nosferatu
Hallowed Be Thy Name
Kawakex skrev:2580116AAAAAAHH! Det är skit kul, jag älskar det.
Nu får ni fatta lite ironi!!!! Va inte så stela, orkar inte med er. BYE BYE
Nej ge inte upp nu, ska ju precis hämta mer:corn
Kawakex skrev:2580116AAAAAAHH! Det är skit kul, jag älskar det.
Nu får ni fatta lite ironi!!!! Va inte så stela, orkar inte med er. BYE BYE
Kawakex skrev:2580116Va inte så stela, orkar inte med er. BYE BYE
Ja tyvärr är det så, men men jag bryr mig faktiskt inte, kommar alltid vara mig själv och skriva det jag känner för.mb skrev:2580181:corn
Huwa, vad ni bråkar. Skulle killarna mobbas ut med samma motivering som i fallet med kexet så skulle en tredjedel av styrkan ryka.
Ullis skrev:2580114
När jag läser rumpbilder i avataren så är det så klart mej det gäller. Vet inte någon annan som har det. Den bilden kom till när jag gick med i Sh & det var i ett speciellt syfte just då. Men ingen har någonsin brytt sej om att jag haft den tidigare, och det finns ingen anledning att göra det nu heller.
// Ullis
Bikerbitch skrev:2580209Tråden är ju full av missuppfittningar. Här kommer lite popcorn. da real shit.
Kawakex skrev:2580189Ja tyvärr är det så, men men jag bryr mig faktiskt inte, kommar alltid vara mig själv och skriva det jag känner för.
Antar att vi pratade om ärligthet eller skenhelighet?Tack raring, du är nog den enda som har förstått vad min fundering i första inlägget var
Skönt att någon förstår iallafall.
Bikerbitch skrev:2580125Tack raring, du är nog den enda som har förstått vad min fundering i första inlägget var
Skönt att någon förstår iallafall.
Macaper skrev:2580214
Antar att vi pratade om ärligthet eller skenhelighet?
Om du tar mina 3 svar så är ju första den som bara bryr sig om uppmärksamhet. Den 2a är ju den som inte kan låta bli att kommentera eller är en moral/tråkmons som bara måste klaga.
Den 3dje och sista är ju den skenhelige. Den som själv vill ha uppmärksamheten, men inte konkurensen. Därför klagar de på folk som gör precis som de själva.
Och så har jag lyckats lägga mig i tråden, trots att jag lovade mig själv att jag inte skulle
Bikerbitch skrev:2580222Jag syftade på den tredje. Därav min tråd och funderingar. Men på något sätt har det inte budskapet nått fram riktigt. Så därför är det skönt att någon har förstått vad jag syftade på.
Kawakex skrev:2580091Vad är det med folk, så fort man hörs och syns blir det livat. Skit i dom.
Alicia skrev:2579819.....
Varför lägger man ut såna här bilder på ett MC-forum?
Säg inte att ni lägger dom i rätt forum bara för att dom ligger OT. Det hör inte hit.
mb skrev:2580181:corn
Huwa, vad ni bråkar. Skulle killarna mobbas ut med samma motivering som i fallet med kexet så skulle en tredjedel av styrkan ryka.
Jaha, men alla tycker ju att ens eget sätt är det rätta eller hur. Kan inte du PM:a en kurs då om DITT sätt som säkert är bäst. Kom igen nu, vi är inte i småskolan längre.LayDeeOmega skrev:2580251Det handlar inte om att man syns och hörs utan sättet man
gör det på...
watson skrev:2579895Har svårt att tänka mej att du har lyckats klura ut hur ignoreknappen fungerar så jag tycker att du ska läsa Alicias inlägg ett par gånger till, så kanske det fastnar att OT-delen INTE ÄR TILL FÖR FLASHNING AV ATTENTIONWHORES!
/Carin
och nej jag har inget bekräftelsebehov. Tackkorvgubbe skrev:2580254I det här fallet håller jag med mb. Oavsett vad man tycker om kexet med bekräftelsebehov finns det betydligt pinsammare grabbar som ingen någonsin ifrågasätter.. istället uppmuntras deras dumheter.. eller ännu hellre, hyllas.
Catfights är iofs jäkligt underhållande så fortsätt gärna.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|