Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

Blip

Dum spiro, spero
Gick med
14 Apr 2003
Ort
Norrköping
Hoj
Blårykande crossmoppe
Jag undrar bara vilka brudar det är på forumet som visar upp sig?








så man kan titta på dem :tungan
 

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Versys -08
Mcbrud skrev:
2581498 hmmm... jag måste vara en kille helt enkelt, för inte beter jag mig så?!
:jisses

Men ledsnar ni aldrig på att enbart ha er själva som referensgrund i generella diskussioner?!

Jag citerar mig själv:

korvgubbe skrev:
(och nej, det är inget påhopp på DIG som individ. Det är bara ett GENERELLT resonemang kring killar som grupp och tjejer som grupp och skillnader dessa grupper i mellan. I båda grupperna hittar vi exemplar som egentligen hade passat som fisken i vattnet i den motsatta gruppen)



Kan inte en schlagerfjolla vara med i en generell diskussion om mäns beteende bara för att han är tvärtemot den "genomsnittlige mannen"?!

När jag pratar om kvinnor ur ett stor generellt perspektiv är det väl helt djävla ovesäntligt om just DU(inte just du Mcbrud utan "Du" som är tjej och deltar i diskussionen) är en snusande butchflata som tävlar i armbrytning, öppnar ölflaskor med ögonlocket samtidigt som du har skit under varenda nagel...

Jag pratar generella fenomen och inte om varje enskilld individ....

Om jag säger att:
- Det är vanligare att norrlänningar äter surströmming än att skåningar gör det"
...så är det väl helt ovesäntligt om Leif från Kusträsk hatar rutten fisk och hellre käkar spettekaka...
 

Miss Piggy

Don't mess with the pig!
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Gbg
Hoj
R1-05
Eftersom jag VET att det bla. är mig ni pratar om så får jag väl ta och skriva vad jag tycker. LÄS vad JAG tycker!
kan endast prata för mig själv alltså ingen annan...

jag försöker mig på en karriär inom modellbranschen, alltså gillar jag hur jag ser ut och ingenting emot att andra ser detta i tex. mitt garage. Bilderna jag tar på mig själv är enligt mig smakfulla och vill gärna ha ros/ris för dem så jag vet vad folk tycker om dem.
Men varför bryr ni er egentligen? Gillar ni inte att titta i min profil så gör inte det! Gillar ni inte att läsa vad jag skriver så finns det en ignoreknapp!
Enda gången jag la ut en bild på mig själv var i MIN "jag är ny"-tråd och det var endast en modellbild efter frågningar om varför jag försökte mig på en modellkarriär. Sen om killarna hade andra avsikter kan jag ju inte uttala mig om men...
summa sumarum, gillar ni inte hur vi beter oss så är det väl bara att skita i oss!! ska det vara så svårt?:confused:
 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Miss Piggy skrev:
2581532 Eftersom jag VET att det bla. är mig ni pratar om så får jag väl ta och skriva vad jag tycker. LÄS vad JAG tycker!
kan endast prata för mig själv alltså ingen annan...

jag försöker mig på en karriär inom modellbranschen, alltså gillar jag hur jag ser ut och ingenting emot att andra ser detta i tex. mitt garage. Bilderna jag tar på mig själv är enligt mig smakfulla och vill gärna ha ros/ris för dem så jag vet vad folk tycker om dem.
Men varför bryr ni er egentligen? Gillar ni inte att titta i min profil så gör inte det! Gillar ni inte att läsa vad jag skriver så finns det en ignoreknapp!
Enda gången jag la ut en bild på mig själv var i MIN "jag är ny"-tråd och det var endast en modellbild efter frågningar om varför jag försökte mig på en modellkarriär. Sen om killarna hade andra avsikter kan jag ju inte uttala mig om men...
summa sumarum, gillar ni inte hur vi beter oss så är det väl bara att skita i oss!! ska det vara så svårt?:confused:

Vart får man ens tag på de där bilderna? :confused:
Jag har inte sett en enda, vad ser man? Är det påklätt eller naket? Ser man fejset? Vad är det för kläder? Har du någon med Tretorn och Lovika och sedan inget mer? :drool
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Miss Piggy skrev:
2581532 Eftersom jag VET att det bla. är mig ni pratar om så får jag väl ta och skriva vad jag tycker. LÄS vad JAG tycker!
kan endast prata för mig själv alltså ingen annan...

jag försöker mig på en karriär inom modellbranschen, alltså gillar jag hur jag ser ut och ingenting emot att andra ser detta i tex. mitt garage. Bilderna jag tar på mig själv är enligt mig smakfulla och vill gärna ha ros/ris för dem så jag vet vad folk tycker om dem.
Men varför bryr ni er egentligen? Gillar ni inte att titta i min profil så gör inte det! Gillar ni inte att läsa vad jag skriver så finns det en ignoreknapp!
Enda gången jag la ut en bild på mig själv var i MIN "jag är ny"-tråd och det var endast en modellbild efter frågningar om varför jag försökte mig på en modellkarriär. Sen om killarna hade andra avsikter kan jag ju inte uttala mig om men...
summa sumarum, gillar ni inte hur vi beter oss så är det väl bara att skita i oss!! ska det vara så svårt?:confused:


Ja de är en annan sak att du vill ha en modell kariär.
De vi har stört oss på är väll tösen som tog över din tråd och la ut bilder på sig själv.
Du står ju för de du gör och har vett att säga de.
Men de finns en tös som är och lägger ut sina egna bilder och sen skyller på att andra gjort de utan hennes tillstånd.
 

Miss Piggy

Don't mess with the pig!
Gick med
19 Oct 2006
Ort
Gbg
Hoj
R1-05
Kakan skrev:
2581541 Ja de är en annan sak att du vill ha en modell kariär.
De vi har stört oss på är väll tösen som tog över din tråd och la ut bilder på sig själv.
Du står ju för de du gör och har vett att säga de.
Men de finns en tös som är och lägger ut sina egna bilder och sen skyller på att andra gjort de utan hennes tillstånd.

okey! tack! :)
Roligaste är nog att jag som ändå var trådskaparen inte ens höjde ögonbrynen en milimeter, brydde mig inte om det.
Ja jag står för vad jag gör/säger/gjort till hundra procent. Kan ju erkänna att jag (pga mitt försök till modellkarriär) gillar att få komplimanger över mina bilder ju för att jag vill höra vad folk tycker.
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Miss Piggy skrev:
2581547 okey! tack! :)
Roligaste är nog att jag som ändå var trådskaparen inte ens höjde ögonbrynen en milimeter, brydde mig inte om det.
Ja jag står för vad jag gör/säger/gjort till hundra procent. Kan ju erkänna att jag (pga mitt försök till modellkarriär) gillar att få komplimanger över mina bilder ju för att jag vill höra vad folk tycker.

:tummenupp bar att du gillar de och så är de väll oftast bland dom som är eller börjar inom modell branchen...
Men de är så att vi andra ansåg att de var lite osmart att ta över en annan tjejs tråd på de sättet och de luktade väll mest avensjuka.
 

Gabor

Guest
Kakan skrev:
2581490 Nu har du missa poängen tror jag.
:mattias Det var INTE hennes tråd och hon tog ju över den från en annan tjej.
Min fundering är varför man gör så?

Å hon fick en massa hjälp av er andra....gillar man inte någon eller något, eller en hel tråd..IGNORE knappen som det tjatats om är i så fall en bra grej...läs inte, titta inte om det är så jobbigt...

För övrigt så klagade inte trådskaparen alls, det var andra som gjorde..:)
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Gabor skrev:
2581584 Å hon fick en massa hjälp av er andra....gillar man inte någon eller något, eller en hel tråd..IGNORE knappen som det tjatats om är i så fall en bra grej...läs inte, titta inte om det är så jobbigt...

För övrigt så klagade inte trådskaparen alls, det var andra som gjorde..:)

Jag säger som en annan här då.
De kan ju faktiskt vara så att en dag skriver personen nå bra som jag vill ta del av...
 

Gabor

Guest
Kakan skrev:
2581595 Jag säger som en annan här då.
De kan ju faktiskt vara så att en dag skriver personen nå bra som jag vill ta del av...

just så är det, därför kan man inte ignorera, det kan ju stå något bra plötsligt...:pannkyss ...
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Kakan skrev:
2581551..och de luktade väll mest avensjuka.


Varför det? Varför tog du det som avundsjuka? Varför ligger problemet hos Kawakex och inte hos dig som tolkar det som avundsjuka?

Varför lägger du ner tid på att läsa trådar du irriterar dig på?

Om någon har ett problem med en tråd eller ett inlägg kan man anmäla detta till en moderator så de ser över det hela. Om inga regler brutits eller moderatorn inte ser något skäl till att låsa eller ta bort tråden får man nöja sig med det. Om inte ska man heller inte komma och surgnälla i en annan tråd heller.

Det stinker seriöst mycket fjortisgnäll över denna tråden. Man vrider ju av stolen här i ren pinsamhet ffs.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Kakan skrev:
2581551 :tummenupp bar att du gillar de och så är de väll oftast bland dom som är eller börjar inom modell branchen...
Men de är så att vi andra ansåg att de var lite osmart att ta över en annan tjejs tråd på de sättet och de luktade väll mest avensjuka.
Nu får du väl ta och skärpa till dig jag vet att jag lagt ut bilder och står för det, jag jobbar nämligen som underklädesmodell och tyckte det var kul att det kom ut en tjej på forumet som vågade va som jag, och vi har faktiskt hittat varandra.
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
korvgubbe skrev:
2581416 Vari ligger skillnaden på det och alla biceps, V-ryggar och magmuskler man skymtar bland grabbarna?!

Var ligger skillnaden på det och alla grabbar som beter sig som neanderthalare för att få lite uppmärksamhet?!

vari ligger skillnaden på en tjej som skriver lite flörtigt och alla killar i ryggdunkarklubben som tävlar om vem som kan skriva mest nedsättande om bögar/nysvenskar eller formulera den bästa nackskåtts-beskrivningen?!



En lång rad(ofta yngre) SH:are vill ha uppmärksamhet. Både killar och tjejer. Hur man gör varierar. Det kan vara en BH eller ett par biceps, ett nackskåttsinlägg eller "snuskiga antydningar"... Så långt är killar och tjejer precis lika även om de väljer olika sätt att synas.


Skillnaden som jag beskriver är att tjejer är så snabba att hänga varandra. Killar nöjer isg med att garva eller kanske sucka åt andra grabbars avarter.
Tjejer försöker på bästa sätt svartmåla, skambelägga, halshugga och totalsåga varandra istället för att hålla varandra bakom ryggen. Man ser nästan aldrig en tjej som försvarar en annan tjej som "gjort något dumt"(som postat en bhbild)...

När grabbarna här gör sju resor värre saker får de istället en fanclub..



ja, vi i Fi går nästan alltid ut och pekar på skillnaderna mellan kvinnor och män. I Fi brukar vi passa på att ifrågasätta kvinnor och kvinnors sätt. I huvuddelen av mina torgmöten som Fi-representant brukar jag lyfta upp männens fördelar och peka på kvinnornas svagheter som grupp..!


Jag har saknat dig med lilla ponken! :pannkyss
Bra sagt:tummenupp

Kakan skrev:
2581444 jag kan hålla med i om de du skriver, men eftersom jag är tjej och vet att jag har lång stubin och hög tolerans nivå, inte brukar reagera med att kapa nån annan jämte fotknölarna. Så när de händer finns de en anledning...

Att vissa här går så långt att enda argumentet är " Jag är mycke vakrare än dej och killarna gillar mej mer och jag är SÅ mycke trevligare än dej"
Ja då får jag en lite illa smak i mun och kan inte låta bli att klia av mej på tangenterna.
Att vissa anser sig SÅ mycke bättre än alla andra finns bådde hos tjejer och killar, killar gör de oftast genom att beskriva hur fort dom kört, eller hur långa wiieeellleess dom kan göra osv. Tjejer oftast på varandras utseenden.

Jag har skrive de för och säger de igen, Ingen här känner denna brud, men hon har en tendens å få många irreterade och till å med arga...är de därför hon är här?
Eh! Du jag har aldrig sagt något om att jag tycker jag är skitsnygg och är bättre än alla andra.:tummenupp
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top