Gabor skrev:2581885Dom är ÄKTA, hon bor i uppsala, jobbar på en smyckesaffär..3 barnsmor, 42 år..fd .hojåkartjej, tröttnade på alla dryga snorungar som har åsikter på nätet...
korvgubbe skrev:2581331Huvudet på spiken!
Personligen tror jag att detta är en av de främsta orsakerna till att de aldrig får lika mycket lön. Killar dunkar varandra i ryggen medan tjejer hugger varandra i den. Killar garvar åt en annan killes dåliga sidor och tar med honom på en öl med resten av grabbarba. Tjejer letar med lupp efter fel hos "konkurerande exemplar" och sitter sedan med sin endaste enda bästa "snacka-skit-med-över-kaffelatten-polare" och spyr galla över denna nya, våpiga, korkade, fult klädda, ridlårsbestyckade, horaktiga bimbobruden som nyss presenterat sig....
Gabor skrev:2581885Konst på hög nivå.
Du är trötsamt patetisk...gnälla å klaga..
Dom är ÄKTA, hon bor i uppsala, jobbar på en smyckesaffär..3 barnsmor, 42 år..fd .hojåkartjej, tröttnade på alla dryga snorungar som har åsikter på nätet...
Snacka om det du inte vet, bättre du skiter i att kommentera ...
Ullis skrev:2581955Allvarligt Gabor. Har man ammat tre ungar finns det inte en jävla möjlighet i världen att tuttarna ser ut så där efteråt. Säger inte att de är oäkta, men de är lyfta med all säkerhet eller är bilden ordentligt retucherad. Har svårt att tänka mej att hon aldrig producerade någon mjölk & tuttarna växte aldrig. Hon slapp att amma & tuttarna slapp i sin tur för mycket skinn som skulle blivit kvar när det var färdigammat. (vilket i sej resulterar i lååååånga, eller iaf längre bröst )
Vad det gäller fotot i sej har jag inget att kommentera.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=138873Madhonda skrev:2581900
Tror nog att folk på t.ex ett matforum skulle bli jävligt störda på mig om jag höll på och göra inlägg om min hoj hela tiden. Eller vad tror ni!?
S
Det kan jag inte säga, du får leta lite själv. Det skulle annars nästan vara som att sätta ut namnet på henne...å det får jag inte.Manne skrev:2581977#nyfikenmode on#
vilken affär?
#nyfikenmode off#
Zee skrev:2581881Du menar de där? Det är ju två stycken. Som är gjorda, menar jag. Och så snyggt gjorda var de ju inte. Faktiskt.
Manne skrev:
Gabor skrev:2581979jag sa ingenstans att det var efter barnen bilderna togs...
Nursey skrev:2581998Gabor jag hoppas att hon vet att hon är utlagd med arbetsplats o stad etc :moraltant
LOL, den var ugly den bilden. Brösten var på tok för stora och midjan på tok för smal! Om det är en äkta bild så mår hon inte bra.Gabor skrev:2581845..på begäran
Gabor skrev:2581885Dom är ÄKTA, hon bor i uppsala, jobbar på en smyckesaffär..3 barnsmor, 42 år..fd .hojåkartjej, tröttnade på alla dryga snorungar som har åsikter på nätet...
Snacka om det du inte vet, bättre du skiter i att kommentera ..
Gabor skrev:2581979jag sa ingenstans att det var efter barnen bilderna togs...
Madhonda skrev:2582000Ja det va ju passande.....hade ingen aning om att jag drog en sån pararell.
Men å andra sidan är ju mat ett allmänt intresse....hoj är lite mer specialinriktat.
Gabor skrev:2582007Se inlägget 2 steg ovanför...
stephenj skrev:2582008Vill bara säga att jag inte stör mig på varken bilderna (vackra bilder ju!) eller på personerna bakom. Finns bra många andra killar o tjejer här som isåfall stör mig mer, men jag jagar ju inte runt i forumet och "muckar" diskussioner med dom. Jag går inte heller in i deras garage och tittar på deras bilder....jag låter dom vara helt enkelt.
Forumet är stort nog för oss alla, vi hinner inte läsa alla trådar iallafall så varför inte välja ut dom ni VILL läsa istället för dom som stör er?
Zee skrev:2582023Oj, oj. Det sved. Illa dessutom. Bara för att de faktiskt är äkta rattar gör ju inte rattarna snyggare. Och om du lägger upp en bild på henne får du väl för helvet vara beredd att ta lite kritik. Bilden i sig är helt ok men rattarna är fan i mycket att hänga i granen. Dessutom, varför tar du åt dig för det då? Skit du i vad jag tycker om den bilden och gå och muppa dig mot andra som inte heller tar dig på allvar, tuffing.
/Dryg snorunge
Milla skrev:2582065Du bör inte ha åsikter, för då visar du bara din dåliga självkänsla och avundsjuka...
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|