<micke> skrev:Det är bara att måla över en dels avatar bilder med tippex om du inte vill se dem..
BMW R90s skrev:En del saker ska man bespara sina med människor.
Maria1980 skrev:Väldigt få har bilder på sig själv, lite tråkigt, jag vill ju se vem jag pratar med
Maria1980 skrev:Väldigt få har bilder på sig själv, lite tråkigt, jag vill ju se vem jag pratar med
Japp, helt rätt hade man vetat hur vissa såg ut så skulle man bli mörkrädd o inte våga titta på sporthoj igen. Finns ju en anledning till varför man gömmer sig bakom en skärm och ett tangentbord.BMW R90s skrev:En del saker ska man bespara sina med människor.
xfader skrev:jepp, animerade gifbilder borde bannas DIREKCT!
BMW R90s skrev:En del saker ska man bespara sina med människor.
Och jag tyckte att jag hade dålig fantasi med min avatar! Thx girlie !Maria1980 skrev:Väldigt få har bilder på sig själv, lite tråkigt, jag vill ju se vem jag pratar med
Maria1980 skrev:Tack för den Du.
Du är känslig och misstolkar.Rasorblade skrev:Såg faktiskt en som hade ngt med "Neger telecom" eller liknade och det tyckte inte jag passade.
morlock skrev:Du är känslig och misstolkar.
Neger = Negro = SvartRasorblade skrev:Jasså!! Men då kanske du kan förklara för mig hur jag skall tolka den!
En del saker kanske man inte ska lägga ner för mycket tanke på, en delRasorblade skrev:Jasså!! Men då kanske du kan förklara för mig hur jag skall tolka den!
morlock skrev:Neger = Negro = Svart
Telecom = Telefoni
Svart Telefoni = Oskattade samtal....
bagerah skrev::
språkkunskap är mackt!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati