Kvällsrapport:
1. Innan jag åkte in pratade jag med polare på telefon som försökte hitta ett uteställe där kön inte var 200 meter lång. Lyckades dåligt. De hamnade på ett halvmuggigt ungdomsställe på en bakgata.
2. Åkte in. En kvinna överhörde mig och polarn när jag talade mig varm om sporthoj.com. Hon avbröt mig med frågan vad jag kör för hoj, och att hon själv var medlem. Hon var dock inte så aktiv här vad det gäller skrivandet. Hette nånting på Z. Nåt namn man kanske skulle koppla ihop med ett jävulsdyrkande Star Trek-fan. No offence, natürlich. Hoppas det kommer fram vem det var. Jävligt kul att möta en sporthojare bara pang, tjong.
3. Stod i kön ett par minuter för att efter en stund bli kallade till vakterna. Misstänkte vad som väntade och jag hade rätt. "Vi släpper inte in folk med militärbyxor. Dom är skitsnygga, men så är det bara."
Jag kontrade färgäves med att jag inte är en galen terrorist som går runt och skjuter folk.
4. Gick runt på stan med en polare. Passerade en hyrd krog med nån privatfest. Fick ett moment i förbifarten med en het 30-taggare. Hon följde mig pilskt med blicken och sken upp när jag hejade genom fönstret.
5. Blev törstig. Drack en cola. Fick ont i huvet. Åkte hem och konstaterade att jag inte ens kan dricka lightläsk utan att flippa. Oundvikliga, allvarliga fysiska efterverkningar. Enda botemedlet är migräntablet + två alvedon. Diagnos, någon?
Summering: Jag måste åka till stan i veckan och tjöpa andra kläder för att kunna komma in på krogen. Dvs man får inte komma som sig själv.
Socker står ännu högre på tabu-listan och det rycker fortfarande i baguetten
Haha - skulle inte kunna sluta garva om jag såg någon "pea-cookad"-flintis dra lama partytrick inför några AMOGs och dess honor
[/SIZE]
På tal om lama partytrick. Det satt ett gäng på fyra tjejor vid ett bord en annan kväll. Kom en falskcharmig fan och satte sig, presenterade sig, och började jiddra om stjärntecken diretck!!
"Vänta, du är... Jungru!? Lejon, vad kul!"
Och brewdarna bara satt där och såg förtrollade ut. Den kvällen sjönk min kvinnosyn. Att sitta där och falla för de lamaste, mest tafatta och äldsta metoderna av uppenbar raggning. Vilken intelligens..