RoLLER skrev:2580260
O de va en jäfvla stor popcornsmiley
RoLLER skrev:2580260
Ullis skrev:2580234Min avatar & min personliga sida får innehålla vad den vill, det är valfritt att kolla i mitt garage. Jag visar inte bilder på mej själv i trådar & försöker göra mej lite "dirty" i munnen för att jag tror att grabbarna ska bli intresserade. Där är skillnaden.
Ismannen skrev:2580266O de va en jäfvla stor popcornsmiley
Bikerbitch skrev:2580269Precis lika valfritt är det också att läsa vad vissa tjejer skriver på forumet där de kan skriva i stort sett vad de vill.
Annars finns det en ignore-knapp.
Kawakex skrev:2580256Jaha, men alla tycker ju att ens eget sätt är det rätta eller hur. Kan inte du PM:a en kurs då om DITT sätt som säkert är bäst. Kom igen nu, vi är inte i småskolan längre.
Ismannen skrev:2580266O de va en jäfvla stor popcornsmiley
Solan skrev:2577609Jag är dessutom väldigt förvånad över vad folk väljer att berätta på ett offentligt internetforum med mer än 20,000 medlemmar.
Jag skulle aldrig komma på tanken att berätta om exempelvis:
alla mina konstiga sjukdomar, håriga cystor med tänder i magen, killar som dumpat en, intimpiercingar, om jag sover med trosor eller inte, vilka sexställningar jag gillar bäst, hur många gånger jag har urinvägsinfektion osv.
Vad vill man ha ut av den sortens inlägg? Varför vill man att helt främmande människor ska få reda på det?
Jag tycker det var en rolig bild!RoLLER skrev:2580279Jag vill att man ska titta på MIG ist för nån smiley.
Bikerbitch skrev:2580269Precis lika valfritt är det också att läsa vad vissa tjejer skriver på forumet där de kan skriva i stort sett vad de vill.
Popcorn? Danne käkar ju chips. Han ligger liksom på en annan nivå
Kawakex skrev:2580286Jag tycker det var en rolig bild!
Oh no! Det har du inte!RoLLER skrev:2580293Oh! Jag har halva inne redan!
Kawakex skrev:2580272
som det du skriver då eller?Ullis skrev:2580301Jag kan inte hålla med där. Min personliga sida är valfri att besöka. Forumet är till för ALLA. Jag ska kunna läsa alla trådar utan att behöva gallra bland medlemmarna. En vacker dag kanske personen i fråga har något att säga som jag tycker är intressant.
Å var fick du luft ifrån. Skriv något vettigt eller knip. Förresten sa du att du skulle dra för länge sedan.
Kawakex skrev:2580312som det du skriver då eller?
Macaper skrev:2580214Personligen så tycker jag väl det är lite taskigt den här massmobbingen som uppenbarligen har börjat mot dig Kawa. Samtidigt så förstår jag varför den kommer.
Jag menar, om du lägger ut bilder på dig själv i BH för att du vill det och gillar uppmärksamheten. Fine, låt det stå för dig. Your business faktiskt, även om man kan diskutera ifall ett hojforum är rätt eller fel, men låt oss inte snöa in i den diskussionen.
Sedan att du får 1000 PM från allt från hunks till gamla snuskgunnar och tycker det är skitkul. Fine så långt också.
Men att sedan vara tvungen att tala om att du lägger upp BH bilder på dig själv, samt att du får 1000 PM och tycker det är skit bra. Det är liksom lite att be om trubbel.
Återigen lägger jag inga värderingar från egen sida i fall jag tycker det är bra eller dåligt. Som sagt, det är din business och om det är olämpligt för forumet så antar jag att en moderator kommer ta tag i det. Om de OK'ar det, så är det fortfarande din business.
Men om du egentligen, innerst inne inte brydde dig vad någon tyckte. Varför då överhuvudtaget tala om att du får massa PM? Varför bara inte tyst läsa dem med ett leende och köra på? Ledsen, men det håller inte riktigt.
:
Ullis skrev:2580301Jag kan inte hålla med där. Min personliga sida är valfri att besöka. Forumet är till för ALLA. Jag ska kunna läsa alla trådar utan att behöva gallra bland medlemmarna. En vacker dag kanske personen i fråga har något att säga som jag tycker är intressant.
General E skrev:2580282För att folk kan diskutera på ett annat sätt när dom är mer anonyma.
Det finns folk som tycker det är intressant, även om inte du tycker det.
Dumpning, partner på g och sjukdommar påverkar människor väldigt mkt = intressant att prata om. Kawakexets relationstråd tycker jag var kanon och det fanns en hel del tänkvärt där och ärliga historier.
Kakan skrev:2580445
EDIT: sen kan jag säga att en person som har sin bak som avatar har haft det hella tiden jag har vare reggad här på SH i alla fall. Varför klaga på den bilden nu
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|