Att fånga sig ett fruntimmer

• Thread starter FreddaGädda
  • Start date

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jävligt äckligt ord, och kan inte heller fatta att nån över 14 år ens använder det ordet om tjejer. Skärpning!!!! :mad:

I en annan tråd upprörs samma människor över namnet "negerboll" på ett bakverk...

Jag håller med dig, luder ska ALDRIG accepteras, annat än möjligen som en titel på dom som säljer sex.

Gabor

Guest
:huvet Fuck! Det var väll för bra för att vara sant :(

Som jag skrev tidigare så är min lem i fullt acceptabel storlek. Duger inte för att spela in en seriös p-rulle, men annars är den av ganska munfull size.
Om du ger mig din mailadress så kan jag skicka bilder.
Jag beklagar din lilla mandom. Det ska finnas sträckövningar som ska fungera. Testa :tummenupp

De häckar jag har fått har jag fått genom att glida runt jälit mellow på en räkmacka inne på krogen. Alltid är det nån som tittar en extra gång på de blanka, inoljade musklerna under den tajta 100-kronors spänntröjan.

Kåmm hitt så ska du få se på ghey!!1 :mad:

Om du är så perfekt, hur kommer sig då din fråga upp i första inlägget ?? bara en stilla fråga ....:pannkyss ....inga tjejer som kommer med, sorry, men då är du Gay.:D

mp_87

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
KTM 640 sm
Tjejer är konstiga varelser.. men jag röstar nog på att vara singel, iaf. i dem unga åren.. Men ändå få nuppa lite på helgerna :tungan !
För det är väl det man har dem till?! :confused:

btw jag har varit tsm. med min i mer än 2 år nu och ja vetefan om det är bra att binda sig sådär...
Det går liksom inte att göra slut, om man fortfarande tycker om varann.
Ungefär som att säga till sin bästa polare "nu ska vi inte umgås mer för jag vill hitta andra kompisar". Man vill liksom ha allt samtidigt! Flera cheyer! :tuttar

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Tjejer är konstiga varelser.. men jag röstar nog på att vara singel, iaf. i dem unga åren.. Men ändå få nuppa lite på helgerna :tungan !

btw jag har varit tsm. med min i mer än 2 år nu och ja vetefan om det är bra att binda sig sådär...
Ungefär som att säga till sin bästa polare "nu ska vi inte umgås mer för jag vill hitta andra kompisar". Man vill liksom ha allt samtidigt! Flera cheyer! :tuttar

Bli mormon :D

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Det där körde jag med ett tag, men jag blev så besviken på att det aldrig hördes några coola kinesiska flöjter när jag vek. Det är ju halva grejen, att det kommer en ninjaflöjt när man gör rycket. :tummenner

PS:
Lyckade ragg mha tshirtvik: 0
Då har du tvättat i fel tvättstugor. :tuttar

!ante

Ny medlem
Gick med
23 May 2005
Hoj
Honda Nsr -98

skaffa en tjej som e bi... så e det löst sen... (min e:yoparty )

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
finns alla möjliga sidor på nätet.
både dejtingsidor o avnliga "communitys" (stavn)
har bara bra erfarenheter :D

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
Om det är någon som är intresserad av den teoretiska biten gällande ovanstående finns det förespråkare som anser att Neil Straus - The Game är 2000 talets handbok i raggning.

Har även hört ryktas att denna går att ladda ner i digitalformat från vissa obskyra torrent sidor.

Någon som vet mer ang detta ?

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
2705804 Om det är någon som är intresserad av den teoretiska biten gällande ovanstående finns det förespråkare som anser att Neil Straus - The Game är 2000 talets handbok i raggning.

Har även hört ryktas att denna går att ladda ner i digitalformat från vissa obskyra torrent sidor.

Någon som vet mer ang detta ?
Ja, den fanns på 2 av 4 sidor som jag kollade på...

HenRRik

Eurodragster.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR 945RR POS SilverTejpSpecial -92 Och en XR600R från japan -91
Rätt intressant att kalla tjejer för luder och dylikt är såpass accepterat.... Folk verkar inte fatta innebörden av dom orden, utan tycker att det är helt ok smeknamn. Synd.

Ja feminist är ju bland det värsta man kan vara, snäppet värre än vara nasse... Det vore ju jävla illa om folk behandlades som individer istället för efter sitt kön, och att det här med lika löner gällde bägge könen och att alla ska ha samma rättigheter oavsett kön.... Sånt kan man ju inte ställa upp på! Då finns ju riske att folk tror man är feminist... :huvet

Gå och duscha och smäll igen några dörrar!

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4

Finns ETT tips....ragga på allt...från 15- 50, du ska få se att du får en hel del att syssla med. Om inte annat så lär du dig en massa misstag. När du lärt dig dom, så vet du hur du INTE ska göra.:D :D :D .

Alla nöjer sig inte mad vad som helst... Men så länge du är nöjd..

Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha