Tack igen.!!
För jag antar att du syftar på bl.a. den där serien böcker som det blev sånt jävla rabalder om. 50 nyanser. FI fan vilket jävla blask.
Började på bok nr.1. Tragglade och tragglade och väntade på att den skulle bli
1. Bra.
2. Innehålla nåt vettigt.
3. Att jag skulle bli upphetsad. (för det hade alla tjatat om så jävligt att jag blev övertygad om att det skulle pirra hela jävla tiden man läste)
Men det enda jag blev var. Förbannad. Att sånt jävla trams har fått sånt jävla genomslag. Läser inte folk RIKTIGA böcker.?? Med riktigt språk. Lite djup å handling.
Här av vi en engelsk kärring som tittat på för mycket amerikanska tramssåpor/serier. Där hon satt på den engelska landsbygden och aldrig fick ligga.
Ta bara som ex. En amerikansk man och huvudperson i en bok som utspelar sig i USA som får kopparrött hår.
Å den där kvinnliga huvudpersonen som bet i sin förbannade läpp och gjorde honom kåt stup i kvarten.
Helikopterresor, fina presenter, å hon som är sååå oskuldsfull men ändå kan ligga riktigt bra för att vara nybörjare.
Nä. Jag orkade inte med. Min nyfikenhet på hans mörka personlighet som jag trodde skulle lixom belysas lite mer på direkten. Fick jag lägga åt sidan. Dom säger att det kommer mer i bok 2 å 3. Men. Nää tack.
Jag tar min egen fantasi och den funkar fan så mycket bättre än sånt där blaj.
Vilken poäng är det jag missar.?? Är det kanske jag som är kass och inte fattar vad underhållningen/behållningen är.
Skitsamma. Det finns tusentals böcker som innehåller mer underhållning än sånt där trams.
ber om ursäkt. Lätt hänt att man blir lite carried away.
Nuså. Kör vi igen.