Starfighter
Oansvarslös
Detta är nästan värre än BigBrother!
Mer intriger!! Ös på bara, shoot!
Mer intriger!! Ös på bara, shoot!
Kawakex skrev:2579905För att reta dig lite lyckades jag
Milla skrev:2579924Tycker du att all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet? Enligt din egen utsago ä du ju en smart tjej, varför inte försöka visa det för oss?
watson skrev:2579849Det är riktigt pinsamt att flasha bilder på diverse kroppsdelar/lättklätt på ett hojforum, oavsett om det är tjejer eller killar som gör det.
/Carin
Freddola skrev:2579930Att göra en tråd är ju ett sätt att söka uppmärksamhet..
Kawakex skrev:2579905För att reta dig lite lyckades jag
nosferatu skrev:2579973Ingen ide o titta på TV ikväll:corn mera, mera!
Alicia skrev:2579751Om du inte bryr dig om tjejerna som lägger ut bilderna, varför bryr du dig om tjejerna som gnäller? Det är ju deras åsikter och deras liv, så helt enkelt behöver du inte bry dig om någon.
Freddola skrev:2579930Att göra en tråd är ju ett sätt att söka uppmärksamhet..
Vad är det med folk, så fort man hörs och syns blir det livat. Skit i dom.Bikerbitch skrev:2580061Bryr mig om och bryr mig om, jag är endast nyfiken på varför de gnäller.
Men eftersom jag aldrig kommer få ett svar på det så är väl loppet kört.
Allt detta verkar istället handla om att en del tjejer stör sig på kroppsdelar i profiler och i trådar.
Vännen, du har mitt svar några sidor bort. Jag har dessutom aldrig sagt att det är fel att söka uppmärksamhet.
Kawakex skrev:2580091Vad är det med folk, så fort man hörs och syns blir det livat. Skit i dom.
Folk retar sig på mej på forumet, men dom skulle se min PM inkorg hahahaha
Kawakex skrev:2580091Vad är det med folk, så fort man hörs och syns blir det livat. Skit i dom.
Folk retar sig på mej på forumet, men dom skulle se min PM inkorg hahahaha
Puss på dej medMattias skrev:2580093Ja, till skillnad från ditt huvud har den väl ett visst mått av innehåll. Försvinn!
AAAAAAHH! Det är skit kul, jag älskar det.Kapten Blåskägg skrev:2580109Hur känns det då? Är det tillfredställande att få massa PM från hormonstinna killar som attraheras av BH-bilder med intetsägande blick?
Uppväger det bristen på uppmärksamhet IRL?
Kawakex skrev:2580091Folk retar sig på mej på forumet, men dom skulle se min PM inkorg hahahaha
Macaper skrev:2580100Att söka uppmärksamhet är ju en sak
Att störa sig på folk i allmänhet som söker uppmärksamhet är en annan sak
Att söka uppmärksamhet och sedan störa sig på andra människor som söker uppmärksamhet är något helt annat.
Rätt intressant frågeställning som skapas i början av tråden innan det spårar ur. Det som förundrar eller kanske ska säga intresserar är hur en viss typ av människor beter sig, men det är också en annan diskussion.
Kawakex skrev:2580116AAAAAAHH! Det är skit kul, jag älskar det.
Nu får ni fatta lite ironi!!!! Va inte så stela, orkar inte med er. BYE BYE
Macaper skrev:2580100Att söka uppmärksamhet är ju en sak
Skönt med en lättsam person
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|