blir ganska lika, oavsett vem du frågar.

FreddaGädda

Guest
1. Det är bara o inse, du har det faan så mycket bättre utan luder.

2. Ingen som gnäller när du käkar chips, dricker cola och fiser i soffan på lördag kväll när du tittar på bensin i blodet på discovery.

3. Skaffa en hund istället, den uppskattar allt ni gör tillsammans och gnäller inte när du ska ut å åka hoj på hans födelsedag.

Nä, ner med tjejer o lyft fram husdjuret.

4. Sen finns det säkert nån dum chey som bara vill ha k*k nån gång ibland så då löser sig det med...

1. Vars ska jag stoppa veken då? :(

2. Äter inte chips, dricker inte läsk och tittar inte på TV :tummenupp

3. Har tre katter :tummenupp

4. :tummenupp

Just på forumet har väl en hel del fått napp. Många kärlekspar som har träffast via sporthoj.com

Jag förstår inte hur folk träffar någon, hur gör man?
Är glad att jag redan hittat min..

Har sagt till en tjejpolare som är singel att jag kan lägga ut henne här på högstbjudande :tungan

Jag säger som Brinken: "Kärleksbrev via PM". Any takers? :brynad

-Dansar aldrig nykter
-Relativt färsk, lite använd lem i fullt acceptebel storlek.
-Social
-Använder ingen billig Puma-parfym som sticks i näsan
-Snäll men bestämd
-110-säng

La ut mig på motesplatsen.se.
Har redan fått svar. Måste vara sjukt snygg :yoparty

Last edited:

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
1. Vars ska jag stoppa veken då? :(

2. Äter inte chips, dricker inte läsk och tittar inte på TV :tummenupp

3. Har tre katter :tummenupp

4. :tummenupp

Veken stoppar du i en ståltermos med varmt vatten och makaroner
sen skaffar du eltejp till dina katter så är du satt för minst en månad framåt :D :D

FreddaGädda

Guest
är det du som är "Sexyhotgirl84", isåfall var det jag som svarade :rolleyes:

:huvet Fuck! Det var väll för bra för att vara sant :(

: ....jadu, kaxig som fan i andra trådar, men när det gäller det viktigaste i livet, då är man liten..:D .:yoparty

Finns ETT tips....ragga på allt...från 15- 50, du ska få se att du får en hel del att syssla med. Om inte annat så lär du dig en massa misstag. När du lärt dig dom, så vet du hur du INTE ska göra.:D :D .

eller så är det så enkelt, antingen har du " det" eller inte.

Seriöst, har du ingen aning å är 20 år, då ligger du illa till eller så är du GAY.
Då ska du inte leta efter girly. Dags att komma ut ur garderoben som det kallas.:D

Som jag skrev tidigare så är min lem i fullt acceptabel storlek. Duger inte för att spela in en seriös p-rulle, men annars är den av ganska munfull size.
Om du ger mig din mailadress så kan jag skicka bilder.
Jag beklagar din lilla mandom. Det ska finnas sträckövningar som ska fungera. Testa :tummenupp

De häckar jag har fått har jag fått genom att glida runt jälit mellow på en räkmacka inne på krogen. Alltid är det nån som tittar en extra gång på de blanka, inoljade musklerna under den tajta 100-kronors spänntröjan.

Kåmm hitt så ska du få se på ghey!!1 :mad:

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...