Att vilja ha uppmärksamhet...

Status
Ej öppen för fler svar.

Gabor

Guest
Zee skrev:
2582023 :lol Oj, oj. Det sved. Illa dessutom. :D Bara för att de faktiskt är äkta rattar gör ju inte rattarna snyggare. Och om du lägger upp en bild på henne får du väl för helvet vara beredd att ta lite kritik. Bilden i sig är helt ok men rattarna är fan i mycket att hänga i granen. Dessutom, varför tar du åt dig för det då? Skit du i vad jag tycker om den bilden och gå och muppa dig mot andra som inte heller tar dig på allvar, tuffing.

/Dryg snorunge

:arsele, skiter i vad du tycker.:tummenupp ..

Däremot kan jag säga att hon numera är allvarligt Mer proportionelig än på bilden, kan man säga...

förresten, tog du åt dig av ordet snorunge ?? det var inget jag riktade mot dig eller någon annan... märkligt.:rolleyes: ..för det var hon som var trött på det , men då har du väl muppat tidigare kanske mot hennes bilder.:D
 
Last edited:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Ort
Bålsta
Hoj
.
Zee skrev:
2582094 Mao är Gabor inte mycket bättre än Kakan? Jag får nog faktiskt hålla med dig på den punkten isf.

Men vad vet jag, jag är ju bara en "dryg snorunge"! :lol

Så länge jag e bäst skiter jag i vem som kommer tvåa....:tummenupp
 

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Bingo på rad 4 nere i hörnet !!

Gabor skrev:
2582104 skiter i vad du tycker.:tummenupp ..


Bra! Det gör du rätt i. Äntligen har du fattat poängen som endel av brudarna här inte greppat. Ta samtidigt och kör upp dina påhopp där solen inte skiner, så är alla nöjda. :tummenupp Speciellt när du motargumenterar med sådan passion och retorik.

Om du sen har vägarna inom affären kan du hälsa 42-års-trebarnsmamman att en dryg internetsnorugne tycker att hennes rattar må vara äkta, men de ser ut som plastrattar. Och det är fan ingen komplimang.

/Dryg snorunge

Gabor skrev:
2582104
förresten, tog du åt dig av ordet snorunge ?? det var inget jag riktade mot dig eller någon annan... märkligt.:rolleyes: ..för det var hon som var trött på det , men då har du väl muppat tidigare kanske mot hennes bilder.:D

Ja, det sved oförklarligt hårt i mitt hjärta när du kallade mig snorunge.
Speciellt en dryg snorunge.

Nåväl, i min ålder får man väl ta det som en komplimang att man för sig som en ungdom. :tummenupp
 
Last edited:

Kia

Guest
Konstpaus...

Ännu en konstpaus som kan behövas....
 

Bifogat

  • 222.JPG
    222.JPG
    26.7 KB · Visningar: 277

Kia

Guest
Turbo-Puh skrev:
2582182 Menar du på allvar att kvinnor tycker det där är något att dreggla över? :va

Edit: Ser ut som det är hämtat direkt ur Nile City...

Det är helt fri tolkning på den bilden.... :yoparty
Som sagt bara en konstpaus i den hetsiga debatten.... :D
 

Alicia

Honeybutt
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Järna
Hoj
Triumph Street Triple -10 -såld
Mcbrud skrev:
2581492 herregud vad tråden har blivit en -jag-måste-klaga-på-allt-tråd....



håller delvis med dig Alicia, men sen när handlar OT-trådarna om något som ens är i närheten av MC?

:va

kanske finns några men det är då inte många...


Även fast det är ett OT-forum så finns det fortfarande vissa regler att följa.
Vill man lägga ut sina halvnakna bilder så finns det bättre forum än det här.
 

Nikita-b

-- The Real Devil --
Gick med
12 Aug 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R1 och xt660x
Gabor skrev:
Dom är ÄKTA, hon bor i uppsala, jobbar på en smyckesaffär..3 barnsmor, 42 år..fd .hojåkartjej, tröttnade på alla dryga snorungar som har åsikter på nätet....



Ullis skrev:
2581955 Allvarligt Gabor. Har man ammat tre ungar finns det inte en jävla möjlighet i världen att tuttarna ser ut så där efteråt. Säger inte att de är oäkta, men de är lyfta med all säkerhet eller är bilden ordentligt retucherad. Har svårt att tänka mej att hon aldrig producerade någon mjölk & tuttarna växte aldrig. Hon slapp att amma & tuttarna slapp i sin tur för mycket skinn som skulle blivit kvar när det var färdigammat. (vilket i sej resulterar i lååååånga, eller iaf längre bröst :) )

Vad det gäller fotot i sej har jag inget att kommentera.

Det finns så kallade fotoredigeringsprogram tex. Photoshop mm
Med sådana program är det inga problem om man vill FIXA stora tuttar, litet arsle, smal midja mm

Min tolkning => såndana foton är inget värda i mina ögon
 
Last edited:

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Ullis skrev:
Tuttfixeringen är nog illa i dagens läge, är ju ofta därför unga tjejer lägger ned massa pengar & lidande för att leva upp till något som egentligen inte finns.
Äsch då, pengarna och lidandet är grundinvesteringar de gör för att behålla konkurrenskraft över tiden. Tänk om Volvo eller Josefssons Livs i Motala hade slutat investera bara föratt det kostar pengar eller svider i plånboken. Hur hade det sett ut? Lägg ner det där kommunistsnacket - investeringar är bättre för både rikets och den enskildes finanser än konsumtion, och har dessutom i det specifika fallet ingen negativ miljöpåverkan. Det tänkte du inte på va, din lilla rödstrumpa :brynad

Men var faaaan är bilderna :yoparty
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Miss Piggy skrev:
2581996 behöver jag ens säga att jag menade bilden i sig?!
snyggt gjord, bra ljussättning, sensuell pose, duktig fotograf... snygg modell!

Och att ljusstativet syns i bakgrunden gör att bilden har det där lilla extra
 

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
ZX10R
stephenj skrev:
2582008 Vill bara säga att jag inte stör mig på varken bilderna (vackra bilder ju!) eller på personerna bakom. Finns bra många andra killar o tjejer här som isåfall stör mig mer, men jag jagar ju inte runt i forumet och "muckar" diskussioner med dom. Jag går inte heller in i deras garage och tittar på deras bilder....jag låter dom vara helt enkelt.

Forumet är stort nog för oss alla, vi hinner inte läsa alla trådar iallafall så varför inte välja ut dom ni VILL läsa istället för dom som stör er?

:tummenupp

:tummenupp
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Zee skrev:
2582094 Mao är Gabor inte mycket bättre än Kakan? Jag får nog faktiskt hålla med dig på den punkten isf.

Ja jisses, vad har jag nu gjort :va jag är jag och jag kan stå för vad jag säger...(vilket andra också säkert kan).

Sen kan jag lugnt säga att jag inte är avis på nån annan brud. JAG är JAG och stolt över mej själv.
Vorre de sen så att jag har halv eller helnakna bilder på mej så skulle dom inte hamna här i alla fall.
Men som misspiggy sa...är man modell vill man veta vad andra anser om ens bilder.
Jag är inte nån fotomodell och vill heller inte bli. Har ju kamera fobi för 3 :tuttar :tungan
 

Gabor

Guest
Kakan skrev:
2582360 Ja jisses, vad har jag nu gjort :va jag är jag och jag kan stå för vad jag säger...(vilket andra också säkert kan).

Sen kan jag lugnt säga att jag inte är avis på nån annan brud. JAG är JAG och stolt över mej själv.
Vorre de sen så att jag har halv eller helnakna bilder på mej så skulle dom inte hamna här i alla fall.
Men som misspiggy sa...är man modell vill man veta vad andra anser om ens bilder.
Jag är inte nån fotomodell och vill heller inte bli. Har ju kamera fobi för 3 :tuttar :tungan

:D :D ...du har inte gjort något, bara jag...tyvärr så kan inte vissa människor läsa å inse vad det står i textmassa utan direkt tar år sig, men det gör inget.
Det brukar reda sig som kocken sa om såsen...

Om man vill synas så syns man, vill man inte så slipper man. Synd att trådar spårar ut så här på hösten, märks att många har det jobbigt...
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top