Man måste titta 5-10 årframåt.
Stora V twinnar får antagligen svårt att klara framtida miljö och bullernivå. Ducati 1299 skall t.ex ersättas av en V 4 till 2018, detta för att klara euro 4 och kommande euro 5.
Små V twinnar på 600-800 cc är förhållandevis dyra att tillverka jämfört med raka twinnar. Det kan säkert finnas behov paralell twinnar på Ducati 's instegsmodeller i Framtiden. Dagens instegsmodeller ( scrambler och monster 797) har en omodern luftkyld v twin.
Stora V twinnar får antagligen svårt att klara framtida miljö och bullernivå. Ducati 1299 skall t.ex ersättas av en V 4 till 2018, detta för att klara euro 4 och kommande euro 5.
Små V twinnar på 600-800 cc är förhållandevis dyra att tillverka jämfört med raka twinnar. Det kan säkert finnas behov paralell twinnar på Ducati 's instegsmodeller i Framtiden. Dagens instegsmodeller ( scrambler och monster 797) har en omodern luftkyld v twin.