HanneZ
Avställd
Haha, så jävla kul o läsa. Jag har slutat snusa helt sen 1,5 år och nästan helt sen snart 2 år. Det hela började med att jag glömde att ta med snuset till jobbet en dag. På den vägen är det. Jag började lite smått igen efter ett tag men tvärslutade några månader senare. Jag hade inte så jävla mkt problem med det där super-suget som en del har i 2 veckor typ. Däremot kändes de som livet saknade meningen i ett par månader så där, iallafall på morgonen och efter maten. Jag har feströkt en del sen dess men är fast beslutsam om att sluta med det också nu, får la se hur det går med det.
Efter typ 3 månader efter jag slutat helt så provade jag att ta en snus hemma hos en kompis. Jag fick lägga mig ned och det tog typ 3 timmar innan illamåendet hade släppt. Nu för tiden så tycker jag att snus o röka luktar förjävligt, förr lukta de ganska gott.
Efter typ 3 månader efter jag slutat helt så provade jag att ta en snus hemma hos en kompis. Jag fick lägga mig ned och det tog typ 3 timmar innan illamåendet hade släppt. Nu för tiden så tycker jag att snus o röka luktar förjävligt, förr lukta de ganska gott.