Äntligen ett bra initiativ. Hela grejen med att ha modeller kring fordonen är jävligt grottmänniska.
Ja, och det tycker jag folk gott kan få vara om dom vill.
Äntligen ett bra initiativ. Hela grejen med att ha modeller kring fordonen är jävligt grottmänniska.
Måste få svara på detta.
Jag jobbar i spelbranschen, alltså pc/tv-spel osv. Vår största branschmässa heter E3 och ligger i Los Angeles.
Denna mässa hade fullt av "booth babes" i många år. Till slut gick det över styr och alla försökte överträffa varandra vilket ledde till ett mäss-beslut om att denna sorts av "display" skulle förbjudas för att inte smutsa ner branschen mer än vad den redan gjort.
Det är inte bara vårt land som inser att det inte behövs "nakna" tjejer för att sälja diverse produkter.
Men visst, sex säljer och självklart kommer det fler pojkar till ett booth som har snygga halvnakna tjejer än ett som har utvecklare på plats.
Å andra sidan så är det inte pojkarna man vill åt på mässor utan folk som faktiskt investerar i bolagen och i produkterna.
Vilken underbar framtid mänskligheten går till mötes. Som i Demolition man, svär man dras bötesbeloppet automatiskt från kontot med en glättig röst som säger att man ska ha en bra dag. Alla skänker 10% av inkomsten till terrororganisationen Greenpeace. Omskolningsläger byggs där alla som inte är politiskt korrekta hamnar och får läsa genusteori och hållbarhet i 3 år innan de släpps ut bland vanligt folk. Motorcyklar förbjuds för det är faktiskt så att den politiskt korrekta majoriteten via pappa staten bestämt att MC förare inte vet sitt eget bästa...
Jag håller med...det är inte en ljus framtid om allas gemensamma moralpanik skall tillåtas styra & ställa..
Resultatet närmar sig det du beskriver, ett liiiiitet steg i taget.
Gud vad löjligt! Det är bara i Sverige, landet mellanmjölk, man kan komma på ett sånt upprop.
Det räcker att åka till Tyskland så är det sånna brudar på vilka mässor som helst, åk längre söder ut och sånna damer står som inkastare.
Det största problemet är att, åtminstone på senaste 2 MC-mässorna, så var brudarna så jävla fula.
Enorma sillisar, thats it. Resten var katastrof.
Känner mig krenGkt!
Taskigt, varför ska de bli utan arbete
Taskigt, varför ska de bli utan arbete
Jag tycker mässor över huvud taget kunde förbjudas.
Håller med. Det är ganska skabbiga tillställningar. Förutom en mässa som jag besökte med jobbet för massa år sedan. Hälsa/rehab/dagis eller nåt i den stilen. Inte massa försupna gubbar.
På tal om förbud:
Sao Paulo förbjöd för några år sedan all utomhusannonsering, med gott resultat.
Inklusive skyltar på fastigheter etc. Låter intressant tycker jag.
http://www.newdream.org/resources/sao-paolo-ad-ban
Som om de inte är kapabla till NÅGONTING annat än att exploatera sina kroppar?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|