Bingo skrev:2058760
Om du inte tror mig så kan du fråga i 125-forumet. Där vet de allt om toppfarter och sånt.
Bingo skrev:2058760
Om du inte tror mig så kan du fråga i 125-forumet. Där vet de allt om toppfarter och sånt.
Supermotard skrev:2060980Bra sluta disskutera om du inte bryr dig för du värkar göra det
Killen har inte ens körkortsålder så att han får köra en RS4 på bana är nog föga troligt!darth_igel skrev:2060977Då säger vi så här. Kör din RS4a på bana. Jag bryr mig inte
diskutera stavas med ett S och verkar stavas med e!!!Supermotard skrev:2060980Bra sluta disskutera om du inte bryr dig för du värkar göra det
sportarn skrev:2061009diskutera stavas med ett S och verkar stavas med e!!!
Supermotard skrev:2061015Va ere sant det är ingen jävla skola det hära
darth_igel skrev:2061018Va synd. Vissa skulle ju behöva lite extra fysik och svenska
Supermotard, jag har ett förslag till dig. Gå in på din profil och döp om dig tillSupermotard skrev:2061023Japp det är ju så
Maxxi skrev:2061031Supermotard, jag har ett förslag till dig. Gå in på din profil och döp om dig till
SUPERRETARD
Supermotard skrev:2061023Japp det är ju så
Supermotard skrev:2061033Jag har ett förslag till dig me döpom dig till Maxxi Åsna
Paradoxy skrev:2061037Vad vill du komma fram till? Hästkrafter är allt och vikten spelar ingen roll?
Supermotard skrev:2061041ingen stans jag frågade en fråga som spårade ur sluta tjafsa istället har fått reda på allt jag behöver
Vi säger vell så men om du bara är tyst så blire bättredarth_igel skrev:2061044Det spårade ur för att du du inte ger dig och för att du började med dina idiotiska kontringar på allt
Nu får vi ta det från början, så här ska det stavas: Va är det sant? Det är ingen jävla skola det här. Så ska du försöka en gång till?Supermotard skrev:2061015Va ere sant det är ingen jävla skola det hära
Supermotard skrev:2061045Vi säger vell så men om du bara är tyst så blire bättre
sportarn skrev:2061046Nu får vi ta det från början, så här ska det stavas: Va är det sant? Det är ingen jävla skola det här. Så ska du försöka en gång till?
Sen ska du veta att sporthoj.com är Sveriges största skola vare sig man vill det eller inte! Har inte du lektion nu förresten? Så iväg med dig till lektionen nu o lyssna riktigt ordentligt. Kanske till och med får lite hemläxa att lära dig skriva ordentligt!!
Supermotard skrev:2061058Nej det är ingen skola du har missförstått det hära helt det är ett forum sen bör du gå till skolan eftersom du inte kan skilja på en skola och ett forum
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|