Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Manne skrev:
2581800 det var den sämsta regel jag hört, mer :tuttar åt folket!
:fakta

var är bilderna jag missat? :kär :kär :kär
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Gabor skrev:
2581885 Dom är ÄKTA, hon bor i uppsala, jobbar på en smyckesaffär..3 barnsmor, 42 år..fd .hojåkartjej, tröttnade på alla dryga snorungar som har åsikter på nätet...

Allvarligt Gabor. Har man ammat tre ungar finns det inte en jävla möjlighet i världen att tuttarna ser ut så där efteråt. Säger inte att de är oäkta, men de är lyfta med all säkerhet eller är bilden ordentligt retucherad. Har svårt att tänka mej att hon aldrig producerade någon mjölk & tuttarna växte aldrig. Hon slapp att amma & tuttarna slapp i sin tur för mycket skinn som skulle blivit kvar när det var färdigammat. (vilket i sej resulterar i lååååånga, eller iaf längre bröst :) )

Vad det gäller fotot i sej har jag inget att kommentera.
 

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Heby
Hoj
SV 650S
korvgubbe skrev:
2581331 Huvudet på spiken! :fakta

Personligen tror jag att detta är en av de främsta orsakerna till att de aldrig får lika mycket lön. Killar dunkar varandra i ryggen medan tjejer hugger varandra i den. Killar garvar åt en annan killes dåliga sidor och tar med honom på en öl med resten av grabbarba. Tjejer letar med lupp efter fel hos "konkurerande exemplar" och sitter sedan med sin endaste enda bästa "snacka-skit-med-över-kaffelatten-polare" och spyr galla över denna nya, våpiga, korkade, fult klädda, ridlårsbestyckade, horaktiga bimbobruden som nyss presenterat sig....

Du har så rätt så!
 

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Ort
Stränkan
Hoj
Gammal och slö
Gabor skrev:
2581885 Konst på hög nivå. :tummenupp



Du är trötsamt patetisk...gnälla å klaga..:arsele

Dom är ÄKTA, hon bor i uppsala, jobbar på en smyckesaffär..3 barnsmor, 42 år..fd .hojåkartjej, tröttnade på alla dryga snorungar som har åsikter på nätet...

Snacka om det du inte vet, bättre du skiter i att kommentera ...:arsele :arsele

#nyfikenmode on#
vilken affär?
#nyfikenmode off#
 

Gabor

Guest
Ullis skrev:
2581955 Allvarligt Gabor. Har man ammat tre ungar finns det inte en jävla möjlighet i världen att tuttarna ser ut så där efteråt. Säger inte att de är oäkta, men de är lyfta med all säkerhet eller är bilden ordentligt retucherad. Har svårt att tänka mej att hon aldrig producerade någon mjölk & tuttarna växte aldrig. Hon slapp att amma & tuttarna slapp i sin tur för mycket skinn som skulle blivit kvar när det var färdigammat. (vilket i sej resulterar i lååååånga, eller iaf längre bröst :) )

Vad det gäller fotot i sej har jag inget att kommentera.

jag sa ingenstans att det var efter barnen bilderna togs...:D
 

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Ort
Stränkan
Hoj
Gammal och slö

Gabor

Guest
Manne skrev:
2581977 #nyfikenmode on#
vilken affär?
#nyfikenmode off#
Det kan jag inte säga, du får leta lite själv. Det skulle annars nästan vara som att sätta ut namnet på henne...å det får jag inte.
Bilden var ok i alla fall. Hon äger rättigheten på dessa. Så jag frågade först faktiskt.:tummenupp
 

Miss Piggy

Don't mess with the pig!
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Gbg
Hoj
R1-05
Zee skrev:
2581881 Du menar de där? Det är ju två stycken. Som är gjorda, menar jag. Och snyggt gjorda var de ju inte. Faktiskt.

behöver jag ens säga att jag menade bilden i sig?!
snyggt gjord, bra ljussättning, sensuell pose, duktig fotograf... snygg modell!

Kan inte säga något om silikonbröst (att de är för stora osv.) då jag själv har konstgjorda så...
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Gabor skrev:
2581979 jag sa ingenstans att det var efter barnen bilderna togs...:D

Sant, det gjorde du inte :)

Inbilla nu inte bara grabbarna att de ser ut så där på en 42:årig kvinna med tre barn bakom sej. Tuttfixeringen är nog illa i dagens läge, är ju ofta därför unga tjejer lägger ned massa pengar & lidande för att leva upp till något som egentligen inte finns.
 

Ella

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2005
Ort
Heby
Hoj
SV 650S
Ok att bilder på en själv i underkläder alt inga kläder alls inte passar på en hojsajt. Men samtidigt, om det nu är en massa singlar här som letar partner, borde det inte finnas en tråd för de som söker?
 

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Rimbo
Hoj
Hjuling
Vill bara säga att jag inte stör mig på varken bilderna (vackra bilder ju!) eller på personerna bakom. Finns bra många andra killar o tjejer här som isåfall stör mig mer, men jag jagar ju inte runt i forumet och "muckar" diskussioner med dom. Jag går inte heller in i deras garage och tittar på deras bilder....jag låter dom vara helt enkelt.

Forumet är stort nog för oss alla, vi hinner inte läsa alla trådar iallafall så varför inte välja ut dom ni VILL läsa istället för dom som stör er?

:tummenupp
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Gabor skrev:
2581885 Dom är ÄKTA, hon bor i uppsala, jobbar på en smyckesaffär..3 barnsmor, 42 år..fd .hojåkartjej, tröttnade på alla dryga snorungar som har åsikter på nätet...

Snacka om det du inte vet, bättre du skiter i att kommentera ..

:lol Oj, oj. Det sved. Illa dessutom. :D Bara för att de faktiskt är äkta rattar gör ju inte rattarna snyggare. Och om du lägger upp en bild på henne får du väl för helvet vara beredd att ta lite kritik. Bilden i sig är helt ok men rattarna är fan i mycket att hänga i granen. Dessutom, varför tar du åt dig för det då? Skit du i vad jag tycker om den bilden och gå och muppa dig mot andra som inte heller tar dig på allvar, tuffing.

/Dryg snorunge
 

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Ort
Stränkan
Hoj
Gammal och slö
Madhonda skrev:
2582000 Ja det va ju passande.....hade ingen aning om att jag drog en sån pararell. :)

Men å andra sidan är ju mat ett allmänt intresse....hoj är lite mer specialinriktat.
:pannkyss
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Gabor skrev:
2582007 Se inlägget 2 steg ovanför...:tummenupp :pannkyss

Fakk jag tog ju bort inlägget 3 hundradelar efter att jag skrev det..du har ju turbokoll :O:näsblod

stephenj skrev:
2582008 Vill bara säga att jag inte stör mig på varken bilderna (vackra bilder ju!) eller på personerna bakom. Finns bra många andra killar o tjejer här som isåfall stör mig mer, men jag jagar ju inte runt i forumet och "muckar" diskussioner med dom. Jag går inte heller in i deras garage och tittar på deras bilder....jag låter dom vara helt enkelt.

Forumet är stort nog för oss alla, vi hinner inte läsa alla trådar iallafall så varför inte välja ut dom ni VILL läsa istället för dom som stör er?

:tummenupp

Jag tycker det var dagens inlägg :yoparty
Var har den positiva attityden tagit vägen?
 
Last edited by a moderator:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Zee skrev:
2582023 :lol Oj, oj. Det sved. Illa dessutom. :D Bara för att de faktiskt är äkta rattar gör ju inte rattarna snyggare. Och om du lägger upp en bild på henne får du väl för helvet vara beredd att ta lite kritik. Bilden i sig är helt ok men rattarna är fan i mycket att hänga i granen. Dessutom, varför tar du åt dig för det då? Skit du i vad jag tycker om den bilden och gå och muppa dig mot andra som inte heller tar dig på allvar, tuffing.

/Dryg snorunge

Du bör inte ha åsikter, för då visar du bara din dåliga självkänsla och avundsjuka...:rolleyes:

Varför är det svårt att förstå att man helt enkelt inte gillar vissa personer som håller till på SH för att man uppfattar dem som blåsta? Varför försöka försvåra något så simpelt? Jag väljer att inte ignorera dem, för det har ett stort underhållsvärde att läsa deras inlägg. Däremot väljer jag oftast att inte ge dem uppmärksamheten de verkar sukta efter. Man måste inte vara kompis med alla. Folk har rätt att uttrycka sin åsikt, vare sig den är "bra eller dålig", det är ju det som gör SH till ett levande forum tycker jag.

Det finns trådar där killar beter sig precis lika dant mot en viss manlig person som de inte gillar av olika orsaker... (I mina ögon sett.) De som känner mig vet nog vem jag syftar på.. Eftersom jag inte vill hänga ut denna kille med namn så tänker jag inte ge er något specifikt exempel.
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Milla skrev:
2582065 Du bör inte ha åsikter, för då visar du bara din dåliga självkänsla och avundsjuka...:rolleyes:


Mao är Gabor inte mycket bättre än Kakan? Jag får nog faktiskt hålla med dig på den punkten isf.

Men vad vet jag, jag är ju bara en "dryg snorunge"! :lol
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top