Kakan skrev:2581396
Jag anser att vad man har i garaget är upp till var å en men måste man vräka ut "halvnakna" bilder i trådar bara för att få en reaktion?
Vari ligger skillnaden på det och alla biceps, V-ryggar och magmuskler man skymtar bland grabbarna?!
Var ligger skillnaden på det och alla grabbar som beter sig som neanderthalare för att få lite uppmärksamhet?!
vari ligger skillnaden på en tjej som skriver lite flörtigt och alla killar i ryggdunkarklubben som tävlar om vem som kan skriva mest nedsättande om bögar/nysvenskar eller formulera den bästa nackskåtts-beskrivningen?!
En lång rad(ofta yngre) SH:are vill ha uppmärksamhet. Både killar och tjejer. Hur man gör varierar. Det kan vara en BH eller ett par biceps, ett nackskåttsinlägg eller "snuskiga antydningar"... Så långt är killar och tjejer precis lika även om de väljer olika sätt att synas.
Skillnaden som jag beskriver är att tjejer är så snabba att hänga varandra. Killar nöjer isg med att garva eller kanske sucka åt andra grabbars avarter.
Tjejer försöker på bästa sätt svartmåla, skambelägga, halshugga och totalsåga varandra istället för att hålla varandra bakom ryggen. Man ser nästan aldrig en tjej som försvarar en annan tjej som "gjort något dumt"(som postat en bhbild)...
När grabbarna här gör sju resor värre saker får de istället en fanclub..
Ukiwaza skrev:2581413Är detta ett officielt uttalande som representant för FI??
Har redan saknat dig, ingen som man kan reta längre.
ja, vi i Fi går nästan alltid ut och pekar på skillnaderna mellan kvinnor och män. I Fi brukar vi passa på att ifrågasätta kvinnor och kvinnors sätt. I huvuddelen av mina torgmöten som Fi-representant brukar jag lyfta upp männens fördelar och peka på kvinnornas svagheter som grupp..!
Jag har saknat dig med lilla ponken!
Last edited: