Audi Rs4 Vs Suzuki gsx-r 750 - 04

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Supermotard skrev:
2061058 Nej det är ingen skola du har missförstått det hära helt det är ett forum sen bör du gå till skolan eftersom du inte kan skilja på en skola och ett forum
Vad jag ser så har du lärt dig att en RS4 är långsammare än en Gsx-r 600. Sen har du lärt dig lite grundläggande stavning också. Det verkar t.o.m att du kan stava om du bara försöker. Så vad kan vi då sammanfatta av det hela, jo att du har lärt dig några saker och vart lär man sig saker, jo i skolan så du har lärt dig saker i sveriges största skola! Så var det nåt mer jag skulle överbevisa dig med? :pannkyss

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Jag undrar mest hur man kan tro att en rs4 är snabbare än en porsche gt3? Kan man verkligen göra det och vara seriös?

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Hojlös! :(
Supermotard skrev:
2061093 Javisst det ser du vell

Du har uppenbarligen noll koll på vad du pratar om. Förstår inte varför du envisas med att skämma ut dig själv med dina löjliga inlägg, lägg ner istället och försök hålla huvudet ovanför vattenytan nästa gång du dyker in i en diskussion...

sportarn

Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
honkiie skrev:
2061266 Jag undrar mest hur man kan tro att en rs4 är snabbare än en porsche gt3? Kan man verkligen göra det och vara seriös?
Jag har sett en Renault minibuss som drog de flesta bilar, inklusive alla porschar och ferrari.
Men det kanske berodde på att de hade stoppat in en F1-motor i den! Men fort gick den, även på bana, men den hade ju motorn liggande i kupen och sen var ju allt annat det värsta som gick. Men det hör ju inte hit! :rolleyes:

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
sportarn skrev:
2061395 Jag har sett en Renault minibuss som drog de flesta bilar, inklusive alla porschar och ferrari.
Men det kanske berodde på att de hade stoppat in en F1-motor i den! Men fort gick den, även på bana, men den hade ju motorn liggande i kupen och sen var ju allt annat det värsta som gick. Men det hör ju inte hit!

Hm. Nej, det gör det ju faktiskt inte. :tummenupp

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
sportarn skrev:
2061417 paSsa dig annas åker ru på en FetIng så du knappppt kan scthå upp :mad: :finger :kulspruta :machinegu

:pannkyss Ps:Ska inte du vara i skolan? Ds:
det smeller! direkCt.

Ja harr lunsj dämnit. Ska inte du vara i skolan? Eller ja, du är ekonom, 1 föreläsning i veckan, eller? :hihi :pannkyss

sportarn

Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
hållundan skrev:
2061429
Ja harr lunsj dämnit. Ska inte du vara i skolan? Eller ja, du är ekonom, 1 föreläsning i veckan, eller? :hihi :pannkyss
Va fan bara för att jag bara har 1 föreläsning i veckan. Eller förresten jag har 1 föreläsning o 1 övningstillfälle så sammanlagt 4 timmar i veckan! :tomten
Fast det är klart vi har ju c-uppsatsen så du kan ju direkt säga 30 timmar till!!!! :mad:

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!