Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
RoLLER skrev:
2580260
chips.jpg

O de va en jäfvla stor popcornsmiley :3freak
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ullis skrev:
2580234Min avatar & min personliga sida får innehålla vad den vill, det är valfritt att kolla i mitt garage. Jag visar inte bilder på mej själv i trådar & försöker göra mej lite "dirty" i munnen för att jag tror att grabbarna ska bli intresserade. Där är skillnaden.

Precis lika valfritt är det också att läsa vad vissa tjejer skriver på forumet där de kan skriva i stort sett vad de vill.
Annars finns det en ignore-knapp.

Ismannen skrev:
2580266 O de va en jäfvla stor popcornsmiley :3freak

Popcorn? Danne käkar ju chips. Han ligger liksom på en annan nivå :)
 
Last edited:

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Ort
Veberöd
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Kawakex skrev:
2580256 Jaha, men alla tycker ju att ens eget sätt är det rätta eller hur. Kan inte du PM:a en kurs då om DITT sätt som säkert är bäst. Kom igen nu, vi är inte i småskolan längre.:tungan

Jag har inte sagt att mitt det finns ett "rätt" eller ett "bäst" sätt.
Vad jag ville få dig att förstå är att det inte handlar om hurvida det
är rätt eller fel att synas och höras.

Och ja, jag har PMat dig men angående något helt annat än min sätt
utan snarare ditt sätt IRL (du vet vad jag menar) Enough said!
(det vill säga om du kan tömma din inkorg).
 
Last edited:

General E

So fresh so clean
Gick med
20 Jul 2005
Ort
Blandat
Hoj
ZX-6R -04
Solan skrev:
2577609 Jag är dessutom väldigt förvånad över vad folk väljer att berätta på ett offentligt internetforum med mer än 20,000 medlemmar.
Jag skulle aldrig komma på tanken att berätta om exempelvis:
alla mina konstiga sjukdomar, håriga cystor med tänder i magen, killar som dumpat en, intimpiercingar, om jag sover med trosor eller inte, vilka sexställningar jag gillar bäst, hur många gånger jag har urinvägsinfektion osv.

Vad vill man ha ut av den sortens inlägg? Varför vill man att helt främmande människor ska få reda på det?

För att folk kan diskutera på ett annat sätt när dom är mer anonyma.
Det finns folk som tycker det är intressant, även om inte du tycker det.
Dumpning, partner på g och sjukdommar påverkar människor väldigt mkt = intressant att prata om. Kawakexets relationstråd tycker jag var kanon och det fanns en hel del tänkvärt där och ärliga historier. :7peta
 

Ismannen

Vila i frid min vän
Gick med
25 Aug 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 400 exc
Bikerbitch skrev:
2580269 Precis lika valfritt är det också att läsa vad vissa tjejer skriver på forumet där de kan skriva i stort sett vad de vill.
Annars finns det en ignore-knapp.



Popcorn? Danne käkar ju chips. Han ligger liksom på en annan nivå :)

O fan... de missa jag. jaja
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Bikerbitch skrev:
2580269 Precis lika valfritt är det också att läsa vad vissa tjejer skriver på forumet där de kan skriva i stort sett vad de vill.
Annars finns det en ignore-knapp.

Jag kan inte hålla med där. Min personliga sida är valfri att besöka. Forumet är till för ALLA. Jag ska kunna läsa alla trådar utan att behöva gallra bland medlemmarna. En vacker dag kanske personen i fråga har något att säga som jag tycker är intressant.

Kawakex skrev:

Å var fick du luft ifrån. Skriv något vettigt eller knip. Förresten sa du att du skulle dra för länge sedan.
 

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Har denna sida blivit en dejtingsajt o uppvisningssajt eller ? :va
 
Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Ullis skrev:
2580301 Jag kan inte hålla med där. Min personliga sida är valfri att besöka. Forumet är till för ALLA. Jag ska kunna läsa alla trådar utan att behöva gallra bland medlemmarna. En vacker dag kanske personen i fråga har något att säga som jag tycker är intressant.



Å var fick du luft ifrån. Skriv något vettigt eller knip. Förresten sa du att du skulle dra för länge sedan.
som det du skriver då eller?:D
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kawakex skrev:
2580312 som det du skriver då eller?:D

Jag ska lämna denna tråd nu innan jag säger saker jag verkligen får ångra. Och faktum är att du ger mej klåda.- Vet inte vad du varit eller gjort, men helt klart smittar skiten.

OvEr AnD OuT.


// Ullis :cdevil
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Macaper skrev:
2580214 Personligen så tycker jag väl det är lite taskigt den här massmobbingen som uppenbarligen har börjat mot dig Kawa. Samtidigt så förstår jag varför den kommer.

Jag menar, om du lägger ut bilder på dig själv i BH för att du vill det och gillar uppmärksamheten. Fine, låt det stå för dig. Your business faktiskt, även om man kan diskutera ifall ett hojforum är rätt eller fel, men låt oss inte snöa in i den diskussionen.

Sedan att du får 1000 PM från allt från hunks till gamla snuskgunnar och tycker det är skitkul. Fine så långt också.

Men att sedan vara tvungen att tala om att du lägger upp BH bilder på dig själv, samt att du får 1000 PM och tycker det är skit bra. Det är liksom lite att be om trubbel.

Återigen lägger jag inga värderingar från egen sida i fall jag tycker det är bra eller dåligt. Som sagt, det är din business och om det är olämpligt för forumet så antar jag att en moderator kommer ta tag i det. Om de OK'ar det, så är det fortfarande din business.

Men om du egentligen, innerst inne inte brydde dig vad någon tyckte. Varför då överhuvudtaget tala om att du får massa PM? Varför bara inte tyst läsa dem med ett leende och köra på? Ledsen, men det håller inte riktigt.

:

:klappar
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ullis skrev:
2580301 Jag kan inte hålla med där. Min personliga sida är valfri att besöka. Forumet är till för ALLA. Jag ska kunna läsa alla trådar utan att behöva gallra bland medlemmarna. En vacker dag kanske personen i fråga har något att säga som jag tycker är intressant.

Självklart är forumet till för alla. Men den hårda sanningen är att den faktiskt är valfri att besöka, precis som ditt garage. Om du vet att Kawakex skriver saker som du retar dig på, så strunta i hennes trådar och inlägg.
Varför göra det svårt för sig?
 

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Ort
Sthlm eller i en stuga nära vattnet.
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
General E skrev:
2580282 För att folk kan diskutera på ett annat sätt när dom är mer anonyma.
Det finns folk som tycker det är intressant, även om inte du tycker det.
Dumpning, partner på g och sjukdommar påverkar människor väldigt mkt = intressant att prata om. Kawakexets relationstråd tycker jag var kanon och det fanns en hel del tänkvärt där och ärliga historier. :7peta

Vad roligt att jag i alla fall fick ett svar på min faktiskt seriösa fråga.

Jag säger inte att det inte är intressant när folk öppnar sig och berättar om sina intimaste detaljer, även fast jag tycker en hel del till och med är över min äckelgräns. Det jag däremot undrade är hur man tänker när man lägger ut hela sitt privatliv på ett forum där man känner en promille av medlemmarna.

Och särskilt anonym är man väl inte när man lägger upp sig med bilder in på bara skinnet?
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Jaså är det dax igen nu :va

Helt otroligt, stå för de man gör och försvara de som är nå att försvara.
Vill man lägga ut bh bilder eller andra mer erotiska bilder så gör de på de forum som de hör hemma på (ni vet säkert vilka ni ska lägga dom på). Lägg sen ut länken i ERT garage så kan ju de som vill gå dit och kolla då.

Visst har jag kommentera en hel del och svarat på sånt som har fått en å bli lätt irreterad på, men ibland så förvånas jag över att nån person verkar sitta och njuta av att lägga in "smarta" kommentarer, bilder på sig själv (och inte på sin egna tråd utan tar över nån annans tjejs tråd helt å hållet).
Men visst du har rätt...vi här på SH känner inte dej och du är säkert genuint intresserad av hojar, men snälla nån varför trivs du så mycke med att göra folk irreterad på dej?

Jag svarar inte ofta eftersom jag anser att andra har sakt de så mycke bättre än mej, men ibland lägger jag in ett svar över min åsikt och då är de inte ett "Hallå" i en diskution om politik ;)


EDIT: sen kan jag säga att en person som har sin bak som avatar har haft det hella tiden jag har vare reggad här på SH i alla fall. Varför klaga på den bilden nu:va
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top