Lime

Hackkyckling
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono Factory "Olivia"
Lite ironiskt är det dock att flera av de som jag personligen tyckte var i överkant har försvunnit av sig själv.

Men jag blir tjurig i ögat när min avatargnällartråd förvandlas till en simpel stavningsgnällartråd. Sådana går det 13 på ett dussin på det här forumet.

Porr på er!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Lime skrev:
Lite ironiskt är det dock att flera av de som jag personligen tyckte var i överkant har försvunnit av sig själv.

Men jag blir tjurig i ögat när min avatargnällartråd förvandlas till en simpel stavningsgnällartråd. Sådana går det 13 på ett dussin på det här forumet.

Porr på er!
´

Nga exempel på "stötande" :confused: avatarer som varit uppe . Kram på er

Bifogat

• womenonthehead44XzzWa.gif
    womenonthehead44XzzWa.gif
    66.9 KB · Visningar: 101
  • girl.gif
    girl.gif
    15.9 KB · Visningar: 350
  • 1969075774420f2b550c3e7.gif
    1969075774420f2b550c3e7.gif
    15.3 KB · Visningar: 349
    12.7 KB · Visningar: 350
    33.7 KB · Visningar: 352
  • smilekram33d.gif
    smilekram33d.gif
    27.4 KB · Visningar: 59

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
UrbanTiger skrev:
Ehhhh... varför har du sparat ner dom på din dator :va

För den här trådens skull, :huvet att det skall ta en sådan tid för er andra att visa exempel på det ni menar, hittade ni inga eller vågade ni inte lägga upp :va

Borta, raderade, puts väck nu :)

Edit, synd att det inte märks att min avatar är animerad när den är så liten.

Bifogat

• ros.gif
    ros.gif
    34.7 KB · Visningar: 348
    124.7 KB · Visningar: 351
  • ior87KKgb8.gif
    ior87KKgb8.gif
    15.2 KB · Visningar: 39
  • angellady54vgS.gif
    angellady54vgS.gif
    125.7 KB · Visningar: 42
Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Hoj
KTM
UrbanTiger skrev:
Är ju bara att bildlänka....

Jaha, det visste jag inte hur man gjorde. Alltid lär man sig ngt nytt :)

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Lime skrev:
Är det bara jag eller är det någon annan som också stör sig på vissa avatarer? Med risk att bli kallad moralkärring och annat så tycker jag att vissa avatarer är rent stötande.
Håller helt med dig. Rena "porrbilder" ska bort tycker jag. Swedie, kan du tex säga till Snake, jag har bett honom ändra avatar men han vägrar.

Elektron

I can wreck anything
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX750R 2000
Smartswede skrev:
Helt klart att en del avater e aningen störande... hur sjutton ska man kunna skriva nåt vettigt med två guppande bröst på skärmen ... :hihi
Smartswede har förstått på ett ungefär, men för att ni andra ska förstå lite bättre också, tänk er att ca 5-10 pers här på forumet ständigt o jämt har stora hårda penisar som avatarer och några till dessutom har animerade sådana (tex som blir ömsom slaka, ömsom hårda). Skulle ni inte bli lite irriterade på detta?

Ossman

Den förlorade brodern
Gick med
16 Aug 2003
Hoj
Ducati Monster 796 -12
Ace Niki skrev:
Smartswede har förstått på ett ungefär, men för att ni andra ska förstå lite bättre också, tänk er att ca 5-10 pers här på forumet ständigt o jämt har stora hårda penisar som avatarer och några till dessutom har animerade sådana (tex som blir ömsom slaka, ömsom hårda). Skulle ni inte bli lite irriterade på detta?

Nje, inte direkt. Så du har mitt godkännande att ha en penis som avatar. :tummenupp

Snake

Nu på fyra hjul och 1/4 av effekten...
Gick med
1 Nov 2003
Hoj
vw-buss tilldenna sommar...
Ace Niki skrev:
Håller helt med dig. Rena "porrbilder" ska bort tycker jag. Swedie, kan du tex säga till Snake, jag har bett honom ändra avatar men han vägrar.

För somliga är det porr, för andra lite erotiskt.... Själv tycker jag den är vacker.... :tummenupp

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Det är till en stor del vad man tolkar in i bilder som avgör vad man tycker är stötande. Själv störs jag inte på sexsymboler men jag tycker att det ger ett korkat intryck av den som använder dom.

pvcraketen

Ung å lovande...
Gick med
12 May 2003
Hoj
En liten svart
Victor skrev:
Det är till en stor del vad man tolkar in i bilder som avgör vad man tycker är stötande. Själv störs jag inte på sexsymboler men jag tycker att det ger ett korkat intryck av den som använder dom.
Jag tycker att du borde byta. Den där kärran gör sig bättre på zatzy bland de andra feta lustgasförsedda bilarna med neonljus och fyrpunktsbälten, det här är faktiskt ett mc-forum.

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
frekke skrev:
Val av avatar borde väl ändå få vara fritt. Det kan säga en hel del om vem man är! :va
Ja, min säger att jag äger en blå S3:a och din säger att du gillar brudar som spyr?

Sitter man på jobbet och kopplar av med lite SH när man tar en kaffepaus så är det inte så kul att få porravatarer och annat skit upp på skärmen, jag fattar inte varför Swedie tillåter det.

iuridae

www.veteranstallet.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
CBR 900RR Fireblade
sgtpepper skrev:
Ja, min säger att jag äger en blå S3:a och din säger att du gillar brudar som spyr?

Sitter man på jobbet och kopplar av med lite SH när man tar en kaffepaus så är det inte så kul att få porravatarer och annat skit upp på skärmen, jag fattar inte varför Swedie tillåter det.
Kanske lite jobbigt att kontrollera alla 17 000 användare? :va

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
iuridae skrev:
Kanske lite jobbigt att kontrollera alla 17 000 användare? :va
Jag har inte krävt att han skall kontrollera alla användare, men han kanske kunde yttra sig i denna tråd och meddela om han som sajtägare tycker att det är ok med porravatarer och avatarer av annan stötande karaktär?

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Jas-95 skrev:
Mitt fria väl är att kalla dig überäcklig. Skaffa en annan avatar :kocko

JB

Men om han nu vill ha en bild på sin underåriga flickvän som han lurat i sprit eller knark så kan han väl få ha det :rolleyes: :näsblod

@frekke.

Men ärligt ta bort skiten,det luktar moppefucko om dig.

sajk

speedbully.se
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
SC50 SSMH
hej. jag tycker man kan välja sin avatar väl.

dom som har stötande bilder hade säkert det i åtanke när dom valde bilden.

jag tycker inte det är något fel med det, snarare är det nog fel på dom som klankar ner på folk för deras val.

de av er som tycker vissa borde gå i terapi för sitt avatarval borde stänga igen foderluckan.

det är troligen ni som borde gå i terapi där ni lär er fokusera på ert eget liv och att sluta ha så jävla mycket åsikter om alla andra hela tiden.

tack.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...