Jag har inga som helst problem med utvik... på rätt ställe. Det är det som är problemet för mig. För mig tillför paraplyflickan inte ett dyft i ett motogp race. Om det står någon depåarbetare och håller i paraplyet för att ge skugga el skydd mot regn förstår jag funktionen men hur denna person är klädd tillför mig inget.
Själv tror jag fenomenet grid girlsens nakenhet kommer gå samma väg som cigarettreklamen gjorde som fanns för bara några år sedan. Då var det ju skitcoolt att ha en cigg i mungipan i tv och alla bikers var sponsrade av cigarettmärken. Det försvann också *poff*, för utvecklingen gick framåt.
Jag dömer ingen för det de gör som de själva vill. Men jag är kund till att titta på showen och jag får inget mervärde av en halvnaken brud bredvid hojen. Lika ologiskt som att busschauffören skulle ha en bikinibrud bredvid sig som varken kollar biljetter utan bara står där och håller sällskap.... why liksom? Återigen, ni som vill se naket, slå på internet och titta på första bästa porrfilm, det kostar mindre än motorkanalerna och så slipper vi andra ha tuttarna i rutan när vi vill se motorer.
Jag gillar tuttar - men på rätt ställe helt enkelt!