Audi Rs4 Vs Suzuki gsx-r 750 - 04

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
Supermotard skrev:
2060980 Bra sluta disskutera om du inte bryr dig för du värkar göra det

Det går ju inte att diskutera med dig.

I din värld finns bara effektsiffror. Du tar ingen som hellst hänsyn till fysikens lagar.

Paradoxy

Guest
4 July, 1989. Har du ens kört en bil?

Jag ska väl inte snacka så mycket, jag har ju bara övningskört olika bilar.
Tycker våran 175 hästars opel drar gött när turbon laddar :tungan

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
darth_igel skrev:
2060977 Då säger vi så här. Kör din RS4a på bana. Jag bryr mig inte
Killen har inte ens körkortsålder så att han får köra en RS4 på bana är nog föga troligt!
Sen att det inte har så stor betydelse vad bilen väger, du får nog ta o prata med din fysiklärare o höra vad han säger om en bil som väger 4-500 kg mer o ungefär lika många hk. Herr newton är ju där oxå för att jävlas med oss men det är den bistra sanningen!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Jag har piskat en sådan där RS4 med min 250kg+ Honda X11 med 140 hk (helt orginal,inte ens slipon på)

Att dra mot bilar med en hoj är ju redan bevisat att hojen vinner upp tom 200 sen blir fartvinden för hög.

Supermotard

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Fiddy 125cc Motard
Maxxi skrev:
2061031 Supermotard, jag har ett förslag till dig. Gå in på din profil och döp om dig till
SUPERRETARD :näsblod

Jag har ett förslag till dig me döp om dig till Maxxi Åsna

Last edited:

Supermotard

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Fiddy 125cc Motard
Paradoxy skrev:
2061037 Vad vill du komma fram till? Hästkrafter är allt och vikten spelar ingen roll?

ingen stans jag frågade en fråga som spårade ur sluta tjafsa istället har fått reda på allt jag behöver

darth_igel

Ny medlem
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
utbytt mot en Caterham
Supermotard skrev:
2061041 ingen stans jag frågade en fråga som spårade ur sluta tjafsa istället har fått reda på allt jag behöver

Det spårade ur för att du du inte ger dig och för att du började med dina idiotiska kontringar på allt

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
Supermotard skrev:
2061015 Va ere sant :huvet det är ingen jävla skola det hära
Nu får vi ta det från början, så här ska det stavas: Va är det sant? Det är ingen jävla skola det här. Så ska du försöka en gång till?
Sen ska du veta att sporthoj.com är Sveriges största skola vare sig man vill det eller inte! Har inte du lektion nu förresten? Så iväg med dig till lektionen nu o lyssna riktigt ordentligt. Kanske till och med får lite hemläxa att lära dig skriva ordentligt!!

Supermotard

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Fiddy 125cc Motard
sportarn skrev:
2061046 Nu får vi ta det från början, så här ska det stavas: Va är det sant? Det är ingen jävla skola det här. Så ska du försöka en gång till?
Sen ska du veta att sporthoj.com är Sveriges största skola vare sig man vill det eller inte! Har inte du lektion nu förresten? Så iväg med dig till lektionen nu o lyssna riktigt ordentligt. Kanske till och med får lite hemläxa att lära dig skriva ordentligt!!

Nej det är ingen skola du har missförstått det hära helt det är ett forum sen bör du gå till skolan eftersom du inte kan skilja på en skola och ett forum

Paradoxy

Guest
Supermotard skrev:
2061058 Nej det är ingen skola du har missförstått det hära helt det är ett forum sen bör du gå till skolan eftersom du inte kan skilja på en skola och ett forum

Du är båda dum och tråkig.
Har du svårt för att använda punkter?

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S