Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Kakan skrev:
2581396
Jag anser att vad man har i garaget är upp till var å en men måste man vräka ut "halvnakna" bilder i trådar bara för att få en reaktion?

Vari ligger skillnaden på det och alla biceps, V-ryggar och magmuskler man skymtar bland grabbarna?!

Var ligger skillnaden på det och alla grabbar som beter sig som neanderthalare för att få lite uppmärksamhet?!

vari ligger skillnaden på en tjej som skriver lite flörtigt och alla killar i ryggdunkarklubben som tävlar om vem som kan skriva mest nedsättande om bögar/nysvenskar eller formulera den bästa nackskåtts-beskrivningen?!



En lång rad(ofta yngre) SH:are vill ha uppmärksamhet. Både killar och tjejer. Hur man gör varierar. Det kan vara en BH eller ett par biceps, ett nackskåttsinlägg eller "snuskiga antydningar"... Så långt är killar och tjejer precis lika även om de väljer olika sätt att synas.


Skillnaden som jag beskriver är att tjejer är så snabba att hänga varandra. Killar nöjer isg med att garva eller kanske sucka åt andra grabbars avarter.
Tjejer försöker på bästa sätt svartmåla, skambelägga, halshugga och totalsåga varandra istället för att hålla varandra bakom ryggen. Man ser nästan aldrig en tjej som försvarar en annan tjej som "gjort något dumt"(som postat en bhbild)...

När grabbarna här gör sju resor värre saker får de istället en fanclub..

Ukiwaza skrev:
2581413 Är detta ett officielt uttalande som representant för FI??

Har redan saknat dig, ingen som man kan reta längre.:yoparty

ja, vi i Fi går nästan alltid ut och pekar på skillnaderna mellan kvinnor och män. I Fi brukar vi passa på att ifrågasätta kvinnor och kvinnors sätt. I huvuddelen av mina torgmöten som Fi-representant brukar jag lyfta upp männens fördelar och peka på kvinnornas svagheter som grupp..!


Jag har saknat dig med lilla ponken! :pannkyss
 
Last edited:

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
korvgubbe skrev:
2581416 Vari ligger skillnaden på det och alla biceps, V-ryggar och magmuskler man skymtar bland grabbarna?!

Du har inte tänkt på att skillnaden var att hon postade SINA bilder i en annan tjejs Hej jag är ny tråd???????

Vilket har fått många att reagera både tjejer och killar.
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Mitra skrev:
2581430 Du har inte tänkt på att skillnaden var att hon postade SINA bilder i en annan tjejs Hej jag är ny tråd???????

Vilket har fått många att reagera både tjejer och killar.

Ja, ajsing bajsing! Så får man inte göra. Tråd-nappning är riktigt fult... :mad:
Typiskt tjejer att inte ha någon Net-ikett!:mad: :mad:
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
korvgubbe skrev:
2581416 ja, vi i Fi går nästan alltid ut och pekar på skillnaderna mellan kvinnor och män. I Fi brukar vi passa på att ifrågasätta kvinnor och kvinnors sätt. I huvuddelen av mina torgmöten som Fi-representant brukar jag lyfta upp männens fördelar och peka på kvinnornas svagheter som grupp..!


Kvinnor är svin. Tycker inte... tycker inte du det?!
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
korvgubbe skrev:
2581416 Vari ligger skillnaden på det och alla biceps, V-ryggar och magmuskler man skymtar bland grabbarna?!

Var ligger skillnaden på det och alla grabbar som beter sig som neanderthalare för att få lite uppmärksamhet?!

vari ligger skillnaden på en tjej som skriver lite flörtigt och alla killar i ryggdunkarklubben som tävlar om vem som kan skriva mest nedsättande om bögar/nysvenskar eller formulera den bästa nackskåtts-beskrivningen?!



En lång rad(ofta yngre) SH:are vill ha uppmärksamhet. Både killar och tjejer. Hur man gör varierar. Det kan vara en BH eller ett par biceps, ett nackskåttsinlägg eller "snuskiga antydningar"... Så långt är killar och tjejer precis lika även om de väljer olika sätt att synas.


Skillnaden som jag beskriver är att tjejer är så snabba att hänga varandra. Killar nöjer isg med att garva eller kanske sucka åt andra grabbars avarter.
Tjejer försöker på bästa sätt svartmåla, skambelägga, halshugga och totalsåga varandra istället för att hålla varandra bakom ryggen. Man ser nästan aldrig en tjej som försvarar en annan tjej som "gjort något dumt"(som postat en bhbild)...

När grabbarna här gör sju resor värre saker får de istället en fanclub..

jag kan hålla med i om de du skriver, men eftersom jag är tjej och vet att jag har lång stubin och hög tolerans nivå, inte brukar reagera med att kapa nån annan jämte fotknölarna. Så när de händer finns de en anledning...

Att vissa här går så långt att enda argumentet är " Jag är mycke vakrare än dej och killarna gillar mej mer och jag är SÅ mycke trevligare än dej"
Ja då får jag en lite illa smak i mun och kan inte låta bli att klia av mej på tangenterna.
Att vissa anser sig SÅ mycke bättre än alla andra finns bådde hos tjejer och killar, killar gör de oftast genom att beskriva hur fort dom kört, eller hur långa wiieeellleess dom kan göra osv. Tjejer oftast på varandras utseenden.

Jag har skrive de för och säger de igen, Ingen här känner denna brud, men hon har en tendens å få många irreterade och till å med arga...är de därför hon är här?
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Kakan skrev:
2581444

Att vissa här går så långt att enda argumentet är " Jag är mycke vakrare än dej och killarna gillar mej mer och jag är SÅ mycke trevligare än dej"
Ja då får jag en lite illa smak i mun och kan inte låta bli att klia av mej på tangenterna.

Där bevisar du ju min poäng... samma beteende bland killar skulle knappast orsaka att en kille skapade en tråd som denna... Möjligen skulle den killen få en egen fantråd av andra, lika patetiska killar.

Jag försöker inte försvara uppmärksamhetssökarna eftersom jag tycker de är lika tröttsamma som du. Det jag däremot tycker är en aning kommiskt är hur tjejer så gärna ryker ihop och sågar varandra och ännu hellre gömmer isg bakom:
- "jag brukar aldrig bry mig men denna gången kunde jag inte hålla mig!"

Det konstiga är just att tjejer så ofta hamnar i situationen där "de bara inte kunde hålla sig" när en annan tjej gjort något dumt/olämpligt/opassande/upprörande medan killar sällan väcker samma reaktion hos andra killar...
 

Gabor

Guest
Mitra skrev:
2581430 Du har inte tänkt på att skillnaden var att hon postade SINA bilder i en annan tjejs Hej jag är ny tråd???????

Vilket har fått många att reagera både tjejer och killar.

Efter att många skrikit sig hesa med UPP MED BILDER.....å när hon gör så så blir det et j-la liv...
 

Mona

Vill inget,kan desto mer
Gick med
2 Nov 2005
Ort
Sthlms län
Hoj
BMW F650GS alias Roland!
Santo skrev:
2581318 Jo tjena vilken tråd detta var. Fan tjejer kan fan inte ens umgås med varandra på Internet. Måste vara jobbigt med en sådan stenhård rivalitet. Fan va skönt att man e kille, jag kan säga åt en annan kille att han e mupp och han kan svara att jag är en jävla idiot men sen kan vi ändå gå ut o ta en öl och skratta och bara vara. Vi kan även umgås fler än två och två utan att snacka skit om den tredje. :tummenupp



"När tre kvinnor kommer överens, kommer stjärnorna att lysa mitt på dagen."

Indiskt ordspråk

:nicka
 

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Ort
Mellan Klagstorp och Äspö
Hoj
Kawasaki ZZR600
Gabor skrev:
2581457 Efter att många skrikit sig hesa med UPP MED BILDER.....å när hon gör så så blir det et j-la liv...

Du har aldrig tänkt på varför många skrek sig hesa efter bilder :rolleyes: :rolleyes:

Mona skrev:
2581464 "När tre kvinnor kommer överens, kommer stjärnorna att lysa mitt på dagen."

Indiskt ordspråk

:nicka

:hej Mona kul att se dig :)
 
Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
korvgubbe skrev:
2581456 Där bevisar du ju min poäng... samma beteende bland killar skulle knappast orsaka att en kille skapade en tråd som denna... Möjligen skulle den killen få en egen fantråd av andra, lika patetiska killar.

Jag försöker inte försvara uppmärksamhetssökarna eftersom jag tycker de är lika tröttsamma som du. Det jag däremot tycker är en aning kommiskt är hur tjejer så gärna ryker ihop och sågar varandra och ännu hellre gömmer isg bakom:
- "jag brukar aldrig bry mig men denna gången kunde jag inte hålla mig!"

Det konstiga är just att tjejer så ofta hamnar i situationen där "de bara inte kunde hålla sig" när en annan tjej gjort något dumt/olämpligt/opassande/upprörande medan killar sällan väcker samma reaktion hos andra killar...


Nu kan jag ju bara svara för mej själv.
Jag reagerar mins lika dant mot en kille som ter sig på detta viss som en tje...OCH jag hoppar inte bakom en kommentar som jag kunna bara inte låta bli.
Vad många kanske inte vet är att fröken har PM:at till vissa personer med just argumenteringen att vi andra är bara avis på henne för hon är bla bla bla
Nu gör inte killar så dom "Mäter" sig med olika saker och dunkar sig för bröstet och anser sig Tarzan...samma sak men i olika former och när nån skriver att dom kör 200 genom sthlm city under rusningstid ja då får dom ju ta de svar dom får. Samma här i detta fall...
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Gabor skrev:
2581483 Jo, å kollar man igenom tråden så är det fan va alla hetsar upp sig på ingenting...sen när hon börjar retas lite så varvar alla tjejer som adrenalinsjuka pms honor...hon lyckas ju reta er varenda gång ...med så enkla medel.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=138659&page=10

Nu har du missa poängen tror jag.
:mattias Det var INTE hennes tråd och hon tog ju över den från en annan tjej.
Min fundering är varför man gör så?
 

Mcbrud

Guest
herregud vad tråden har blivit en -jag-måste-klaga-på-allt-tråd....

Alicia skrev:
2579819
Varför lägger man ut såna här bilder på ett MC-forum?
Säg inte att ni lägger dom i rätt forum bara för att dom ligger OT. Det hör inte hit.

håller delvis med dig Alicia, men sen när handlar OT-trådarna om något som ens är i närheten av MC?

:va

kanske finns några men det är då inte många...
 

Kia

Guest
Bikerbitch skrev:
2579346

Kia, du vet att jag också tycker du är en schyst tjej. Tråden handlar inte om att lägga upp bilder på sin rumpa, bröst, valfri kroppsdel. Det är upp till var och en och jag stör mig inte på det.
Jag var allmänt nyfiken på varför en del gnäller om uppmärksamhet när det gäller andra tjejer men inte är ett dugg bättre själva.

Varken du eller Nikita har såvitt jag vet aldrig ens kommenterat något i de trådarna jag läst och syftat på. Antagligen för att ni lägger er på en annan nivå.

:) :tummenupp
 

Mcbrud

Guest
korvgubbe skrev:
2581331

Killar dunkar varandra i ryggen medan tjejer hugger varandra i den. Killar garvar åt en annan killes dåliga sidor och tar med honom på en öl med resten av grabbarba. Tjejer letar med lupp efter fel hos "konkurerande exemplar" och sitter sedan med sin endaste enda bästa "snacka-skit-med-över-kaffelatten-polare" och spyr galla över denna nya, våpiga, korkade, fult klädda, ridlårsbestyckade, horaktiga bimbobruden som nyss presenterat sig....

hmmm... jag måste vara en kille helt enkelt, för inte beter jag mig så?!
:jisses

Turbo-Puh skrev:
2581497 Sluta klaga på att folk klagar!

jag klagade inte, bara påpekade.... heeeelt annorlunda!
:)
 
Last edited:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Mcbrud skrev:
2581498 hmmm... jag måste vara en kille helt enkelt, för inte beter jag mig så?!
:jisses


Klart du gör. Du vet bara inte om det.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top