Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

mb

Gäddrökare
Gick med
17 Apr 2003
Ort
Lund
Hoj
Gixxer 1117 -94
:corn

Huwa, vad ni bråkar. Skulle killarna mobbas ut med samma motivering som i fallet med kexet så skulle en tredjedel av styrkan ryka.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
mb skrev:
2580181 :corn

Huwa, vad ni bråkar. Skulle killarna mobbas ut med samma motivering som i fallet med kexet så skulle en tredjedel av styrkan ryka.
Ja tyvärr är det så, men men jag bryr mig faktiskt inte, kommar alltid vara mig själv och skriva det jag känner för.:)
 

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Ort
Veberöd
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Ullis skrev:
2580114
När jag läser rumpbilder i avataren så är det så klart mej det gäller. Vet inte någon annan som har det. Den bilden kom till när jag gick med i Sh & det var i ett speciellt syfte just då. Men ingen har någonsin brytt sej om att jag haft den tidigare, och det finns ingen anledning att göra det nu heller.


// Ullis :cdevil


Tror inte att det är någon som stör sig på din rumpbild eftersom du inte gjort någon grej av det. Vad jag lagt på minnet har jag i alla fall inte sett dig i någon tråd där du visat upp kroppsdelar för att försöka påkalla uppmärksamhet. Det finns ju olika sätt (och avsikter) att visa upp sina kroppsdelar på.

Att desperat söka efter killars uppmärksamhet via lättklädda bilder tycker jag däremot är pinsamt eftersom det är ett MC-forum. Tycker helt enkelt inte att sådant hör hemma här. Vill man ragga via lättklädda bilder kan man ju skicka privata PM.

Även om ditt meddelande inte var riktat till mig kände jag ändå
att jag ville klargöra min åsikt! :tummenupp

/Johanna
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Kawakex skrev:
2580189 Ja tyvärr är det så, men men jag bryr mig faktiskt inte, kommar alltid vara mig själv och skriva det jag känner för.:)

Personligen så tycker jag väl det är lite taskigt den här massmobbingen som uppenbarligen har börjat mot dig Kawa. Samtidigt så förstår jag varför den kommer.

Jag menar, om du lägger ut bilder på dig själv i BH för att du vill det och gillar uppmärksamheten. Fine, låt det stå för dig. Your business faktiskt, även om man kan diskutera ifall ett hojforum är rätt eller fel, men låt oss inte snöa in i den diskussionen.

Sedan att du får 1000 PM från allt från hunks till gamla snuskgunnar och tycker det är skitkul. Fine så långt också.

Men att sedan vara tvungen att tala om att du lägger upp BH bilder på dig själv, samt att du får 1000 PM och tycker det är skit bra. Det är liksom lite att be om trubbel.

Återigen lägger jag inga värderingar från egen sida i fall jag tycker det är bra eller dåligt. Som sagt, det är din business och om det är olämpligt för forumet så antar jag att en moderator kommer ta tag i det. Om de OK'ar det, så är det fortfarande din business.

Men om du egentligen, innerst inne inte brydde dig vad någon tyckte. Varför då överhuvudtaget tala om att du får massa PM? Varför bara inte tyst läsa dem med ett leende och köra på? Ledsen, men det håller inte riktigt.

Tack raring, du är nog den enda som har förstått vad min fundering i första inlägget var
Skönt att någon förstår iallafall.
Antar att vi pratade om ärligthet eller skenhelighet?
Om du tar mina 3 svar så är ju första den som bara bryr sig om uppmärksamhet. Den 2a är ju den som inte kan låta bli att kommentera eller är en moral/tråkmons som bara måste klaga.
Den 3dje och sista är ju den skenhelige. Den som själv vill ha uppmärksamheten, men inte konkurensen. Därför klagar de på folk som gör precis som de själva.

Och så har jag lyckats lägga mig i tråden, trots att jag lovade mig själv att jag inte skulle :rolleyes:
 

Missvims

MrsVims
Gick med
24 Apr 2006
Ort
Östhammar
Hoj
Formally known as Gulan
Bikerbitch skrev:
2580125 Tack raring, du är nog den enda som har förstått vad min fundering i första inlägget var :pannkyss
Skönt att någon förstår iallafall.

Dina funderingar var inte svåra att förstå!!!!!
Det var ju bara rent generella tankar och funderingar över hur vi tjejer är rent allmänt. Alla tjejer (och killar?)gillar uppmärksamhet, men alla använder olika sätt att få den och tycker att just deras sätt är det rätta eller mest korrekta.
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Macaper skrev:
2580214
Antar att vi pratade om ärligthet eller skenhelighet?
Om du tar mina 3 svar så är ju första den som bara bryr sig om uppmärksamhet. Den 2a är ju den som inte kan låta bli att kommentera eller är en moral/tråkmons som bara måste klaga.
Den 3dje och sista är ju den skenhelige. Den som själv vill ha uppmärksamheten, men inte konkurensen. Därför klagar de på folk som gör precis som de själva.
Och så har jag lyckats lägga mig i tråden, trots att jag lovade mig själv att jag inte skulle :rolleyes:

Jag syftade på den tredje. Därav min tråd och funderingar. Men på något sätt har det inte budskapet nått fram riktigt. Så därför är det skönt att någon har förstått vad jag syftade på.
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Bikerbitch skrev:
2580222 Jag syftade på den tredje. Därav min tråd och funderingar. Men på något sätt har det inte budskapet nått fram riktigt. Så därför är det skönt att någon har förstått vad jag syftade på.

Jag förstod precis vad du menade & därför svarade jag.

Men oavsett om min avtar varit på min bak eller inte, så handlar det inte om att kasta sten i glashus. Min avatar & min personliga sida får innehålla vad den vill, det är valfritt att kolla i mitt garage. Jag visar inte bilder på mej själv i trådar & försöker göra mej lite "dirty" i munnen för att jag tror att grabbarna ska bli intresserade. Där är skillnaden.

Jag tror det kallas vanligt folkvett.

// Ullis :cdevil
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
ja visst jag får väl skylla mig själv att jag inte tiger när folk skriver skit om mig, jag har aldrig påpekat att jag har lagt ut bh bilder gjorde det en gång som en kul grej som missuppfattades och blev skitstort, och visst jag bryr mig väl lite då vad folk tycker men har tack och lov så mycket skinn på näsan att inte lägga mej som nåt jävla offer man får väl för f-n stå för hur man är och vad man gör. Jag gillar att driva med folk och dom som inte känner mej personligen har väl svårt att fatta när jag driver. Jag är en hojälskande tjej med mycket skinn på näsan och hamnar väl i lite trubbel för det, antingen hatar man mej eller älska mej antar jag. Men men jag får väl försöka "smälta in lite då" Så att ingen blir ledsen. Kram på er alla.
 

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Blev inte den här tråden just det som BikerBitch ifrågasatte?
Att befästa och stärka sin position genom att finna fel hos andra är gammalt.
 

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Alicia skrev:
2579819.....
Varför lägger man ut såna här bilder på ett MC-forum?
Säg inte att ni lägger dom i rätt forum bara för att dom ligger OT. Det hör inte hit.


Såå RÄTT
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
mb skrev:
2580181 :corn

Huwa, vad ni bråkar. Skulle killarna mobbas ut med samma motivering som i fallet med kexet så skulle en tredjedel av styrkan ryka.

I det här fallet håller jag med mb. Oavsett vad man tycker om kexet med bekräftelsebehov finns det betydligt pinsammare grabbar som ingen någonsin ifrågasätter.. istället uppmuntras deras dumheter.. eller ännu hellre, hyllas.

Catfights är iofs jäkligt underhållande så fortsätt gärna.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
LayDeeOmega skrev:
2580251 Det handlar inte om att man syns och hörs utan sättet man
gör det på...
Jaha, men alla tycker ju att ens eget sätt är det rätta eller hur. Kan inte du PM:a en kurs då om DITT sätt som säkert är bäst. Kom igen nu, vi är inte i småskolan längre.:tungan
 

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
watson skrev:
2579895 Har svårt att tänka mej att du har lyckats klura ut hur ignoreknappen fungerar så jag tycker att du ska läsa Alicias inlägg ett par gånger till, så kanske det fastnar att OT-delen INTE ÄR TILL FÖR FLASHNING AV ATTENTIONWHORES!


/Carin


Sååå RÄTT
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
chips.jpg
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
korvgubbe skrev:
2580254 I det här fallet håller jag med mb. Oavsett vad man tycker om kexet med bekräftelsebehov finns det betydligt pinsammare grabbar som ingen någonsin ifrågasätter.. istället uppmuntras deras dumheter.. eller ännu hellre, hyllas.

Catfights är iofs jäkligt underhållande så fortsätt gärna.
och nej jag har inget bekräftelsebehov. Tack:tummenupp
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top