solitude skrev:Tänkte bara tipsa dig om att köpa ett effektsystem istället för att kapa originalet..![]()
Var kan man köpa det då?? I sverige helst då?? Till en billig peng..
märket kvittar. men tänkte på det att en YZ krök kanske passar
//Niklas
solitude skrev:Tänkte bara tipsa dig om att köpa ett effektsystem istället för att kapa originalet..![]()
Dt125R-91 skrev:Var kan man köpa det då?? I sverige helst då?? Till en billig peng..
//Niklas
deppipes.com leta lite där så hittar du svenska återförsäljare..Dt125R-91 skrev:Var kan man köpa det då?? I sverige helst då?? Till en billig peng..
//Niklas
nej YZ kröken passar ej.... brorsan har en YZ-99 medan jag har en DT-98..........Dt125R-91 skrev:märket kvittar. men tänkte på det att en YZ krök kanske passar
//Niklas
Solid snake skrev:Passade på att ringa in strypningen på dt:n nu när jag fick bild på den.
![]()
Dt125R-91 skrev:Du är så lurad....för jag ringde Maskot Motor idag dom skruvar bara Yamaha är en av sveriges bästa yamaha verkstad och det är inte kröken som är strypningen på dt125r..men det gör lite att bara byta avgasystem men det finns mer att hämta..min går 10 gånger bättre nu än innan jag gjorde som dom sa på maskot och det där med plugg långt inne i kröken är bara bullshit..så tror du mig inte nu så kan du få numret av till maskot av mig så kan du ringa själv och prata med dom...
![]()
mvh
niklas
Solid snake skrev:Har sett bilder på att det sitter i kröken.![]()
Dt125R-91 skrev:då tycker jag du kan visa mig dom bilderna...vad har du för årsmodel?? för på 89-91 är dom bara pluggade i avgas porten på cylindern..så jag litar mer på maskot än dig..![]()
men vill se dom bilderna.....
//niklas![]()
Solid snake skrev:Var fan ser du att jag har dt 125?
Visst, gräv du upp dom bland 57278 inlägg.
Dt125R-91 skrev:trodde du hade det...för att du svarar på ett inlägg som just handlar om YAMAHA DT125R.....hallå? tror du att du är nån expert på detta med avgassystem o sånt eller??eftersom du svarar på mitt om dt125r...??![]()
Så du kan ju.....sluta skriva eftersom du inte vet nått om yamaha motorcyklar...du tror du är nån jv*la expert
//niklas
Dt125R-91 skrev:trodde du hade det...för att du svarar på ett inlägg som just handlar om YAMAHA DT125R.....hallå? tror du att du är nån expert på detta med avgassystem o sånt eller??eftersom du svarar på mitt om dt125r...??![]()
Så du kan ju.....sluta skriva eftersom du inte vet nått om yamaha motorcyklar...du tror du är nån jv*la expert
//niklas
//niklas
hellre ringer jag o frågar nån som kan än att prata med några små "bondmeckare" som er på internet..så man får reda på var dom e strypta än att såga sönder kröken helt i onödanDJM skrev:Fan är det med dig? Du vet att alla 2-taktare fungerar likadant? Du verkar inte veta nåt heller för du ringer och frågar och har ingen anning.
Dt125R-91 skrev:hellre ringer jag o frågar nån som kan än att prata med några små "bondmeckare" som er på internet..så man får reda på var dom e strypta än att såga sönder kröken helt i onödan
//niklas
//niklas
Itacha75 skrev:Moderatorer >> Öppna Spamtråden!![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |