Då var problemet löst i teorin iaf. Verifiering i praktiken med startad motor kvarstår.
Jag har iaf övertygat CDI atr jag inte tänker sno hojen. Så nu går startmotorn runt och jag har bakljus.
Jag har bara pysslat med Honda när jag byggt racehoj förut. Kawas ingenjörer tänker lite annorlunda.
Det var stöldskyddet och engine lock out switch vid kopplingshandtag i kombo med gearposotionsensor jag inte fått rätt. Gjorde som jag brukar på Honda och det räckte inte. Lite mer kortslutning behövdes.
Bakljuset tänds inte förrän startmotorn tydligen. Sådan krets är det tydligen.
Så när jag hade alla dessa symtom samtidigt vart det lite svårt att se vad problemen var. Men nu så! Hittar ganska bra i elsystemet nu som bonus.
Jag har iaf övertygat CDI atr jag inte tänker sno hojen. Så nu går startmotorn runt och jag har bakljus.
Jag har bara pysslat med Honda när jag byggt racehoj förut. Kawas ingenjörer tänker lite annorlunda.
Det var stöldskyddet och engine lock out switch vid kopplingshandtag i kombo med gearposotionsensor jag inte fått rätt. Gjorde som jag brukar på Honda och det räckte inte. Lite mer kortslutning behövdes.
Bakljuset tänds inte förrän startmotorn tydligen. Sådan krets är det tydligen.
Så när jag hade alla dessa symtom samtidigt vart det lite svårt att se vad problemen var. Men nu så! Hittar ganska bra i elsystemet nu som bonus.
Last edited: