Maria1980 skrev:Väldigt få har bilder på sig själv, lite tråkigt, jag vill ju se vem jag pratar med
Vågar inte vissa mig på bild ni vill ju bara röv bort en då
Maria1980 skrev:Väldigt få har bilder på sig själv, lite tråkigt, jag vill ju se vem jag pratar med
´Lime skrev:Lite ironiskt är det dock att flera av de som jag personligen tyckte var i överkant har försvunnit av sig själv.
Men jag blir tjurig i ögat när min avatargnällartråd förvandlas till en simpel stavningsgnällartråd. Sådana går det 13 på ett dussin på det här forumet.
Porr på er!
UrbanTiger skrev:Ehhhh... varför har du sparat ner dom på din dator
UrbanTiger skrev:Är ju bara att bildlänka....
Håller helt med dig. Rena "porrbilder" ska bort tycker jag. Swedie, kan du tex säga till Snake, jag har bett honom ändra avatar men han vägrar.Lime skrev:Är det bara jag eller är det någon annan som också stör sig på vissa avatarer? Med risk att bli kallad moralkärring och annat så tycker jag att vissa avatarer är rent stötande.
Smartswede har förstått på ett ungefär, men för att ni andra ska förstå lite bättre också, tänk er att ca 5-10 pers här på forumet ständigt o jämt har stora hårda penisar som avatarer och några till dessutom har animerade sådana (tex som blir ömsom slaka, ömsom hårda). Skulle ni inte bli lite irriterade på detta?Smartswede skrev:Helt klart att en del avater e aningen störande... hur sjutton ska man kunna skriva nåt vettigt med två guppande bröst på skärmen ...
Ace Niki skrev:Smartswede har förstått på ett ungefär, men för att ni andra ska förstå lite bättre också, tänk er att ca 5-10 pers här på forumet ständigt o jämt har stora hårda penisar som avatarer och några till dessutom har animerade sådana (tex som blir ömsom slaka, ömsom hårda). Skulle ni inte bli lite irriterade på detta?
Ace Niki skrev:Håller helt med dig. Rena "porrbilder" ska bort tycker jag. Swedie, kan du tex säga till Snake, jag har bett honom ändra avatar men han vägrar.
Jag tycker att du borde byta. Den där kärran gör sig bättre på zatzy bland de andra feta lustgasförsedda bilarna med neonljus och fyrpunktsbälten, det här är faktiskt ett mc-forum.Victor skrev:Det är till en stor del vad man tolkar in i bilder som avgör vad man tycker är stötande. Själv störs jag inte på sexsymboler men jag tycker att det ger ett korkat intryck av den som använder dom.
Ja, min säger att jag äger en blå S3:a och din säger att du gillar brudar som spyr?frekke skrev:Val av avatar borde väl ändå få vara fritt. Det kan säga en hel del om vem man är!
Kanske lite jobbigt att kontrollera alla 17 000 användare?sgtpepper skrev:Ja, min säger att jag äger en blå S3:a och din säger att du gillar brudar som spyr?
Sitter man på jobbet och kopplar av med lite SH när man tar en kaffepaus så är det inte så kul att få porravatarer och annat skit upp på skärmen, jag fattar inte varför Swedie tillåter det.
frekke skrev:Val av avatar borde väl ändå få vara fritt. Det kan säga en hel del om vem man är!
frekke skrev:Val av avatar borde väl ändå få vara fritt. Det kan säga en hel del om vem man är!
Jag har inte krävt att han skall kontrollera alla användare, men han kanske kunde yttra sig i denna tråd och meddela om han som sajtägare tycker att det är ok med porravatarer och avatarer av annan stötande karaktär?iuridae skrev:Kanske lite jobbigt att kontrollera alla 17 000 användare?
Jas-95 skrev:Mitt fria väl är att kalla dig überäcklig. Skaffa en annan avatar :kocko
JB
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |