Dt125R-91 skrev:Var i kröken sitter pluggen på en Yamaha Dt125R -91 vill inte såga sönder den om jag inte vat var den finns
mvh
niklas
Solid snake skrev:Om folk kunde öppna sina jävla ögon!
Edit: :kocko :kocko :kocko
Solid snake skrev:Om folk kunde öppna sina jävla ögon!
Edit: :kocko :kocko :kocko
Yamaha DTR (Nyare modellen): Plugg långt inne i kröken. På tyskimporterade kan det vara ett annat topplock med lägre komp.
IceY skrev:kan du förklara vart det står på den sida? står bara
Vad räknas till en nyare modell? jag antar att det är ca från 98 och framåt. (och det är en 91:a han har.) Den är inte importerad från tyskland heller.
och om man kollar längre ner så står det bara lite fakta om hastighet, pris osv.
så ta nu gärna och förklara vart det står, när du har gjort det så slutar jag hacka på dig.
Solid snake skrev:BAH! Det är samma på den nya som på den gamla.
Den nya nya har tydligen cdi strypning också, men det kanske bara är lösa rykten.
Du är fan blind eller nåt, det står att den sitter I KRÖKEN!!!IceY skrev:okej. men vart sitter pluggarna då? står ju inte på den sidan du påstod att han inte såg.
KalleNorton skrev:Pluggen sitter låångt in i kröken, måste svetsa upp för att få ut den.. Har mitt orginalrör liggandes (har trimrör på nu) och då ser man inte ens pluggen.
Solid snake skrev:Är det inte bättre med vinkelslipen då?
Jag hade iaf lämnat det på avstrypning hos nån mekanisk verkstad eller liknande, så vet man att det blir bra gjort.
Anton_Ljunghusen skrev:Bågfil är det som gäller! Så passar det jättebra sen när det ska svetsas
Solid snake skrev:Jo jag kom på det sen, med vinkelslipen tar man ju bort hur mycket som helst av materialet.
SENSEI skrev:Finns tunna fina skivor om man vill...
precis... Tänkte lite fel, svetsar man upp det kommer det inte passa nå vidare när man ska svetsa ihop.Anton_Ljunghusen skrev:Bågfil är det som gäller! Så passar det jättebra sen när det ska svetsas
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |