Att fånga sig ett fruntimmer

• Thread starter FreddaGädda
  • Start date

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650

Hoppas inte alltför många läser den. Har redan sett en handfull "mini-Styles" som kör rakt ur boken. Pinigt att titta på. :gnissla

Haha - skulle inte kunna sluta garva om jag såg någon "pea-cookad"-flintis dra lama partytrick inför några AMOGs och dess honor :D

Såg dock en liknande lirare igår på krogen.... Snubben gick fram till två brewdar i baren och började snacka något i stil med:

"Asså shit, du och jag har typ samma tröjor på oss!"

Pratade sen non-stop skitsnack i 5 minuter innan han fattade att tjejernas fnitter inte var ett IOI. När han väl dragit drog en betydligt mer avslappnad mini-knutten fram och sa:
"Funkar verkligen det där?" och whips! - konversation startad och telefonnummer ackumulerade :yoparty

The Game ordlista för de icke-förkovrade:
Pea-cook: Att klä sig i uppseendeväckande kläder för att få uppmärksamhet (likt en påfågel)
AMOG - Alpha male of the Group: de tuffa, beskyddande killkompisarna.
IOI - Indications of Interest: tecken på att tjejen är intresserad

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
2713544 Haha - skulle inte kunna sluta garva om jag såg någon "pea-cookad"-flintis dra lama partytrick inför några AMOGs och dess honor :D

Såg dock en liknande lirare igår på krogen.... Snubben gick fram till två brewdar i baren och började snacka något i stil med:

"Asså shit, du och jag har typ samma tröjor på oss!"

Pratade sen non-stop skitsnack i 5 minuter innan han fattade att tjejernas fnitter inte var ett IOI. När han väl dragit drog en betydligt mer avslappnad mini-knutten fram och sa:
"Funkar verkligen det där?" och whips! - konversation startad och telefonnummer ackumulerade :yoparty

The Game ordlista för de icke-förkovrade:
Pea-cook: Att klä sig i uppseendeväckande kläder för att få uppmärksamhet (likt en påfågel)
AMOG - Alpha male of the Group: de tuffa, beskyddande killkompisarna.
IOI - Indications of Interest: tecken på att tjejen är intresserad
Den förste som snacka skit var ju hans polare :7peta

FreddaGädda

Guest
Kvällsrapport:

1. Innan jag åkte in pratade jag med polare på telefon som försökte hitta ett uteställe där kön inte var 200 meter lång. Lyckades dåligt. De hamnade på ett halvmuggigt ungdomsställe på en bakgata.

2. Åkte in. En kvinna överhörde mig och polarn när jag talade mig varm om sporthoj.com. Hon avbröt mig med frågan vad jag kör för hoj, och att hon själv var medlem. Hon var dock inte så aktiv här vad det gäller skrivandet. Hette nånting på Z. Nåt namn man kanske skulle koppla ihop med ett jävulsdyrkande Star Trek-fan. No offence, natürlich. Hoppas det kommer fram vem det var. Jävligt kul att möta en sporthojare bara pang, tjong.

3. Stod i kön ett par minuter för att efter en stund bli kallade till vakterna. Misstänkte vad som väntade och jag hade rätt. "Vi släpper inte in folk med militärbyxor. Dom är skitsnygga, men så är det bara."
Jag kontrade färgäves med att jag inte är en galen terrorist som går runt och skjuter folk.

4. Gick runt på stan med en polare. Passerade en hyrd krog med nån privatfest. Fick ett moment i förbifarten med en het 30-taggare. Hon följde mig pilskt med blicken och sken upp när jag hejade genom fönstret. :tuttar

5. Blev törstig. Drack en cola. Fick ont i huvet. Åkte hem och konstaterade att jag inte ens kan dricka lightläsk utan att flippa. Oundvikliga, allvarliga fysiska efterverkningar. Enda botemedlet är migräntablet + två alvedon. Diagnos, någon?

Summering: Jag måste åka till stan i veckan och tjöpa andra kläder för att kunna komma in på krogen. Dvs man får inte komma som sig själv.
Socker står ännu högre på tabu-listan och det rycker fortfarande i baguetten :gråta

Haha - skulle inte kunna sluta garva om jag såg någon "pea-cookad"-flintis dra lama partytrick inför några AMOGs och dess honor :D
[/SIZE]

På tal om lama partytrick. Det satt ett gäng på fyra tjejor vid ett bord en annan kväll. Kom en falskcharmig fan och satte sig, presenterade sig, och började jiddra om stjärntecken diretck!!
"Vänta, du är... Jungru!? Lejon, vad kul!"
Och brewdarna bara satt där och såg förtrollade ut. Den kvällen sjönk min kvinnosyn. Att sitta där och falla för de lamaste, mest tafatta och äldsta metoderna av uppenbar raggning. Vilken intelligens..

Last edited:

Mr. Red

Åksugen
Gick med
20 Jun 2004
Hoj
VFR 750F
Kvällsrapport:
På tal om lama partytrick. Det satt ett gäng på fyra tjejor vid ett bord en annan kväll. Kom en falskcharmig fan och satte sig, presenterade sig, och började jiddra om stjärntecken diretck!!
"Vänta, du är... Jungru!? Lejon, vad kul!"
Och brewdarna bara satt där och såg förtrollade ut. Den kvällen sjönk min kvinnosyn. Att sitta där och falla för de lamaste, mest tafatta och äldsta metoderna av uppenbar raggning. Vilken intelligens..

Dom kanske var fullt medvetna om det och ville bli raggade? Håller iofs med dig, men man måste vara realistisk...

MikkE

Guest
Kvällsrapport:

Haha, ja jisses. Vart i stan var ni? Söder är helt klart skönast.
Militärbrallor = Tuffing, våldsman, terrorist, bråkstake = Inte så bra att ha när man går ut...

Det där med lightcolan (blä) kan man undra över, tänk vad som skulle hända med en öl då :zpy

Jag var ute igår/inatt, spenderade inte en enda krona, men hade kul ändå på dansgolvet :D

FreddaGädda

Guest
Haha, ja jisses. Vart i stan var ni? Söder är helt klart skönast.
Militärbrallor = Tuffing, våldsman, terrorist, bråkstake = Inte så bra att ha när man går ut...

Det där med lightcolan (blä) kan man undra över, tänk vad som skulle hända med en öl då :zpy

Jag var ute igår/inatt, spenderade inte en enda krona, men hade kul ändå på dansgolvet :D

Det är liksom inte militärbrallor. Det är baggybrallor av märket GASP. Dom råkar bara ha ljust camouflagemönster. Alla som har kommenterat dom har tyckt att dom var snygga som fän. Kollade man i resten av kön bestod den av riktigt jidderfolk och utspökade hiphopare. Man kan inte släppa in den snälla punkaren som inte vill ha på sig vad modet säger, men man kan släppa in Fat Joe-wannabes:en som går omkring med sur min och försöker vara coola. Jag ser inte poängen i att jag inte får klä mig lite färg- och mönsterrikt när de andra tydligen får klä upp sig till crackrapper från Harlem. Behöver jag påvisa vilket liv Eminen, Snoop Dogg, 50 Cent och liknande haft innan karriären? 50 har blivit skjuten 9 ggr, Snoop har varit med i ett av USA:s två värsta gängstagäng och Enimen fick sitt hus pepprat i drive by's var och varannan dag. WTF!?

Angående lightcolan så är det nog inte riktigt "lightet" som gör det. Efter min radikala viktnedgång för ett par år sedan så har ämnesomsättningen fått sig en törn. Plus att den inte är van vid sånt där. Dricker aldrig läsk och äter aldrig godis. Klarar helt enkelt inte av så kraftigt sötade grejer när de kommer in i kroppen.

Anmärkta symptom:
Migrän
Stela muskler
Nedsatt motorik
Synsvårigheter
Feber
Muskelryckningar

Det är helt sjukt. Kan dock dricka öl. Cider och sprit får man klara sig utan.
Och jag kan smälla i mig två pizzor eller liknande mängd mat utan problem, så nån typ av diabetes kan vi nog utesluta. Problemet är det rena sockret. Framför allt läsk som inte behöver lösas upp på något vis. Det kommer ut snabbare i blodet.

Edit: Vi var runt i City-krokarna.

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Varför ha panik för att skaffa sig ny brud?

Jag har varit solo sen juli och kan inte direkt klaga.
Jag äter ALLTID mat jag tycker om.

Jag tvättar hur och när jag vill.

Inget tjafs om vilken film/vilket program man skall se.

Jag kan gå på krogen en tisdagkväll och äta och ta en bira med polarna.

Jag kan strunta i att raka mig en hel helg utan att få höra att man är "sticksig".

Jag behöver inte ha blommor som ändå dör.

Jag kan köpa star wars/family guy/american dad DVDer för x antal spänn utan att betraktas som tragisk.

Jag kan jobba hur mycket jag vill, inklusive helger.

Jag kan ha sex med vem jag vill, när jag vill (nynnar på "Freestyle- i min fantasi")

Finns fördelar med att vara singel men lik förbannat så vill man ha en ny "sån där":tuttar efter ett tag ändå :confused: :)

flöjt

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
GSR 750 -12
Jag har varit sambo i snart ett år och kan inte direkt klaga.

Jag kan strunta i att raka mig en hel helg utan att få höra att man är "sticksig".

Vi gillar blommor.

Jag kan köpa moto gp/fmx/LOTR DVDer för x antal spänn utan att betraktas som tragisk.

Tillsammans har vi världens bästa sex.

;)

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------

Tjejer gillar ju stora muskler, bra att man är snygg från ena sidan då :D

Jag har varit sambo i snart ett år och kan inte direkt klaga.

Vi gillar blommor.

Jag kan köpa moto gp/fmx/LOTR DVDer för x antal spänn utan att betraktas som tragisk.

Tillsammans har vi världens bästa sex.

;)

Vissa har det bra :fakta

Jag delar din mentalitet i ämnet. Men jag säger dock det, att kk är the shit.
Äta kakan men ha kvar den, är vad det är. :hihi

Nja, är inte mycket för kk faktiskt. Ska det va så ska det va äkta med löööve feelings (om man inte är på fyllen då...) :näsblod

Last edited:

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07

Nja, är inte mycket för kk faktiskt. Ska det va så ska det va äkta med löööve feelings (om man inte är på fyllen då...) :näsblod

Jomen visst kan det vara skönt med en kk när man inte fått till det på ett tag, men man njuter ju inte hälften så mycket som när man har sex med någon man älskar. För mig har det varit enda lösningen sedan en tid tillbaka, tyvärr så tror jag det gick snett med en av dem. Sedan vi slutade ha sex så har vi inte träffats en enda gång, knappt ens pratat. Fick reda på för inte så länge sedan att hon var kär i mig på riktigt under den tiden vi höll på, så nu känns det för mig som att jag bara utnyttjade henne, även om jag inte hade någon aning om att hon hade sådana känslor för mig.

Enligt mig: KK är bara hälften så bra som en flickvän, men fortfarande bättre än inget.

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Det är väl bra om det funkar för folk med kk. Jag har provat för en massa år sen, men det var inget för mig.

KK är värdelöst om man provat sex med äkta känslor inblandade :fakta :7peta

Japp, KK sucks jämfört med sex med någon man älskar. Men det är bättre än Lena Handén ;)

husabergrobin

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
speed triple 955,minicross 4hjuling can am outlander 800 r xtp ,minmoto
chej???

Jag har starka funderingar på att skaffa en flickvän. :tuttar

Hur gör man? :va
har inte orkat läsa alla inlägg.men var dig själv är nog bra + eller inte,felet vi killar gör vi försöker för mycket,och det är inte heler bra,dra i dig en j'äger mästare eller nåt annat
gött eller så.......
ut på krogen,håll bry dig inte om nått skäm ut dig osv men ha kul sen ska du se nästa heg du är där........ ja jag vet fruntinmmer är **** som bara den i bland

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC