Lime skrev:Är det bara jag eller är det någon annan som också stör sig på vissa avatarer? Med risk att bli kallad moralkärring och annat så tycker jag att vissa avatarer är rent stötande.
Lime skrev:Är det bara jag eller är det någon annan som också stör sig på vissa avatarer? Med risk att bli kallad moralkärring och annat så tycker jag att vissa avatarer är rent stötande.
morlock skrev:Jag tycker att systemhjälmen på din avatar ser lite läskig ut, blir lite illamående.[/b]" ...
Nu är det krig (OBS ironi)Dino Velvet skrev:Jag tycker inte att man borde få vara med på SH med en BMW. Det är ju en touringhoj.
BMW R90s skrev:Nu är det krig (OBS ironi)
där den står i garaget i väntan på reservdelar...Dino Velvet skrev:Min hoj fungerar inte under 25+grader och låter som en skördetröska. Men sportig är den...
Smartswede skrev:Om ämnet: Helt klart att en del avater e aningen störande... hur sjutton ska man kunna skriva nåt vettigt med två guppande bröst på skärmen ...
Dino Velvet skrev:OT: Shit, finns det skärmar med bröst på
En del saker ska man bespara sina med människor.Maria1980 skrev:Väldigt få har bilder på sig själv, lite tråkigt, jag vill ju se vem jag pratar med
Lite får man allt spara till fantasin.Maria1980 skrev:Väldigt få har bilder på sig själv, lite tråkigt, jag vill ju se vem jag pratar med
Maria1980 skrev:Väldigt få har bilder på sig själv, lite tråkigt, jag vill ju se vem jag pratar med
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|