R1 racer
Stick i ögat!
Lever den dära fisken än idag eller inte?
Har varit mycket snack om vart den tog vägen,hur ligger det till egentligen?
Har varit mycket snack om vart den tog vägen,hur ligger det till egentligen?
tja !
tog mig friheten att ta reda på vad som hänt med mr hugo . tog kontakt med therese och fick detta i svar
"Hej!
Ja klart att lille Hugo finns kvar, han bor här i dammen tillsammans med ciklider, vattensköldpaddor och kajmaner. Han får dock inte korv så mycket längre, men det händer väl.
Han har sitt revir längst in i vänstra hörnet och verkar trivas med livet. Han har 21 kvm att simma runt i ju
Mvh Therese "
så firren lever
Roligt att höra att han lever=) Skulle ha varit roligt att se honom igen. Om du vill kan du skicka Therese mail adress till mig=)
Snabbt och garanterat: Prata med en jägare, släng ut den på gräset och knäpp den med hagel.
Edit: Suck, såg inte hur gammal tråden var!
Kvalar in för VM i trådlyft här men iallafall, denna tråden får fan inte dö... Har läst att dessa fiskar kan bli upp emot 30 bast i fångenskap, kan det vara så att Hugo fortfarande lever? Har du någon uppföljning att komma med, såhär 9 år senare? Googlade runt lite och såg att Therese flytta verksamheten och numera driver ett nytt Tropikarium i Björkäng (strax söder om Varberg)... Någon som känner sig manad att svänga förbi och höra hur Hugo mår?Roligt att höra att han lever=) Skulle ha varit roligt att se honom igen. Om du vill kan du skicka Therese mail adress till mig=)
- Till fisken? ?Ta med en falukorv!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |