AndreasNo
Bannad
Jaja, gå o lägg er...
med dig då ellerAndreasNo skrev:2579622Jaja, gå o lägg er...
hej på dig du.AndreasNo skrev:2579622Jaja, gå o lägg er...
Ricken skrev:2579625med dig då eller
Kawakex skrev:2579631hej på dig du.
jag var helt hundra på att jag såg dig i helgen. Höll på att gå fram och säga hej.AndreasNo skrev:2579622Jaja, gå o lägg er...
antagligen, eller ialla fall stör dej på beteendet... Varför annars starta denna tråd?Bikerbitch skrev:2579616Att jag då skulle vara avundsjuk menar du?
Kawakex skrev:2579640jag var helt hundra på att jag såg dig i helgen. Höll på att gå fram och säga hej.
Henken skrev:2579652Bygg ett eget forum så ni kan spamma där hela dagarna...Lovebirds
JaAndreasNo skrev:2579658Syftar du på mig o kawa?..
JaAndreasNo skrev:2579658Sett mkt spammande från nån av oss på sistone?..
Det är ok om du inte gör om det igen.AndreasNo skrev:2579658Ursäkta att vi skrev 2 inlägg
Henken skrev:2579667Ja
Ja
Det är ok om du inte gör om det igen.
App, app. Försök inte locka in mig i spam-fällan!AndreasNo skrev:2579669Gå o lägg dig...
Henken skrev:2579672App, app. Försök inte locka in mig i spam-fällan!
Manne skrev:2579641antagligen, eller ialla fall stör dej på beteendet... Varför annars starta denna tråd?
Bikerbitch skrev:2579346
Det verkar bli mer hysteri på forumet om det är en tjej som märker ut sig.
Kanske just för att vi är så få, men också för att det kan vara ovanligt med tjejer som tar för sig ordentligt.
Tråden från början handlade om att tjejer som gnäller på andra tjejer borde knipa eftersom de inte är ett dugg bättre själva. Det är väl genom sig själv man känner andra som det heter.
Jag var allmänt nyfiken på varför en del gnäller om uppmärksamhet när det gäller andra tjejer men inte är ett dugg bättre själva.
NäAndreasNo skrev:2579682Du har redan skrivit mer onödiga inlägg än mig fan så de försent...
GÅ O LÄGG DIG!!!
Alicia skrev:2579696Självklart får tjejer märka ut sig, men i dom här fallen som har kommit upp på sistone har det endast handlat om halv nakna bilder och inlägg i trådar som inte har med diskussion att göra.
Bara för att någon kommenterar dessa inlägg och bilder, även om de själva har en bild på sin rumpa el liknande i sin avatar eller profil betyder inte att de är avundsjuka eller att dom själva vill ha uppmärksamheten. Det är jag vill få fram. Hur kommer det sig att du är nyfiken på de som gnäller men inte på tjejerna som lägger ut halvnakna bilder på sig själva? Känns som du rättfärdigar deras beteende men inte de som gnäller?
håller helt med dig! så fort en tjej gör något uppseende väckande så blir det ett himla liv, men hur många tjejer gnäller när en kille lägger ut en bild på tex natascha peyre, men om man lägger ut den på sig själv och får en massa uppmärksamhet då jävlar. Det är ju komiskt.Bikerbitch skrev:2579714Vad betyder det då när tjejerna skriver som dom gör?
Varför bry sig ifall någon annan tjej vill ha uppmärksamhet? Det skrivs otroligt mycket på forumet som inte har med motorcyklar att göra. Mycket kommer från killar också. Men det blir ett himla kackel i hönsgården när det är en tjej som skriver något.
Varför ska jag gnälla på de som lägger ut bilder på sina kroppsdelar?
Jag kunde inte bry mig mindre om vad för slags bilder de lägger ut.
Det är deras liv och har de snygga kroppar och vill visa upp dem så varsågoda.
Neee då var det inte du då, men det var så himla likt han måste undrat varför jag glodde så på honom hahahaAndreasNo skrev:2579650Om du var i Örebro o såg en snubbe i securitasuniform så va de säkert jag..annars va de inte de.. haha...
Bikerbitch skrev:2579714Vad betyder det då när tjejerna skriver som dom gör?
Varför bry sig ifall någon annan tjej vill ha uppmärksamhet? Det skrivs otroligt mycket på forumet som inte har med motorcyklar att göra. Mycket kommer från killar också. Men det blir ett himla kackel i hönsgården när det är en tjej som skriver något.
Varför ska jag gnälla på de som lägger ut bilder på sina kroppsdelar?
Jag kunde inte bry mig mindre om vad för slags bilder de lägger ut.
Det är deras liv och har de snygga kroppar och vill visa upp dem så varsågoda.
Kawakex skrev:2579556Oj vilken rolig diskussion jag har missat. Kan inte alla bara låta varandra va,uppmärksamhet vill väl alla ha. Låt alla vara sig själv oavsett, kön, ålder och utseende. Och sen är det kanske dom som verkligen stör sig, men JAG tror ändå att de flesta är avundsjuka på uppmärksamheten vissa får.
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|