Maverick_ou812
There's a new kid in town
- Gick med
- 30 Sep 2004
- Hoj
- Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Jag vet inte om vi behöver uppdatera något på hemsidan, vi har haft dessa regler eller rekommendationer så länge jag kan minnas och det har inte varit någon debatt om det hela förrän nu. Varför blev det tjafs om att följa våra rekommendationerna nu helt plötsligt?Men då kan vi uppenbarligen säga satt vi har hittat något som behöver uppdateras på hemsidan så blir det inget tjafs? Jag är inte den första som har stått med kamera och inte den enda som tänker liknande det gäller fota avåkningar. Sen om någon skulle bli hånad för att de har gått omkull har vi ett jävligt allvarligt problem som stavas mobbing, just när det gäller avåkningar borde hojåkare fan veta bättre än att hacka på nån som gått av.
Vi skulle ju kunna köra den amerikanska stilen, allt som inte är uttryckligen förbjudet är tillåtet och oavsett hur dumt man beter sig så kan man stämma arrangören eller företaget?
Känns som om vi behöver slita fram våra ledord här, Ansvar, Hänsyn, Omdöme.
Tror detta faller under "Hänsyn" till de som vurpat, det måste vara deras beslut att synas på film eller bild, det är ju trots allt deras pengar som skrynklas till och slipas ner.
Last edited: