Mitra
Cava Leonem, 119.1 db
Mona skrev:2581511Hej Mitrisen! Hur går det med körkortet? (Sånt här ska man bergis PM:a om.....)
Det går bra Snart är det dax för att skriva teorin
Japp det ska man säkert
Mona skrev:2581511Hej Mitrisen! Hur går det med körkortet? (Sånt här ska man bergis PM:a om.....)
Mcbrud skrev:2581498hmmm... jag måste vara en kille helt enkelt, för inte beter jag mig så?!
korvgubbe skrev:(och nej, det är inget påhopp på DIG som individ. Det är bara ett GENERELLT resonemang kring killar som grupp och tjejer som grupp och skillnader dessa grupper i mellan. I båda grupperna hittar vi exemplar som egentligen hade passat som fisken i vattnet i den motsatta gruppen)
korvgubbe skrev:2581518Men ledsnar ni aldrig på att enbart ha er själva som referensgrund i generella diskussioner?!
Nursey skrev:2581519Dags att stänga?
Miss Piggy skrev:2581532Eftersom jag VET att det bla. är mig ni pratar om så får jag väl ta och skriva vad jag tycker. LÄS vad JAG tycker!
kan endast prata för mig själv alltså ingen annan...
jag försöker mig på en karriär inom modellbranschen, alltså gillar jag hur jag ser ut och ingenting emot att andra ser detta i tex. mitt garage. Bilderna jag tar på mig själv är enligt mig smakfulla och vill gärna ha ros/ris för dem så jag vet vad folk tycker om dem.
Men varför bryr ni er egentligen? Gillar ni inte att titta i min profil så gör inte det! Gillar ni inte att läsa vad jag skriver så finns det en ignoreknapp!
Enda gången jag la ut en bild på mig själv var i MIN "jag är ny"-tråd och det var endast en modellbild efter frågningar om varför jag försökte mig på en modellkarriär. Sen om killarna hade andra avsikter kan jag ju inte uttala mig om men...
summa sumarum, gillar ni inte hur vi beter oss så är det väl bara att skita i oss!! ska det vara så svårt?
Miss Piggy skrev:2581532Eftersom jag VET att det bla. är mig ni pratar om så får jag väl ta och skriva vad jag tycker. LÄS vad JAG tycker!
kan endast prata för mig själv alltså ingen annan...
jag försöker mig på en karriär inom modellbranschen, alltså gillar jag hur jag ser ut och ingenting emot att andra ser detta i tex. mitt garage. Bilderna jag tar på mig själv är enligt mig smakfulla och vill gärna ha ros/ris för dem så jag vet vad folk tycker om dem.
Men varför bryr ni er egentligen? Gillar ni inte att titta i min profil så gör inte det! Gillar ni inte att läsa vad jag skriver så finns det en ignoreknapp!
Enda gången jag la ut en bild på mig själv var i MIN "jag är ny"-tråd och det var endast en modellbild efter frågningar om varför jag försökte mig på en modellkarriär. Sen om killarna hade andra avsikter kan jag ju inte uttala mig om men...
summa sumarum, gillar ni inte hur vi beter oss så är det väl bara att skita i oss!! ska det vara så svårt?
Kakan skrev:2581541Ja de är en annan sak att du vill ha en modell kariär.
De vi har stört oss på är väll tösen som tog över din tråd och la ut bilder på sig själv.
Du står ju för de du gör och har vett att säga de.
Men de finns en tös som är och lägger ut sina egna bilder och sen skyller på att andra gjort de utan hennes tillstånd.
Miss Piggy skrev:2581547okey! tack!
Roligaste är nog att jag som ändå var trådskaparen inte ens höjde ögonbrynen en milimeter, brydde mig inte om det.
Ja jag står för vad jag gör/säger/gjort till hundra procent. Kan ju erkänna att jag (pga mitt försök till modellkarriär) gillar att få komplimanger över mina bilder ju för att jag vill höra vad folk tycker.
Kakan skrev:2581490Nu har du missa poängen tror jag.
Det var INTE hennes tråd och hon tog ju över den från en annan tjej.
Min fundering är varför man gör så?
Gabor skrev:2581584Å hon fick en massa hjälp av er andra....gillar man inte någon eller något, eller en hel tråd..IGNORE knappen som det tjatats om är i så fall en bra grej...läs inte, titta inte om det är så jobbigt...
För övrigt så klagade inte trådskaparen alls, det var andra som gjorde..
Kakan skrev:2581595Jag säger som en annan här då.
De kan ju faktiskt vara så att en dag skriver personen nå bra som jag vill ta del av...
Kakan skrev:2581551..och de luktade väll mest avensjuka.
Nu får du väl ta och skärpa till dig jag vet att jag lagt ut bilder och står för det, jag jobbar nämligen som underklädesmodell och tyckte det var kul att det kom ut en tjej på forumet som vågade va som jag, och vi har faktiskt hittat varandra.Kakan skrev:2581551bar att du gillar de och så är de väll oftast bland dom som är eller börjar inom modell branchen...
Men de är så att vi andra ansåg att de var lite osmart att ta över en annan tjejs tråd på de sättet och de luktade väll mest avensjuka.
Kawakex skrev:2581686jag jobbar nämligen som underklädesmodell
Zee skrev:2581697Ni ljuger du.
Kawakex skrev:Det får du nog fråga dom som har gjort det.
Kawakex skrev:2581686Nu får du väl ta och skärpa till dig jag vet att jag lagt ut bilder och står för det, ...
Bra sagtkorvgubbe skrev:2581416Vari ligger skillnaden på det och alla biceps, V-ryggar och magmuskler man skymtar bland grabbarna?!
Var ligger skillnaden på det och alla grabbar som beter sig som neanderthalare för att få lite uppmärksamhet?!
vari ligger skillnaden på en tjej som skriver lite flörtigt och alla killar i ryggdunkarklubben som tävlar om vem som kan skriva mest nedsättande om bögar/nysvenskar eller formulera den bästa nackskåtts-beskrivningen?!
En lång rad(ofta yngre) SH:are vill ha uppmärksamhet. Både killar och tjejer. Hur man gör varierar. Det kan vara en BH eller ett par biceps, ett nackskåttsinlägg eller "snuskiga antydningar"... Så långt är killar och tjejer precis lika även om de väljer olika sätt att synas.
Skillnaden som jag beskriver är att tjejer är så snabba att hänga varandra. Killar nöjer isg med att garva eller kanske sucka åt andra grabbars avarter.
Tjejer försöker på bästa sätt svartmåla, skambelägga, halshugga och totalsåga varandra istället för att hålla varandra bakom ryggen. Man ser nästan aldrig en tjej som försvarar en annan tjej som "gjort något dumt"(som postat en bhbild)...
När grabbarna här gör sju resor värre saker får de istället en fanclub..
ja, vi i Fi går nästan alltid ut och pekar på skillnaderna mellan kvinnor och män. I Fi brukar vi passa på att ifrågasätta kvinnor och kvinnors sätt. I huvuddelen av mina torgmöten som Fi-representant brukar jag lyfta upp männens fördelar och peka på kvinnornas svagheter som grupp..!
Jag har saknat dig med lilla ponken!
Eh! Du jag har aldrig sagt något om att jag tycker jag är skitsnygg och är bättre än alla andra.Kakan skrev:2581444jag kan hålla med i om de du skriver, men eftersom jag är tjej och vet att jag har lång stubin och hög tolerans nivå, inte brukar reagera med att kapa nån annan jämte fotknölarna. Så när de händer finns de en anledning...
Att vissa här går så långt att enda argumentet är " Jag är mycke vakrare än dej och killarna gillar mej mer och jag är SÅ mycke trevligare än dej"
Ja då får jag en lite illa smak i mun och kan inte låta bli att klia av mej på tangenterna.
Att vissa anser sig SÅ mycke bättre än alla andra finns bådde hos tjejer och killar, killar gör de oftast genom att beskriva hur fort dom kört, eller hur långa wiieeellleess dom kan göra osv. Tjejer oftast på varandras utseenden.
Jag har skrive de för och säger de igen, Ingen här känner denna brud, men hon har en tendens å få många irreterade och till å med arga...är de därför hon är här?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|