Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

Starfighter

Oansvarslös
Gick med
22 Dec 2005
Ort
Skåne
Hoj
Honda CBR600, KTM 690 Enduro R
Detta är nästan värre än BigBrother!

Mer intriger!! Ös på bara, shoot! :tummenupp
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Kawakex skrev:
2579905 För att reta dig lite lyckades jag:D

Tycker du att all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet? Enligt din egen utsago ä du ju en smart tjej, varför inte försöka visa det för oss?
 

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/på ön mitt i stan
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Milla skrev:
2579924 Tycker du att all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet? Enligt din egen utsago ä du ju en smart tjej, varför inte försöka visa det för oss?

Då får hon nog byta nick och gå en grundkurs i svenska....:rolleyes:

/Carin
 

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Ort
Veberöd
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
watson skrev:
2579849 Det är riktigt pinsamt att flasha bilder på diverse kroppsdelar/lättklätt på ett hojforum, oavsett om det är tjejer eller killar som gör det.

/Carin


Well spoken :tummenupp
Kan inte mer än att hålla med..
Känns som om vissa personer här inne på Sh (ingen nämnd ingen glömd) blivit medlemmar just för den enkla anledningen att de vill ha uppmärksamhet.
Vill man ha komplimanger för sina kroppsdelar
finns det ju otaliga andra communitys man kan hänga på!

Freddola skrev:
2579930 Att göra en tråd är ju ett sätt att söka uppmärksamhet..

finns ju olika sorters uppmärksamhet där vissa sätt att söka den
på är riktigt pinsamma!
 
Last edited:

Henken

Guest
Jag som tyckte Sporthoj var bättre förr, det är fan roligare än nånsin ju! :D
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Alicia skrev:
2579751 Om du inte bryr dig om tjejerna som lägger ut bilderna, varför bryr du dig om tjejerna som gnäller? Det är ju deras åsikter och deras liv, så helt enkelt behöver du inte bry dig om någon.

Bryr mig om och bryr mig om, jag är endast nyfiken på varför de gnäller.
Men eftersom jag aldrig kommer få ett svar på det så är väl loppet kört.
Allt detta verkar istället handla om att en del tjejer stör sig på kroppsdelar i profiler och i trådar.

Freddola skrev:
2579930 Att göra en tråd är ju ett sätt att söka uppmärksamhet..

Vännen, du har mitt svar några sidor bort. Jag har dessutom aldrig sagt att det är fel att söka uppmärksamhet.
 
Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Bikerbitch skrev:
2580061 Bryr mig om och bryr mig om, jag är endast nyfiken på varför de gnäller.
Men eftersom jag aldrig kommer få ett svar på det så är väl loppet kört.
Allt detta verkar istället handla om att en del tjejer stör sig på kroppsdelar i profiler och i trådar.



Vännen, du har mitt svar några sidor bort. Jag har dessutom aldrig sagt att det är fel att söka uppmärksamhet.
Vad är det med folk, så fort man hörs och syns blir det livat. Skit i dom.:tummenupp
Folk retar sig på mej på forumet, men dom skulle se min PM inkorg hahahaha
 

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Kawakex skrev:
2580091 Vad är det med folk, så fort man hörs och syns blir det livat. Skit i dom.:tummenupp
Folk retar sig på mej på forumet, men dom skulle se min PM inkorg hahahaha

Ja, till skillnad från ditt huvud har den väl ett visst mått av innehåll. Försvinn!
 

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
kastrerad
Att söka uppmärksamhet är ju en sak
Att störa sig på folk i allmänhet som söker uppmärksamhet är en annan sak
Att söka uppmärksamhet och sedan störa sig på andra människor som söker uppmärksamhet är något helt annat.

Rätt intressant frågeställning som skapas i början av tråden innan det spårar ur. Det som förundrar eller kanske ska säga intresserar är hur en viss typ av människor beter sig, men det är också en annan diskussion.

Ett OT forum är ju ett OT forum och finns för en anledning. Fast det blir väl iofs mer OT för tråden att gå in i det spåret.

Om folk vill söka uppmärksamet, låt dem göra det då. Sedan om jag tycker "oo wow vilka lökar" eller "suck, vilket sorglig människa" det får stå för mig och det är en åsikt jag inte tänker ventilera.

Kan inte påstå att jag upplevt någon tjej som speciellt uppseendeväckande eller uppmärksamhetsökande. I alla fall inte så det stör. De flest verkar rätt städade och riktigt hojintresserade, å andra sidan tittar jag aldrig i någons garage. Däremot finns det alldeles för många fjortis kids som är riktigt störande i många trådar.

"Hej, jag har funderat på att köpa en Honda xxx
tänk er en 50 rader lång utläggnign om varför"

svar: "honda, skit hoj, yamaha rules sketgubbe, köp en yamaha, Yamaha for life"
Fast sämre stavat osv. Ja ni fattar vad jag menar
Fast det är också en annan historia.

Tillbaka till mer naken bilder nu, jag måste hitta en flickvän :D
(och för att förtydliga sista raden, ja det är ironi, så släpp det bara)


(och stava kan jag tydligen fortfarande inte göra)
 
Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Ort
Trångsund
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Kawakex skrev:
2580091 Vad är det med folk, så fort man hörs och syns blir det livat. Skit i dom.:tummenupp
Folk retar sig på mej på forumet, men dom skulle se min PM inkorg hahahaha

Hur känns det då? Är det tillfredställande att få massa PM från hormonstinna killar som attraheras av BH-bilder med intetsägande blick?
Uppväger det bristen på uppmärksamhet IRL?
 

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Sollentuna, Edsviken
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Har läst alla inlägg nu & kan bara säga att Alicia samlar poäng i alla kategorier. Hon har satt pricken över i:et på alla punkter.

När jag läser rumpbilder i avataren så är det så klart mej det gäller. Vet inte någon annan som har det. Den bilden kom till när jag gick med i Sh & det var i ett speciellt syfte just då. Men ingen har någonsin brytt sej om att jag haft den tidigare, och det finns ingen anledning att göra det nu heller.

Varför jag överhuvudtaget kommenterar ex.Kawakex, är för att hon e det mest irriterande människa jag någonsin "stött" på. Hon ger mej näst intill epileptiska anfall. Tyvärr har jag svårt att inte tala om för folk vad jag tycker, och vill någon tro att det beror på att jag är avundsjuk så måste ni ha ett väldigt tragiskt liv. Vad finns det att vara avundsjuk på :va


Sen KK. Du la inte bara upp din bh-bild EN gång, utan TVÅ. Sen kom det upp två stycken till, dock inte bh-bilder då. Men va fan, maila bilderna om det händelsevis är någon som skulle efterfråga dem ist.

// Ullis :cdevil
 
Last edited:

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Kapten Blåskägg skrev:
2580109 Hur känns det då? Är det tillfredställande att få massa PM från hormonstinna killar som attraheras av BH-bilder med intetsägande blick?
Uppväger det bristen på uppmärksamhet IRL?
AAAAAAHH! Det är skit kul, jag älskar det.:D :D :D


Nu får ni fatta lite ironi!!!! Va inte så stela, orkar inte med er. BYE BYE
 

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Kawakex skrev:
2580091 Folk retar sig på mej på forumet, men dom skulle se min PM inkorg hahahaha

Varför är du inte med din pojkvän istället för att sitta på SH och läsa dessa PM som du får?
 

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Eskilstuna[Ärla]
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Macaper skrev:
2580100 Att söka uppmärksamhet är ju en sak
Att störa sig på folk i allmänhet som söker uppmärksamhet är en annan sak
Att söka uppmärksamhet och sedan störa sig på andra människor som söker uppmärksamhet är något helt annat.
Rätt intressant frågeställning som skapas i början av tråden innan det spårar ur. Det som förundrar eller kanske ska säga intresserar är hur en viss typ av människor beter sig, men det är också en annan diskussion.

Tack raring, du är nog den enda som har förstått vad min fundering i första inlägget var :pannkyss
Skönt att någon förstår iallafall.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top