Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

FreddaAbborre

Fina fisken
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
GuW skrev:
2576436 Ni som har tillgång till det där hästforumet som blev invaderat av SH (och vice versa) beter sig inte killarna där likartat?

Lägger inte dom ut bilder på sina välpumpade biceps, tvättbrädor och i brist på kroppsliga fördelar på sina blingade ägodelar?
Försöker dom inte impa på brudarna med sin häftighet på ett, eller två hjul, skryter inte dom om sina "bombrepor i överljudsfart" ?
Kommer inte dom med inviter i var och varannat inlägg?
Beter sig inte forumets normala befolkning som idioter i hopp om att få stock?

AcKTa DÄJ dU bLIr BäääNNNadd!!

JT

I feel the need, the need for speed!
Gick med
6 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZX-12R Ninja och Yamaha R6
Mitra skrev:
2576640 :D :D :D De killar som försökte blev duktigt sågade och det var inte lika poppis att skryta om "bombrepor i överljudsfart" eftersom många hade hästar som hade blivit skrämda under dessa repor.

:mattias Det är inget bra sätt att ragga på i ett hästforum

Bilder var det rätt klent med :rolleyes: Och de killar som snackar normalt är uppskattade och har nog träffat en del tjejer.

Vem vill ha en hästtjej?

Läckra brudar i skinnställ ska det va!:tummenupp

Lediga MC-intresserade tjejer kan PM:a mig...:)

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
anja skrev:
2576206 Vem vill ha uppmärksamhet för sin :arsele på ett diskussionsforum för sporthojar? IronMike, kanske. Men inte jag och Jannica. Och jag är trött på utvikningarna med :tuttar på sporthoj. :va

För vissa flickor är detta ett jätte bra forum; här finns det killar till en förbannelse.... här kan dom kanske hitta en kille att date:a eller som ni skriver "uppmärksamhet till 100%".
Tex:
" - Hjälp vilka underkläder ska jag sätta på mig idag? Svarta string eller en vit body?"

PS . Förmodligen tycker ni inte om mig heller pga min avatar:confused:!?

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Alla människor behöver uppmärksamhet på ett eller annat sätt.

Vad människor har för bilder i sina garage eller på sin avatar är upp till dom själva så länge det inte bryter några lagar.
Men att starta trådar och lägga ut halv nakna bilder på sig själv hör inte hit, oavsett om man lägger dom i OT-forumet. Några gränser måste finnas.
Sen om man vill använda sajten för att flirta och dejta så får man göra det via gästböckerna eller via pm. Inte starta trådar för att chatta i.

Sen att tro att tjejer som ifrågasätter dessa tjejers beteende, att dom själva är avundsjuka och vill ha uppmärksamheten istället, tycker jag är ren bullshit.

Detta är fortfarande en MC-sajt även fast det finns ett OT-forum.
Vill man visa upp sin nakna kropp finns det sajter för sånt också.

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Alicia skrev:
2577082 Alla människor behöver uppmärksamhet på ett eller annat sätt.

Vad människor har för bilder i sina garage eller på sin avatar är upp till dom själva så länge det inte bryter några lagar.
Men att starta trådar och lägga ut halv nakna bilder på sig själv hör inte hit, oavsett om man lägger dom i OT-forumet. Några gränser måste finnas.
Sen om man vill använda sajten för att flirta och dejta så får man göra det via gästböckerna eller via pm. Inte starta trådar för att chatta i.

Sen att tro att tjejer som ifrågasätter dessa tjejers beteende, att dom själva är avundsjuka och vill ha uppmärksamheten istället, tycker jag är ren bullshit.

:tummenupp Precis min åsikt!

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Alicia skrev:

Mycket bra sammanfattat!

/Carin

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Manne skrev:
2576593 Nu är du ute på tunn is, vad som är bra/mindre bra sätt att få uppmärksamhet, vem avgör det? Är det subjektivt eller objektivt? Du kan komma undan med ditt resonemang om du utgår från dig själv och inte menar att ditt sätt att se på vad som är bra uppmärksamhet är det universiella!

Jag citerade vad Kakan skrev = "Alla vill ha den men kanske söker den på olika sätt, en del bra en del mindre bra."
Komma undan med mitt resonemang? Jag är fortfarande bara allmänt nyfiken.

Att folk vill lägga upp sina rumpor och andra kroppsdelar eller om de vill skriva saker i inlägg rör mig inte i ryggen. Det är mer fenomenet att kasta sten i glashus jag funderar kring.

Nikita-b skrev:
2577031

Du är ju en mogen och schyst tjej som inte engagerar dig om andra tjejer stjäl massa uppmärksamhet. Så du kastar inga stenar i glashus :)

Last edited:

Solan

PotatoesMc.com
Gick med
20 Aug 2004
Hoj
CBR 600RR - nu lite nyare!
Jag håller med Alicia, bra skrivet.

Det måste finnas andra sidor som man kan söka den sortens uppmärksamhet på.

Jag är dessutom väldigt förvånad över vad folk väljer att berätta på ett offentligt internetforum med mer än 20,000 medlemmar.
Jag skulle aldrig komma på tanken att berätta om exempelvis:
alla mina konstiga sjukdomar, håriga cystor med tänder i magen, killar som dumpat en, intimpiercingar, om jag sover med trosor eller inte, vilka sexställningar jag gillar bäst, hur många gånger jag har urinvägsinfektion osv.

Vad vill man ha ut av den sortens inlägg? Varför vill man att helt främmande människor ska få reda på det?

Henken

Guest
Nu har jag letat efter dessa rumpor i 2 minuter och inte hittat nåt alls, inte ens en ynka hängig gubb-röv finns det :mad:

LayDeeOmega

REC #26
Gick med
21 Dec 2005
Hoj
Triumph Daytona 675, Ducati 916, GSX-R 750
Har själv lagt märke till ett par här på SH som verkar söka uppmärksamhet och då inte enbart via sin avatar/profilbild utan även via sina inlägg.
Personligen kan jag tycka att det är lite konstigt med tanke på att det är ett mc-forum. Vill man ragga finns det ju andra siter. But who am I to blame?
Var och en får ju sköta sitt så länge det inte bryter mot några regler.
vem vet, SH kanske är ett ypperligt ställe att ragga på?!

Argyle

ingen
Gick med
18 Nov 2005
Hoj
ingen, helt jävla värdelöst
Tyckte det var bra första gången jag reggade mig här att det var en hojj på profil bilden istället för ett par bröst eller en rutmage.
Här är man för att prata med folk som har ett delat intresse, vilket är i detta fallet hojjar.

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
RoLLER skrev:
2575975 Det vet jag! Dom vill ha STOCK! :mad:

Edit: Jag kan allt om brudar.

Huvudet på spiken!

//Rash - som kan kvinnor till och med bättre än RoLLER... Japp, det är jag som är guds gåva till kvinnor och bögar.. Bögarna får bara titta:rolleyes:

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Bikerbitch skrev:
Du är ju en mogen och schyst tjej som inte engagerar dig om andra tjejer stjäl massa uppmärksamhet. Så du kastar inga stenar i glashus :)

:tummenupp

Alicia skrev:

Last edited:

stoffer

Norrland
Gick med
22 May 2004
Hoj
För farligt..
Bikerbitch skrev:
2576254 Men jag blir så faschinerad just när det är tjejer som håller på såhär.

Jag ber dig återigen att förklara det här för en som inte förstår så bra :confused:

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Nikita-b skrev:
2577031 För vissa flickor är detta ett jätte bra forum; här finns det killar till en förbannelse.... här kan dom kanske hitta en kille att date:a eller som ni skriver "uppmärksamhet till 100%".
Tex:
" - Hjälp vilka underkläder ska jag sätta på mig idag? Svarta string eller en vit body?"

Alicia skrev kloka grejer. Jag håller med henne. Det är postandet av bilder på sig själv avklädd i trådarna som störande, inte bilderna i sig.

Jag har inte något emot dig. Det är som sagt bilderna jag inte gillar när dom tar över och dränker forumet. :gnissla

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
stoffer skrev:
2577954 Jag ber dig återigen att förklara det här för en som inte förstår så bra :confused:

Att det är faschinerande när tjejer håller på mot tjejer?
Ja jag vet i fasiken om det är något genetiskt betingat. Men ibland kan det bli lite väl mycket catfight över ingenting. Ibland ska det hittas massa fel på andra tjejer. Ibland ska det dömas upp över öronen, fastän man knappt känner personen. Ibland ska det fnittras och pratas skit bakom ryggar.

Jag är inte rätt person att förklara, för ibland förstår jag inte heller riktigt.

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
anja skrev:
2577969 Alicia skrev kloka grejer. Jag håller med henne. Det är postandet av bilder på sig själv avklädd i trådarna som störande, inte bilderna i sig.

Jag har inte något emot dig. Det är som sagt bilderna jag inte gillar när dom tar över och dränker forumet. :gnissla

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Är detta kwinnornas motsvarighet för tjafs om tvitakt/fyrtakt? :)

vatt.jpg

Fortsätt. :nicka

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024