Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Från att ha börjat med en sak har det nu övergått till något helt annat.
Jag har fått veta det jag behöver veta iallafall, så jag är nöjd.
Seså, spamma på innan tråden stängs av Alicia eller Mattias :näsblod

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
Gabor skrev:

Manlig logig, Sorry du är fel ute, du är OT och du (tror jag :va ) vet inte vad du pratar om. Jag har kört den, jag har kört allt du kan lista upp (utom köniisugggiliggmugg) men det gör mig varken cool eller manlig, bara lycklig. Att posta en bildlänk till en snygg bil i den här tråden, ger ungefär 0 tyvärr. Tycker i alla fall jag.

Det visar bara på att "vi" män, tycker det är ok, så länge vi får se en snygg bil eller en snygg kvinna (som någon annan postar i tråden).
Saken är den att det kanske funkar för vissa, men det funkar inte för andra.
Om någon är så ytlig så kul för er eller om jag nu ska vara ledsen, livet är liksom lite mer än till att kunna posta en snygg bild på sig själv (eller vad man nu kör (är ju viktigt för vissa killar)).

Tråden handlade om tjejer och om hur vissa tjejer, trots egna poster med bilder, kan fastna på att klaga på just likasinnade tjejer som poster på exakt samma sätt som de själva, men det är inte viktigt, utan skenheligheten att klaga på konkurensen (andra bilder) gör det rätt tragikkomiskt.

Fast jag kanske har fel och som vanligt på SH så har hela grundtråden ändrat riktning på alla OT poster.

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Bikerbitch skrev:
2582826 Från att ha börjat med en sak har det nu övergått till något helt annat.
Jag har fått veta det jag behöver veta iallafall, så jag är nöjd.
Seså, spamma på innan tråden stängs av Alicia eller Mattias :näsblod
Maken till tråd, tycker iofs det är för mycket hetsjakt på den som visat lite bh men men.....
Miss Piggy, du :yoparty och jag förväntar mig lite bilder på dig på min mail info@snakepit.se :)

BB: Om du flashar lite skinn kanske du får mer spons :)

Kakan: No Comments

Mad Honda: Lika snygg fortfarande, utan att visa skinn :)

Ullis: Din avatar e fiin :)

KK: Droppa bh:n

Alicia: bra att du håller dig obektiv som moderator.......

Att brudar kan vara så jävliga mot varandra är ganska sjukt, att ni orkar mobba ner nån som ni gör är ganska stört....
Istället kanske nån skulle tatt KK på rätt sätt med ett pm istället för att bara vräka ur sig så mycket skit som möjligt.

Så tjejer sluta bråkas nu så är ni snälla, en lång vinter väntar oss här på SH och det är redan tjafs om massa meningslösa saker.

Pöss o kram från Rejvis

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Visst, KK har väl varit den personen som fått försvara/förklara sig mest i denna tråden. Men anledningen är väl på grund av att hon är den enda (så vitt jag känner till) i tråden som lagt upp bh-bilder på sig själv här på sporthoj. Hade det varit fler som gjort det hade de säkert också fått höra en hel del kommentarer. Säger inte att det rättfärdigar att mobba någon men jag tror personligen inte att de som skrivit i tråden gått samman för att kollektivt mobba ut henne. Handlar väl mest om tidigare inlägg och uttalanden som hon gjort som resulterat i att olika människor funnit saker som de stör sig på. Man kan inte vara älskad av alla och på ett internetforum är det väl lättare att bli en person folk stör sig på?!

Bara en tanke från min sida!

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Ravetrancer skrev:
Att brudar kan vara så jävliga mot varandra är ganska sjukt, att ni orkar mobba ner nån som ni gör är ganska stört....
Istället kanske nån skulle tatt KK på rätt sätt med ett pm istället för att bara vräka ur sig så mycket skit som möjligt.

Så tjejer sluta bråkas nu så är ni snälla, en lång vinter väntar oss här på SH och det är redan tjafs om massa meningslösa saker.

Pöss o kram från Rejvis

Jag har aldrig vräkt ut skit över KK utan frågade snällt i en tråd som nu är borttagen var hon tog vägen.

Fick ett rätt knäppt svar från henne som även en hel del andra reagerade på. Efter det så står hon inte på min 10 i topp lista om vi säger så :huvet

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
s%20Popcorn%20Machine%20Poppers.jpg

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
RoLLER skrev:
2575975 Det vet jag! Dom vill ha STOCK! :mad:

Edit: Jag kan allt om brudar.

Ring då hit! Om du inte orkar själv alltså!

Bifogat

• ved-o-porr.jpg
    ved-o-porr.jpg
    16.4 KB · Visningar: 45

Turbo-Puh

motorjunkie
Gick med
3 Jan 2006
Hoj
Vilken av dem?
Kawakex skrev:
2583826 Nä, men du kan ju läsa hennes inlägg om mig, biter man mej biter jag tillbaks hade aldrig skrivit så annars:)

Som sagt; Blir du aldrig förvånad över att det alltid är fel på alla andra?

Om någon äter bajs, gör du det också?

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Plockat bort en del inlägg som gick till överdrift.

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Får lov att citera Ullis egna kommentar på garaget.
"Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and then beat you with experience !!!"

Mirran

Tjolahopp!
Gick med
26 Sep 2004
Hoj
Tröttnat..
Vilket tjafs..Det märks ju klart och tydligt att vissa tjejer vill ha mycket uppmärksamhet..Personligen förstår jag inte hur man kan lägga upp bilder på sig själv hur som helst och lämna ut hela sitt liv på ett forum..En vacker dag kan ju det man skrivit och bilder man lagt ut vändas emot en..

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM