Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Hoj
Numera endast ett minne
Orka läsa 10 sidor...kan någon ge mig en resumé av det smaskiga som tagits upp i denna tråd :corn?

Jag älskar för övrigt uppmärksamhet och har en snitsig bild på mig själv i mitt garage. Hata mig gärna och lämna elaka kommentaren om ni känner för det :tummenupp.

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Jo tjena vilken tråd detta var. Fan tjejer kan fan inte ens umgås med varandra på Internet. Måste vara jobbigt med en sådan stenhård rivalitet. Fan va skönt att man e kille, jag kan säga åt en annan kille att han e mupp och han kan svara att jag är en jävla idiot men sen kan vi ändå gå ut o ta en öl och skratta och bara vara. Vi kan även umgås fler än två och två utan att snacka skit om den tredje. :tummenupp

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Santo skrev:
2581318 Jo tjena vilken tråd detta var. Fan tjejer kan fan inte ens umgås med varandra på Internet. Måste vara jobbigt med en sådan stenhård rivalitet. Fan va skönt att man e kille, jag kan säga åt en annan kille att han e mupp och han kan svara att jag är en jävla idiot men sen kan vi ändå gå ut o ta en öl och skratta och bara vara. Vi kan även umgås fler än två och två utan att snacka skit om den tredje. :tummenupp

Med riktiga kompisar så kan du både säga det ena och andra utan att den tar illa vid sig. Men kan du ärligt säga att du kan säga till ALLA killar att de är en mupp och sen få svaret att du är en idiot och sen gå ut och ta en öl??

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Santo skrev:
2581318 Jo tjena vilken tråd detta var. Fan tjejer kan fan inte ens umgås med varandra på Internet. Måste vara jobbigt med en sådan stenhård rivalitet. Fan va skönt att man e kille, jag kan säga åt en annan kille att han e mupp och han kan svara att jag är en jävla idiot men sen kan vi ändå gå ut o ta en öl och skratta och bara vara. Vi kan även umgås fler än två och två utan att snacka skit om den tredje. :tummenupp

Du är en jävla idiot.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Santo skrev:
2581318 Fan va skönt att man e kille, jag kan säga åt en annan kille att han e mupp och han kan svara att jag är en jävla idiot men sen kan vi ändå gå ut o ta en öl och skratta och bara vara. Vi kan även umgås fler än två och två utan att snacka skit om den tredje. :tummenupp

Huvudet på spiken! :fakta

Personligen tror jag att detta är en av de främsta orsakerna till att de aldrig får lika mycket lön. Killar dunkar varandra i ryggen medan tjejer hugger varandra i den. Killar garvar åt en annan killes dåliga sidor och tar med honom på en öl med resten av grabbarba. Tjejer letar med lupp efter fel hos "konkurerande exemplar" och sitter sedan med sin endaste enda bästa "snacka-skit-med-över-kaffelatten-polare" och spyr galla över denna nya, våpiga, korkade, fult klädda, ridlårsbestyckade, horaktiga bimbobruden som nyss presenterat sig....

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
korvgubbe skrev:
2581331 Huvudet på spiken! :fakta

Personligen tror jag att detta är en av de främsta orsakerna till att de aldrig får lika mycket lön. Killar dunkar varandra i ryggen medan tjejer hugger varandra i den. Killar garvar åt en annan killes dåliga sidor och tar med honom på en öl med resten av grabbarba. Tjejer letar med lupp efter fel hos "konkurerande exemplar" och sitter sedan med sin endaste enda bästa "snacka-skit-med-över-kaffelatten-polare" och spyr galla över denna nya, våpiga, korkade, fult klädda, ridlårsbestyckade, horaktiga bimbobruden som nyss presenterat sig....

Jag måste bara säga igen då...Dra inte ALLA under en å samma kam :mattias

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Mitra skrev:
2581329 Med riktiga kompisar så kan du både säga det ena och andra utan att den tar illa vid sig. Men kan du ärligt säga att du kan säga till ALLA killar att de är en mupp och sen få svaret att du är en idiot och sen gå ut och ta en öl??

Om fröken slutar läsa allt så bokstavligt så kanske du förstår vad han menar...

Självklart kan man inte gå fram till någon och kalla honom för en djävla idiot rätt upp i ansiktet och tro att det blir ölhävning därefter..,

Men däremot är det så att killar har ganska mycket överseende med andra killars dåliga sidor och att det krävs en del innan vi killar diskvalificerar varandra.

Tjejer kör med attityden:
- "alla andra tjejer är idioter till motsatsen är bevisad"
(Det är därför som tjejer bara har en kaffelatte-bästa-kompis som är HELT förskonad från bakomryggenprat)

killar har attityden:
- "alla snubbar kan vara kul att hänga med tills motsatsen är bevisad!"
(motsatsen är typ att snubben snott ens flickvän eller spöat ens lillebror eller krockat ens nya bil utan att be om ursäkt)

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Kakan skrev:
2581338 Jag måste bara säga igen då...Dra inte ALLA under en å samma kam :mattias

Va?! Ska jag inte dra ALLA över en kam?! Självklart menade jag ALLLLLLA tjejer och ALLLLLLA killar... precis varenda en... :rolleyes:

hur ska man kunna föra en "generell" diskussion utan att generallisera!?

Det är väl klart som att det finns en jäkla massa undantag?!

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Mitra skrev:
2581329 Med riktiga kompisar så kan du både säga det ena och andra utan att den tar illa vid sig. Men kan du ärligt säga att du kan säga till ALLA killar att de är en mupp och sen få svaret att du är en idiot och sen gå ut och ta en öl??

jajjemensan :nicka

Ne självklart finns det dem jag inte går ihop med men jag ser ingen hotbild för gemensamma intressen av varenda kille jag möter. Det finns helt enkelt ingen som kan konkurera med en så bra person som mig :D

Jag e bäst! :2cool

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
korvgubbe skrev:
2581351 Va?! Ska jag inte dra ALLA över en kam?! Självklart menade jag ALLLLLLA tjejer och ALLLLLLA killar... precis varenda en... :rolleyes:

hur ska man kunna föra en "generell" diskussion utan att generallisera!?

Det är väl klart som att det finns en jäkla massa undantag?!

:rolleyes: Nu är de så här att jag vet med mej att jag inte ser andra tjejer som konkurenter eller hot av något slag, vare sig privat eller i yrkeslivet.
Skulle jag de skulle jag inte kunna leva ju utan vara paranoid med massa ljuvliga ider. (kan finnas vid ett tillfälla men är konkurent med en annan brud och de är om en annan försöker sno ens kille då :tuttar )

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Santo skrev:

Neeej. Du skulle ju kalla mig för mupp, sen skulle jag fråga dig om vi skulle ta en bärs ikväll. :svära

Idiot! :D

Äditt: F.ö. håller jag (som vanligt) med Korvis. :tummenupp

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
Kakan skrev:
2581364 :rolleyes: Nu är de så här att jag vet med mej att jag inte ser andra tjejer som konkurenter eller hot av något slag, vare sig privat eller i yrkeslivet.
Skulle jag de skulle jag inte kunna leva ju utan vara paranoid med massa ljuvliga ider. (kan finnas vid ett tillfälla men är konkurent med en annan brud och de är om en annan försöker sno ens kille då :tuttar )

:klappar :klappar

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Zee skrev:
2581376 Neeej. Du skulle ju kalla mig för mupp, sen skulle jag fråga dig om vi skulle ta en bärs ikväll. :svära

Idiot! :D

Äditt: F.ö. håller jag (som vanligt) med Korvis. :tummenupp

Ah fan sorry! Men då får fan du komma upp hit o dricka öl för jag orkar fan inte åka 70 mil ner till dig din jävla mupp!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Kakan skrev:
2581364 :rolleyes: Nu är de så här att jag vet med mej att jag inte ser andra tjejer som konkurenter eller hot av något slag, vare sig privat eller i yrkeslivet.

problemet är att tjejer inte behöver se andra tjejer som vare sig konkurenter eller hot för att såga dem vid fotknälarna.. kolla bara den här tråden.. Tror du på allvar en kille skulle få för sig att starta en motsvarande tråd där han sågade andra killar här på SH?!

(och nej, det är inget påhopp på DIG som individ. Det är bara ett GENERELLT resonemang kring killar som grupp och tjejer som grupp och skillnader dessa grupper i mellan. I båda grupperna hittar vi exemplar som egentligen hade passat som fisken i vattnet i den motsatta gruppen)

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
korvgubbe skrev:
2581383 problemet är att tjejer inte behöver se andra tjejer som vare sig konkurenter eller hot för att såga dem vid fotknälarna.. kolla bara den här tråden.. Tror du på allvar en kille skulle få för sig att starta en motsvarande tråd där han sågade andra killar här på SH?!

(och nej, det är inget påhopp på DIG som individ. Det är bara ett GENERELLT resonemang kring killar som grupp och tjejer som grupp och skillnader dessa grupper i mellan. I båda grupperna hittar vi exemplar som egentligen hade passat som fisken i vattnet i den motsatta gruppen)

:7peta Tar inte de som nå påhopp på mej.

Visst finns de tjejer som gör så, de går inte att förneka, men visst kan ni killar också MEN ni gör de på et tlite anorlunda sätt än vad tjejer kanske gör.
Alla är vi olika och de är det som gör de så kul att leva och upptäka saker genom andras ögon.

MEN ibland så finns de personer som (ovasett kön) har tendensen att gnida en åt fel hål. Man får ett mindre slag anfall när dom sen försöker hävda sig på helt fel premisser och i fel forum.

Jag anser att vad man har i garaget är upp till var å en men måste man vräka ut "halvnakna" bilder i trådar bara för att få en reaktion?

Zee

Gick med
22 Sep 2004
Hoj
Santo skrev:
2581381 Ah fan sorry! Men då får fan du komma upp hit o dricka öl för jag orkar fan inte åka 70 mil ner till dig din jävla mupp!

Zoundz like a diil. Svänger inom nästa gng jag ska upp till Tokholm. :tummenupp

Ofta i många trådar går vi killar lågt och förnedrar oss med spydiga kommentarer, men att tjafsa på denna låga nivån är något nytt för mig. Om vi kastar snus på varandra så ligger ni och krälar (gyttjebrottning?) i er egen avföring just nu. Pinsam fjortisvarning på denna tråden.

Och för att möta kritik om att jag skulle kunna hålla mig borta från tråden ist för att spamma sönder den säger jag:

a) När nivån i en tråd är satt (oavsett hög eller låg) följer de flesta denna nivå. Detta är typiskt forumistiskt beteende.

b) Jag gillar att retas med upprörda människor på internet. Förhoppningen är dock att de man retas med ska förståa att man skojar, och att vi endå kan gå och ta en bira på fredag. Detta verkar tydligen inte gälla kvinnor, numera, så tramsiga som vissa är här.

c) se b).

Ukiwaza

Nemo me impune lacessit
Gick med
2 Jul 2005
Hoj
GSXR 1000 K7
korvgubbe skrev:
2581383 problemet är att tjejer inte behöver se andra tjejer som vare sig konkurenter eller hot för att såga dem vid fotknälarna.. kolla bara den här tråden.. Tror du på allvar en kille skulle få för sig att starta en motsvarande tråd där han sågade andra killar här på SH?!

Är detta ett officielt uttalande som representant för FI??

Har redan saknat dig, ingen som man kan reta längre.:yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...