Gabor skrev:
2582309 ...kör en sådan här.
http://www.astonmartin.com/
Manlig logig, Sorry du är fel ute, du är OT och du (tror jag
) vet inte vad du pratar om. Jag har kört den, jag har kört allt du kan lista upp (utom köniisugggiliggmugg) men det gör mig varken cool eller manlig, bara lycklig. Att posta en bildlänk till en snygg bil i den här tråden, ger ungefär 0 tyvärr. Tycker i alla fall jag.
Det visar bara på att "vi" män, tycker det är ok, så länge vi får se en snygg bil eller en snygg kvinna (som någon annan postar i tråden).
Saken är den att det kanske funkar för vissa, men det funkar inte för andra.
Om någon är så ytlig så kul för er eller om jag nu ska vara ledsen, livet är liksom lite mer än till att kunna posta en snygg bild på sig själv (eller vad man nu kör (är ju viktigt för vissa killar)).
Tråden handlade om tjejer och om hur vissa tjejer, trots egna poster med bilder, kan fastna på att klaga på just likasinnade tjejer som poster på exakt samma sätt som de själva, men det är inte viktigt, utan skenheligheten att klaga på konkurensen (andra bilder) gör det rätt tragikkomiskt.
Fast jag kanske har fel och som vanligt på SH så har hela grundtråden ändrat riktning på alla OT poster.