Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

Turbo-Puh

motorjunkie
Gick med
3 Jan 2006
Ort
Dalsland
Hoj
Vilken av dem?
Kawakex skrev:
2581707 Eh! Du jag har aldrig sagt något om att jag tycker jag är skitsnygg och är bättre än alla andra.:tummenupp

Men eftersom det tydligen är fel på "alla andra" så kanske det är väldigt nära att vara samma sak?
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
korvgubbe skrev:
2581701 Nej! har man någonsin blivit fotad med en "proffskamera" av en riktig fotograf och fått bilden publicerad i det lokala nyhetsbladet så är man modell! pUnGT! :mattias


Nere på stan här om dagen hade en affär ett jippo där de plåtade s.k. modeller utanför (som verkar leva på att bli plåtade). H a r r e j e v v l a r vad skabbiga de brudarna såg ut. I shit you not. De såg ut som kom-o-hjälp-mig-o-dö föffan. Jag hade ffs svårt att somna på kvällen, med de skräcködlorna fastbrända på mina hornhinner. Tror fan inte det hade gått att supa de "modellerna" snygga ens. Tar agenturerna in vilka skåb till avskräde som helst som modeller så länge de sewger av fotografen?!

Modeller får gärna se olika ut och de måste inte se anorektiska ut. De får vara mulliga, långa, smala osv. Men de ska se vackra ut och då går lönnfethet, akne, flammig hud, vattenfyllda-ICA-MAXI-plastpåsepattar, krokiga näsor och dallerröv bort. Helfett.
 

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Nu har iallafall jag fixat till mitt garage...efter att ha sätt en del konstiga garagebilder o texter ;)
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Turbo-Puh skrev:
2581716 Men eftersom det tydligen är fel på "alla andra" så kanske det är väldigt nära att vara samma sak?
Det är inte fel på någon, men bit mej och jag biter tillbax.
 

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Cambridge, New Zealand
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Inför ny forumsregel där det är slut med bilder på sig själv i posör ställning som ej är hojj relaterad. Jag vill inte ha ett par bröst i BH här på forumen som inte har ett skit med hojjar att göra. Ska brösten vara i endast BH ska den som äger dom sitta på en hojj.
 

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Ort
Stränkan
Hoj
Gammal och slö
Argyle skrev:
2581792 Inför ny forumsregel där det är slut med bilder på sig själv i posör ställning som ej är hojj relaterad. Jag vill inte ha ett par bröst i BH här på forumen som inte har ett skit med hojjar att göra. Ska brösten vara i endast BH ska den som äger dom sitta på en hojj.


det var den sämsta regel jag hört, mer :tuttar åt folket! Dessutom skulle ju inte så här trevliga, (nåja underhållande ialla fall ) trådar inte existera!
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Argyle skrev:
2581792 Inför ny forumsregel där det är slut med bilder på sig själv i posör ställning som ej är hojj relaterad. Jag vill inte ha ett par bröst i BH här på forumen som inte har ett skit med hojjar att göra. Ska brösten vara i endast BH ska den som äger dom sitta på en hojj.
då får jag lägga in några bilder i mitt garage när jag stuntar i bikini:tummenupp
 

Stoppsladd

Under uppbyggnad.....
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Gagnef
Hoj
Yamaha wr250X -08
Ja, vi är ju visserligen i OT avdelningen..... så vad är problemet:va

Tycker vissa eldar upp sig så förbannat på småsaker.
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Kawakex skrev:
2581822 Givetvis! ;) Äntligen nån med lite humor:tummenupp


Ibland med humor, ibland med humör.


*trrrr... katschiiiiinnnnng!!11*



Edit: Ärente dags för en konstpaus snart igen?
 

Gabor

Guest
Konstpaus...

..på begäran
 

Bifogat

  • Glamour15.jpg
    Glamour15.jpg
    31 KB · Visningar: 172

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Miss Piggy skrev:
2581876 den där var faktisk väldigt snyggt gjord... :tummenupp

Du menar de där? Det är ju två stycken. Som är gjorda, menar jag. Och snyggt gjorda var de ju inte. Faktiskt.
 

Gabor

Guest
Miss Piggy skrev:
2581876 den där var faktisk väldigt snyggt gjord... :tummenupp

Konst på hög nivå. :tummenupp

Zee skrev:
2581881 Du menar de där? Det är ju två stycken. Som är gjorda, menar jag. Och snyggt gjorda var de ju inte. Faktiskt.

Du är trötsamt patetisk...gnälla å klaga..:arsele

Dom är ÄKTA, hon bor i uppsala, jobbar på en smyckesaffär..3 barnsmor, 42 år..fd .hojåkartjej, tröttnade på alla dryga snorungar som har åsikter på nätet...

Snacka om det du inte vet, bättre du skiter i att kommentera ...:arsele :arsele
 
Last edited:

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Kawakex skrev:
2581707 Eh! Du jag har aldrig sagt något om att jag tycker jag är skitsnygg och är bättre än alla andra.:tummenupp

Söt och händig däremot är skillnad va!??. :tuttar

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=138895

Å andra sidan är ju säkert tråden skapad i syfte att retas och provocera, och då är väl det ett tecken på att man vill ha uppmärksamhet. Eller..!!??

Skulle tro att det är det här som BB undrar över. Och jag vet inte om man ens behöver fundera över om det är avundsjuka eller inte när folk "stör" sig.

Som jag uppfattat det så är det lika många killar som blir störda. Kan man inte bara få tycka att viss uppmärksamhetssökande är drygt.!!! Utan att bli jämförd och ifrågasatt.

Och det har nog mycket att göra med att det är just här på SH. Visst får man söka uppmärksamhet här med om man vill...men eftersom nätet är översållat med specifika sidor för sånt, så kanske man kan hålla till på sådana.

Tror nog att folk på t.ex ett matforum skulle bli jävligt störda på mig om jag höll på och göra inlägg om min hoj hela tiden. Eller vad tror ni!? :tungan

Sen är det bara att konstatera att vi är olika och beter oss olika. Alltså killar och tjejer emellan. Om vi inte vore "konstruerade" på olika sätt, och med olika sätt att tänka...då skulle vi ju kunna vara av samma kön allihop och fy fan vad trist det skulle vara.

Mad som gillar viss mån av uppmärksamhet. :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top