Att fånga sig ett fruntimmer

• Thread starter FreddaGädda
  • Start date

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Ja det där är ju lite av "Plan A" för honom :hihi

Snackar ni skit om mig gubbjevlar :mad:

Här går man inte omkring och är skum, rakt på sak är skiten. Därför går det som det går också.

Alla nöjer sig inte mad vad som helst... Men så länge du är nöjd..

Ouch!

Nu skulle jag kunna tillägga en sak, men då kommer jag nog inte tillbaka till det här forumet på ett tag :gnissla

Last edited:

FreddaGädda

Guest
Fan vad cheyer <min ålder är tråkiga. De flesta har inte lärt sig hur man konverserar. Verkligen kul när nån lägger till sig på msn via dejtingsajten och frågar var man bor, hur gammal man är och vad man gör just nu. Sen var det inget mer med det. Verkligen djupt och livsbejakande.
Det värsta är när man frågar nånting och får antingen "ja", "nej" eller "okej" som svar och inget mer. Matar inte konversationen över huvud taget. Helvete! Varför är folk så jävla tomma!?
Det är verkligen som att prata med en telefonsvarare.

Mötte exempelvis en brewd i somras som uppenbarligen ville ha mig, eftersom hon tjatade om att träffas ungefär hela tiden.
Men hon kunde fan inte prata. Hon sa "hej", sen fick jag sköta resten av konversationen, och vad man än sade så svarade hon med "jaså det säger du?". Själv gav hon ingenting att konversera om.

Man kanske borde testa brewdar som är ett par år äldre. Kanske kan få ut nåt därifrån.

:huvet

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Fan vad cheyer <min ålder är tråkiga. De flesta har inte lärt sig hur man konverserar. Verkligen kul när nån lägger till sig på msn via dejtingsajten och frågar var man bor, hur gammal man är och vad man gör just nu. Sen var det inget mer med det. Verkligen djupt och livsbejakande.
Det värsta är när man frågar nånting och får antingen "ja", "nej" eller "okej" som svar och inget mer. Matar inte konversationen över huvud taget. Helvete! Varför är folk så jävla tomma!?
Det är verkligen som att prata med en telefonsvarare.

Mötte exempelvis en brewd i somras som uppenbarligen ville ha mig, eftersom hon tjatade om att träffas ungefär hela tiden.
Men hon kunde fan inte prata. Hon sa "hej", sen fick jag sköta resten av konversationen, och vad man än sade så svarade hon med "jaså det säger du?". Själv gav hon ingenting att konversera om.

Man kanske borde testa brewdar som är ett par år äldre. Kanske kan få ut nåt därifrån.

:huvet

haha, det hjälper inte att gå upp i ålder (jag är 31). Jag råkar ständigt ut för sådana "givande" konversationer med tjejer i min egen åldersgrupp. Konstigt är det! Jag menar, om man visar intresse kan väl fråga något eller komma med ett något mer uttömmande svar än ja, nej och okej... :va

De kanske ågrar sig på stört? Vad vet jag..

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona

De kanske ågrar sig på stört? Vad vet jag..

Jag tror att de får tunghäfta för att de tror att de inte har något intressant att komma med (även om det inte är så) och då blir det härdsmälta då man skall försöka komma på ngt..vilket slutar med att man blir tyst. Tråkigt men sant (tror jag).

Eller så ÄR dom hjärndöda :)

J.F.S

Hojlös.. :'(
Gick med
8 Jul 2005
Hoj
är såld..
Jag tror att de får tunghäfta för att de tror att de inte har något intressant att komma med (även om det inte är så) och då blir det härdsmälta då man skall försöka komma på ngt..vilket slutar med att man blir tyst. Tråkigt men sant (tror jag).

Eller så ÄR dom hjärndöda :)

:rofl

Man kan väl inte få tunghäfta på msn heller? Ok om man möts öga mot öga, då kan du ju bli lite krystat ibland.

Thermal

:borrar olja.
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
En gul Triple 06
Man kanske borde testa brewdar som är ett par år äldre. Kanske kan få ut nåt därifrån.:huvet
Fördelen med att gå upp i ålder är att de oftast är lite stabilare, helt enkelt har lite mer koll på vad de egentligen vill, inom olika områden. :tungan :brynad
Damen jag smådejtar nu är 33 vilket är några år äldre än innan, men än så länge bara fördelar.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jaha..jag trodde ni snackade om "IRL"..jag kan ju tillägga (om ni inte snappat upp det redan ;)) att jag ÄR hjärndöd :p men jag kan laga mat..det kan kompensera ibland:tungan :D...(lite iallafall):rolleyes:

Jag trodde/förutsatte samma sak, och jag kan inte ens laga mat... :huvet

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...