Avgassystem??

EkiZ

Mekaniker!
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Gixxer 2KK3
solitude skrev:
Tänkte bara tipsa dig om att köpa ett effektsystem istället för att kapa originalet.. :tummenupp

Var kan man köpa det då?? I sverige helst då?? Till en billig peng..
märket kvittar. men tänkte på det att en YZ krök kanske passar
//Niklas

Solid snake

Guest
Dt125R-91 skrev:
//Niklas

Det kan jag nog säga dig direkt att den inte gör, förmodligen sitter YZ kröken med fjädrar, för det andra så lär den vara för grov.

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Dt125R-91 skrev:
//Niklas
deppipes.com leta lite där så hittar du svenska återförsäljare..

Denkan

f.d. Dennis_DJ
Gick med
14 Nov 2004
Hoj
suzuki rm 250 -01
Dt125R-91 skrev:
//Niklas
nej YZ kröken passar ej.... brorsan har en YZ-99 medan jag har en DT-98..........
....ja ni ser själva....

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    45 KB · Visningar: 53

Solid snake

Guest
Passade på att ringa in strypningen på dt:n nu när jag fick bild på den.

;)

Bifogat

• namnlös2.jpg
    namnlös2.jpg
    47.4 KB · Visningar: 59

EkiZ

Mekaniker!
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Gixxer 2KK3
Solid snake skrev:
Passade på att ringa in strypningen på dt:n nu när jag fick bild på den.

;)

Du är så lurad....för jag ringde Maskot Motor idag dom skruvar bara Yamaha är en av sveriges bästa yamaha verkstad och det är inte kröken som är strypningen på dt125r..men det gör lite att bara byta avgasystem men det finns mer att hämta..min går 10 gånger bättre nu än innan jag gjorde som dom sa på maskot och det där med plugg långt inne i kröken är bara bullshit :arsele ..så tror du mig inte nu så kan du få numret av till maskot av mig så kan du ringa själv och prata med dom... :rofl
mvh
niklas

Solid snake

Guest
Dt125R-91 skrev:
Du är så lurad....för jag ringde Maskot Motor idag dom skruvar bara Yamaha är en av sveriges bästa yamaha verkstad och det är inte kröken som är strypningen på dt125r..men det gör lite att bara byta avgasystem men det finns mer att hämta..min går 10 gånger bättre nu än innan jag gjorde som dom sa på maskot och det där med plugg långt inne i kröken är bara bullshit :arsele ..så tror du mig inte nu så kan du få numret av till maskot av mig så kan du ringa själv och prata med dom... :rofl
mvh
niklas

Har sett bilder på att det sitter i kröken. :7peta

IceY

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Ducati Streetfighter 1098 & CBR900RR Turbo - Såld & Honda Cbr 600rr - Såld
på vilken års modell?

EkiZ

Mekaniker!
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Gixxer 2KK3
Solid snake skrev:
Har sett bilder på att det sitter i kröken. :7peta

då tycker jag du kan visa mig dom bilderna...vad har du för årsmodel?? för på 89-91 är dom bara pluggade i avgas porten på cylindern..så jag litar mer på maskot än dig.. :rofl

men vill se dom bilderna.....

//niklas :tungan

Solid snake

Guest
Dt125R-91 skrev:
då tycker jag du kan visa mig dom bilderna...vad har du för årsmodel?? för på 89-91 är dom bara pluggade i avgas porten på cylindern..så jag litar mer på maskot än dig.. :rofl

men vill se dom bilderna.....

//niklas :tungan

Var fan ser du att jag har dt 125?

Visst, gräv du upp dom bland 57278 inlägg.

EkiZ

Mekaniker!
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Gixxer 2KK3
Solid snake skrev:
Var fan ser du att jag har dt 125?

Visst, gräv du upp dom bland 57278 inlägg.

trodde du hade det...för att du svarar på ett inlägg som just handlar om YAMAHA DT125R.....hallå? tror du att du är nån expert på detta med avgassystem o sånt eller??eftersom du svarar på mitt om dt125r...?? :rofl
Så du kan ju.....sluta skriva eftersom du inte vet nått om yamaha motorcyklar...du tror du är nån jv*la expert

//niklas

Solid snake

Guest
Dt125R-91 skrev:
trodde du hade det...för att du svarar på ett inlägg som just handlar om YAMAHA DT125R.....hallå? tror du att du är nån expert på detta med avgassystem o sånt eller??eftersom du svarar på mitt om dt125r...?? :rofl
Så du kan ju.....sluta skriva eftersom du inte vet nått om yamaha motorcyklar...du tror du är nån jv*la expert

//niklas

Jag kan inget om yamaha mc "okey" vet du vad en 2RK är? Det är en YAMAHA :kocko

Kan nog fan mer yamaha än vad du kan, fucko.

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Dt125R-91 skrev:

//niklas

De är inge särskilt populärt att djävlas med någon precis när man reggat sig.. om
man vill stanna kvar på forumet dvs

DJM

on the other side
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
r1 -00
Dt125R-91 skrev:

//niklas

Fan är det med dig? Du vet att alla 2-taktare fungerar likadant? Du verkar inte veta nåt heller för du ringer och frågar och har ingen anning.

EkiZ

Mekaniker!
Gick med
14 Feb 2005
Hoj
Gixxer 2KK3
DJM skrev:
Fan är det med dig? Du vet att alla 2-taktare fungerar likadant? Du verkar inte veta nåt heller för du ringer och frågar och har ingen anning.
hellre ringer jag o frågar nån som kan än att prata med några små "bondmeckare" som er på internet..så man får reda på var dom e strypta än att såga sönder kröken helt i onödan

//niklas

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
50x12
Dt125R-91 skrev:
hellre ringer jag o frågar nån som kan än att prata med några små "bondmeckare" som er på internet..så man får reda på var dom e strypta än att såga sönder kröken helt i onödan

//niklas

Ok men varför frågade du ens om du endå inte hade trott på oss, nä lyssna på kocko motor eller vad yamahas "bästa" verkstad i sverige hette...

Koskela

Jag bygger FART kameror!
Gick med
8 Sep 2004
Hoj
-02 Honda hornet 600, -01 Honda fireblade 929
Dt125R-91 skrev:

//niklas

Nu lungnar du ner dig för fan!!! :4skrika
Sluta be om hjälp då va fan om du bara ska klanka ner :kocko

Itacha75

V.I.F. min älskade vän Norton
Gick med
23 Nov 2003
Hoj
R1 '16, SV 650 S '03
Dt125R-91 >> Gå och lägg dig. Tror inte någon har varit och sågat sönder mitt system för att sedan svetsat ihop det - för att det är kul. :7peta

Spekktre >> PUSS! :pannkyss

Moderatorer >> Öppna Spamtråden! :mad:

Solid snake

Guest
Itacha75 skrev:
Moderatorer >> Öppna Spamtråden! :mad:

Och banna trådstartaren! :mad:

Edit: mr trådstartare, du kallar oss alla på nätet bondmeckare, då kontrar jag med att andersbrink på forumet förmodligen kan mer än dom på din lilla yamahaverkstad. PUSS!

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...