Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Milla skrev:
2587727 Fast det blev ju mer uppförstorat av dig som skapade denna tråd, hehe.
Tycker det e stor skillnad att ha en påklädd bild i sin avatar eller garage, än att posta avklädda bilder sig själv i trådar. Sen är det ju både killar och tjejer som stört sig på vad vissa skriver i alla möjliga trådar här o där, så riktigt objektivt är det ju inte..

Ja, jag ville försöka förstå hur allting funkade. Det var ganska uppförstorat ändå tycker jag.

Fast det var inte bara bilderna. Det var även vanlig text som skrevs som drev en del till irritation. Jag tycker inte det hörs så mycket från tjejerna när en kille dragit en gång en tråd. Men om en tjej skulle dra igång någon liknande är det oftast tjejer där fort som attan och skall ifrågasätta.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Bikerbitch skrev:
2587751 Ja, jag ville försöka förstå hur allting funkade. Det var ganska uppförstorat ändå tycker jag.

Fast det var inte bara bilderna. Det var även vanlig text som skrevs som drev en del till irritation. Jag tycker inte det hörs så mycket från tjejerna när en kille dragit en gång en tråd. Men om en tjej skulle dra igång någon liknande är det oftast tjejer där fort som attan och skall ifrågasätta.

Tja AndreasNO har ju dragit sitt strå till stacken ibland (tycker dock att han har lugnat ner sig en smula nu *s*) och det har han ju fått höra, så där ser jag faktiskt ingen skillnad. Personligen så gör jag ingen skillnad på kön. Tror de flesta som kommenterat är starka individer som vågar stå för det de tycker och tänker och är inte rädda att säga det helt enkelt. Tycker forumet är stort nog för ALLA att få ha sin egen åsikt, vare sig det är ris eller ros. Om alla vore bästa vänner med alla och ha samma åsikter skulle SH missta all sin charm.

Det tråkigaste i hela denna tråden är att spä på myten om att tjejer inte kan kommentera någon negativt utan att få höra att man är avundsjuk, har dålig självkänsla osv...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Milla skrev:
2587820 Tja AndreasNO har ju dragit sitt strå till stacken ibland (tycker dock att han har lugnat ner sig en smula nu *s*) och det har han ju fått höra, så där ser jag faktiskt ingen skillnad. Personligen så gör jag ingen skillnad på kön. Tror de flesta som kommenterat är starka individer som vågar stå för det de tycker och tänker och är inte rädda att säga det helt enkelt. Tycker forumet är stort nog för ALLA att få ha sin egen åsikt, vare sig det är ris eller ros. Om alla vore bästa vänner med alla och ha samma åsikter skulle SH missta all sin charm.

Det tråkigaste i hela denna tråden är att spä på myten om att tjejer inte kan kommentera någon negativt utan att få höra att man är avundsjuk, har dålig självkänsla osv...
:finger ......

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Bikerbitch skrev:
2575865 Jag kan inte låta bli att sitta här och garva häcken av mig åt alla inlägg mellan en del tjejer.

Det snackas om uppmärksamhet, att vilja ha den very bad.
Visst, ibland kanske det går till överdrift men det finns ju alltid en
ignore-knapp ifall man inte står ut längre.

Sen vet jag inte vad grejen är med alla dessa rumpor och kroppsdelar i garage och avatarer? Varför gnälla på någon annan om ni själva vill ha det?
Kallas det något annat än vilja ha uppmärksamhet eller...?
va har man nu missat då?
Jag har en SRAD-rumpa i mitt garage, de e fina grejer de:yoparty

Själv tycker jag att merparten av tjejerna på sh är roliga och mkt kloka tjejjer, både här på forumet och IRL.
Vill de sen visa buken eller annat i sin avatar är det upp till dem:D

Bifogat

• PICT2521 (Medium).JPG
    PICT2521 (Medium).JPG
    56.4 KB · Visningar: 43
Last edited:

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Milla skrev:
2587820 Tja AndreasNO har ju dragit sitt strå till stacken ibland (tycker dock att han har lugnat ner sig en smula nu *s*) och det har han ju fått höra, så där ser jag faktiskt ingen skillnad. Personligen så gör jag ingen skillnad på kön. Tror de flesta som kommenterat är starka individer som vågar stå för det de tycker och tänker och är inte rädda att säga det helt enkelt. Tycker forumet är stort nog för ALLA att få ha sin egen åsikt, vare sig det är ris eller ros. Om alla vore bästa vänner med alla och ha samma åsikter skulle SH missta all sin charm.

Självklart skall alla ha sin åsikt, vore väldigt tråkigt annars. Jag tyckte bara hela grejen var så komisk.
Sen angående att spä på myten, så det enda jag skrev om avundsjuka var när jag ifrågasatte om det var just avundsjuka eller om det kallades för något annat. Upp till valfri att svara på ifall det kallas för något annat eller om det är den gamla vanliga hederliga avundsjukan. Men det var ingen som svarade.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
TinaTjejen skrev:
2588352 va har man nu missat då?
Jag har en SRAD-rumpa i mitt garage, de e fina grejer de:yoparty
:zpy ( ;) )

Annat är det med slankare Sukirövar... :drool

Jämför själva! ;)

Bifogat

• PICT2521 (Medium).JPG
    PICT2521 (Medium).JPG
    56.4 KB · Visningar: 44
  • tjz.JPG
    tjz.JPG
    37.1 KB · Visningar: 38

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Nursey skrev:
2588384 Alltså Jannica..detta är faktiskt ett OT forum..sånna saker hör inte hemma här..sånna där..porriga..utblås *flämt*..tssss..vissa har ju inget omdömme :rolleyes:
:hihi

Ahvafan, blir du avis nu för att jag har sexiga utblås? :näsblod

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
hållundan skrev:
2588393

Annat är det med slankare Sukirövar... :drool

Jämför själva! ;)
Plattfötter och plattstjärtar är inget jag faller för precis.....:D
Fylligt ska dä va!:yoparty

Kapten Blåskägg skrev:
2588605 8-10 gruppkörningar med den sjukt snygge Blåskägg, annars inget av värde :)
sa nån frånkörningar?:D

Last edited:

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Kapten Blåskägg skrev:
2588640 Haha, du har en dejt på Bogan...anytime :D
Den enda du kör ifrån är nog din kompis Måsen i Waxholm, han saknade dig faktiskt framåt hösten :)
Ja jävlar!
Ni har väl matat honom med påmmfritt åt mej?:7peta

Bogan? Nä, tvi vale. Kinnekulle/Gelleråsen/ Gotland Ring is the shit:nicka

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Milla skrev:
2587820

Och för att förtydliga en sak. Jag skyddar inte någon. Jag tycker bara det är intressant att se hur mycket energi en viss person orkar lägger på en annan.

J.Porta

...come over to the dark side...
Gick med
1 May 2005
Hoj
...Brittisk...
Bikerbitch skrev:
2588898 Och för att förtydliga en sak. Jag skyddar inte någon. Jag tycker bara det är intressant att se hur mycket energi en viss person orkar lägger på en annan.

Sen är ju inte riktigt allt på det stora internätet på riktigt, undrar hur många "troll" det finns här på SH ? :D

Bifogat

• troll.jpg
    troll.jpg
    30.7 KB · Visningar: 44

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Alla är löjliga i den här tråden... faktiskt. Sluta leta upp saker att irritera er på. Ser bara löjligt ut.

Tråden stängd.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...