Supermotard
Ny medlem
Javisst det ser du vellParadoxy skrev:2061086Du är båda dum och tråkig.
Har du svårt för att använda punkter?
Javisst det ser du vellParadoxy skrev:2061086Du är båda dum och tråkig.
Har du svårt för att använda punkter?
Vad jag ser så har du lärt dig att en RS4 är långsammare än en Gsx-r 600. Sen har du lärt dig lite grundläggande stavning också. Det verkar t.o.m att du kan stava om du bara försöker. Så vad kan vi då sammanfatta av det hela, jo att du har lärt dig några saker och vart lär man sig saker, jo i skolan så du har lärt dig saker i sveriges största skola! Så var det nåt mer jag skulle överbevisa dig med?Supermotard skrev:2061058Nej det är ingen skola du har missförstått det hära helt det är ett forum sen bör du gå till skolan eftersom du inte kan skilja på en skola och ett forum
Supermotard skrev:2061093Javisst det ser du vell
Jag har sett en Renault minibuss som drog de flesta bilar, inklusive alla porschar och ferrari.honkiie skrev:2061266Jag undrar mest hur man kan tro att en rs4 är snabbare än en porsche gt3? Kan man verkligen göra det och vara seriös?
sportarn skrev:2061395Jag har sett en Renault minibuss som drog de flesta bilar, inklusive alla porschar och ferrari.
Men det kanske berodde på att de hade stoppat in en F1-motor i den! Men fort gick den, även på bana, men den hade ju motorn liggande i kupen och sen var ju allt annat det värsta som gick. Men det hör ju inte hit!
paSsa dig annas åker ru på en FetIng så du knappppt kan scthå upphållundan skrev:2061410Fortsätt mina herrar, fortsätt!
det smeller! direkCt.sportarn skrev:2061417paSsa dig annas åker ru på en FetIng så du knappppt kan scthå upp
Ps:Ska inte du vara i skolan? Ds:
Va fan bara för att jag bara har 1 föreläsning i veckan. Eller förresten jag har 1 föreläsning o 1 övningstillfälle så sammanlagt 4 timmar i veckan!hållundan skrev:2061429
Ja harr lunsj dämnit. Ska inte du vara i skolan? Eller ja, du är ekonom, 1 föreläsning i veckan, eller?
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|