Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Jag har valt att inte kommentera bilder som visats hit och dit för det vore dubbelmoral av mig :tuttar . Dock har jag yttrat frustrerade ord då jag tycker att det varit plågsamt många inlägg i samma stil som blev tröttsamma i längden. Visst kan man låta bli att kolla, ignorera men ett tag kändes det som detta var i ALLA trådar...bara för att man har rätten att prata/ skriva måste man inte använda den rätten HELA TIDEN...but who am I to talk:gnissla

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Bikerbitch skrev:
2575865 Jag kan inte låta bli att sitta här och garva häcken av mig åt alla inlägg mellan en del tjejer.

Det snackas om uppmärksamhet, att vilja ha den very bad.
Visst, ibland kanske det går till överdrift men det finns ju alltid en
ignore-knapp ifall man inte står ut längre.

Sen vet jag inte vad grejen är med alla dessa rumpor och kroppsdelar i garage och avatarer? Varför gnälla på någon annan om ni själva vill ha det?
Kallas det något annat än vilja ha uppmärksamhet eller...?

vill inte alla ha uppmärksamhet?
Alla vill ha den men kanske söker den på olika sätt, en del bra en del mindre bra.
Själv är jag den jag är och ibland kliar de för mycke i tangenterna för att INTE svara...

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Kakan skrev:
2576178 vill inte alla ha uppmärksamhet?
Alla vill ha den men kanske söker den på olika sätt, en del bra en del mindre bra.
Själv är jag den jag är och ibland kliar de för mycke i tangenterna för att INTE svara...

Vem vill ha uppmärksamhet för sin :arsele på ett diskussionsforum för sporthojar? IronMike, kanske. Men inte jag och Jannica. Och jag är trött på utvikningarna med :tuttar på sporthoj. :va

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Ingen =(
Jag har en annan teori

Personligen tror jag att det är Andreas som skapat alla inloggningar för att han vill prata med lite brudar. :D

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Kakan skrev:
2576178 vill inte alla ha uppmärksamhet?

Om man nu söker uppmärksamhet på ett mindre bra sätt så kanske man inte ska gnälla på andra tjejer som också söker uppmärksamhet.
Kan kallas avundsjuka, men jag vet inte.

Klart vi alla kastar sten i glashus nångång och detta är ett forum i cyberspace. En del användare kanske inte ens är på riktigt. Men jag blir så faschinerad just när det är tjejer som håller på såhär.

WestW

.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
.......
Undvik offtopic forumet så slipper man se och höra dessa personer.

Visst gör dom små uppmärksamhetsförsök i andra forumdelar också men det är väldigt sällan.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Ni som har tillgång till det där hästforumet som blev invaderat av SH (och vice versa) beter sig inte killarna där likartat?

Lägger inte dom ut bilder på sina välpumpade biceps, tvättbrädor och i brist på kroppsliga fördelar på sina blingade ägodelar?
Försöker dom inte impa på brudarna med sin häftighet på ett, eller två hjul, skryter inte dom om sina "bombrepor i överljudsfart" ?
Kommer inte dom med inviter i var och varannat inlägg?
Beter sig inte forumets normala befolkning som idioter i hopp om att få stock?

Jag tror att det hanlar om att vara i minoritet på ett enkönsdominat forum.
(en del beter sig likartat i verkligheten på arbetsplatser där dom är i minoritet)

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
anja skrev:
2576206 Vem vill ha uppmärksamhet för sin :arsele på ett diskussionsforum för sporthojar? IronMike, kanske. Men inte jag och Jannica. Och jag är trött på utvikningarna med :tuttar på sporthoj. :va

:va tror helt ärligt att ingen vill ha uppmärksamhet för sin :arsele men de kanske verkar så vad vet jag. Jag har inte nån sån bild.
Och nå :tuttar kommer jag heller aldrig å lägga upp här bara för att få komplimanger. Dom tar jag när jag träffar folk öga till öga :)
Och för den delen tror jag att många är less på att vissa lägger upp bilder på :tuttar och:arsele eller söker beröm för sitt utseende.

Bikerbitch skrev:
2576254 Om man nu söker uppmärksamhet på ett mindre bra sätt så kanske man inte ska gnälla på andra tjejer som också söker uppmärksamhet.
Kan kallas avundsjuka, men jag vet inte.

Klart vi alla kastar sten i glashus nångång och detta är ett forum i cyberspace. En del användare kanske inte ens är på riktigt. Men jag blir så faschinerad just när det är tjejer som håller på såhär.

Ja jag kan ju bara tala för mej då. Jag är inte avensjuk på nån annan här på SH (elelr överhuvudtaget) finns bådde tjejer och killar som med all rätt kan anse sig söta, fina, vakra osv men måste man sitta och påpeka de lite då och då?
Sen kanske man ska tänka till innan man skriver nå helt of topic i en diskution:va eller?

Så du blir inte lika farschinerad när de är killar eller kille mot tjej då?
för de var ju inte bara två tjejer de var fler inblandade i de hella.
Jag har själv skrive en del men de mest för att man inte har klarat av att låta bli av nån anledning, inte helt okej men men jag kan i alla fall stå för de.

Last edited:

Manne

Nu ligger IQ och vikt på samma nivå.....
Gick med
30 Aug 2003
Hoj
Gammal och slö
Bikerbitch skrev:
2576254 Om man nu söker uppmärksamhet på ett mindre bra sätt så

.

Nu är du ute på tunn is, vad som är bra/mindre bra sätt att få uppmärksamhet, vem avgör det? Är det subjektivt eller objektivt? Du kan komma undan med ditt resonemang om du utgår från dig själv och inte menar att ditt sätt att se på vad som är bra uppmärksamhet är det universiella!

Mitra

Cava Leonem, 119.1 db
Gick med
29 Oct 2005
Hoj
Kawasaki ZZR600
GuW skrev:
2576436 Ni som har tillgång till det där hästforumet som blev invaderat av SH (och vice versa) beter sig inte killarna där likartat?

Lägger inte dom ut bilder på sina välpumpade biceps, tvättbrädor och i brist på kroppsliga fördelar på sina blingade ägodelar?
Försöker dom inte impa på brudarna med sin häftighet på ett, eller två hjul, skryter inte dom om sina "bombrepor i överljudsfart" ?
Kommer inte dom med inviter i var och varannat inlägg?
Beter sig inte forumets normala befolkning som idioter i hopp om att få stock?

Jag tror att det hanlar om att vara i minoritet på ett enkönsdominat forum.
(en del beter sig likartat i verkligheten på arbetsplatser där dom är i minoritet)

:D :D :D De killar som försökte blev duktigt sågade och det var inte lika poppis att skryta om "bombrepor i överljudsfart" eftersom många hade hästar som hade blivit skrämda under dessa repor.

:mattias Det är inget bra sätt att ragga på i ett hästforum

Bilder var det rätt klent med :rolleyes: Och de killar som snackar normalt är uppskattade och har nog träffat en del tjejer.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
GuW skrev:
2576436

Ptjaa, inte bara på arbetsplatser. Det är väl så precis överallt och hela tiden?

Som ett dåligt exempel kan man ta bratsen som köper champagne för 100k för att sedan hälla ut slisket på golvet i Båstad.
Iof, dom kan ju ha en champagnefetisch som gör att dom blir hårda i brallan när detta görs. Men jag tvivlar på det.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jonathan. skrev:
2576653 Ptjaa, inte bara på arbetsplatser. Det är väl så precis överallt och hela tiden?

Som ett dåligt exempel kan man ta bratsen som köper champagne för 100k för att sedan hälla ut slisket på golvet i Båstad.
Iof, dom kan ju ha en champagnefetisch som gör att dom blir hårda i brallan när detta görs. Men jag tvivlar på det.

Jovars, påfågeltendenser finns i alla sammanhang, det gäller att visa upp det man har, och breda ut det lite extra så det ser mer ut än vad det är, så får man nuppa...

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
GuW skrev:
2576683 Jovars, påfågeltendenser finns i alla sammanhang, det gäller att visa upp det man har, och breda ut det lite extra så det ser mer ut än vad det är, så får man nuppa...

Men sen att dom hyr sina supersportbilar under en helg för lika mycket pengar som en normal svenssonkärra skulle kostat yppas det inget om.

<Insert valid insult here />

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...