Fraden
Snart i någon skog nära dig!
Det där liknar en Piraya. Jag tror ägaren har blivit uppäten.
Ja, dom anställda då eller?
Det där liknar en Piraya. Jag tror ägaren har blivit uppäten.
Någon som har varit o besökt hugo?
Det här fallet får vi ta upp i maträtten!Fiskpinnar alltså....
Det är en malawi zebra, mycket vacker fisk, och nä, han är inte trasig.Jag har en sån här kille i Akvariet som käkar upp allt jag stoppar i, förra veckan åt han Kardinaltetror för 100:-
Nu jagar han livet ur övriga fiskar som är för stora för att äta upp, jag funderar starkt på att återlämmna honom till affären och förklara att han är trasig.
Det är en malawi zebra, mycket vacker fisk, och nä, han är inte trasig.
Om du förklarade vad du hade för fisk och fick rådet att köpa denna tycker jag du skall byta leverantör.
Du behöver en ny krabba att matcha Kurts personlighet.Nja, dom rekomenderade honom (Kurt) som sällskap till Krabban Houdini.
Men Houdini rymde och dog ihoptorkad under mitt datorbord och lämmnade Kurt ensammen, då köpte jag först ett par kampfiskar (Bettan och Betty) vilket fungerade bra,
Men det såg ändå lite tomt ut och jag behövde en algätare så jag åkte och köpte en sådan och då frågade jag om Kardinaltetror skulle funka i mitt akvarium, förmodligen missförstod dom att jag redan hade Kurt så jag köpte Kardinaltetror också.
Kardinaltetrorna blev århundradets dyraste fiskmat, två försvann direkt, två försvann dagen därpå och den sista fick leva i ångest och fruktan i ytterligare ett par dygn.
Så jag återvände till butiken för att köpa mera fisk, var noga att berätta vad jag hade i akvariet och då förstod dom att dom hade bommat den informationen när dom sålde tetrorna åt mig.
Dom rekomenderade några olika sorter som skulle funka med Kurt, men dom var inte speciellt snygga så jag frågade om Polkagris Platy skulle funka, dom rekomenderade det inte men trodde att dom skulle överleva.
Jag köpte två polkagrisar (Sture och Bertil) som förvisso har överlevt, men Kurt jagar dom dygnet runt och har även börjat jaga Bettan och Betty, så nu reklamerar jag Kurt som socialt handikappad och tar en påse Kardinaltetror istället.
Kurt kan säkert hitta någon annan att bo hos, han är ju tämmeligen välgödd nuförtiden.
Du behöver en ny krabba att matcha Kurts personlighet.
Jag hade 5 krabbor från tidigare. Alla hanar. Nu har jag en krabba kvar. En stor...
Aldrig mer en krabba!
...
Inga fler krabbor i det här huset!
Denna kan komma att lära Kurt lite hyffsDom rekomenderade några olika sorter som skulle funka med Kurt, men dom var inte speciellt snygga så jag frågade om Polkagris Platy skulle funka, dom rekomenderade det inte men trodde att dom skulle överleva.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|