riverrafter
En afrikansk pungråtta
varför köper du inte bara en jävla väst?
Som sagt, du gör precis som du vill
så ni tycker att det är bättre att man kör utan skylt för övningkörning överhuvudtaget??? jag tycker om vetskapen att framförvarande bilist/mc övningkör, så att ja kan anpassa min körning...kanske folk kör om personer som övningkör, men det brukar oftast vara när dom kör 30 km/h på en 50 väg och man har klar sikt för omkörning...som om ni aldrig brukar köra om dessa personer. Men det viktigaste är för person som övningkör att han/hon sänder ut en signal till övriga trafikanter att "Jag övningkör"...dom flesta brukar respektera detta och hålla tillräcklig säkerhetsavstånd...
Om jag inte minns helt fel så är det gigantisk utvidgning bakifrån som gäller!
så ni tycker att det är bättre att man kör utan skylt för övningkörning överhuvudtaget??? jag tycker om vetskapen att framförvarande bilist/mc övningkör, så att ja kan anpassa min körning...kanske folk kör om personer som övningkör, men det brukar oftast vara när dom kör 30 km/h på en 50 väg och man har klar sikt för omkörning...
Dock lite svårt att komma undan med det just på mc.
Då den man övningskör med oftast kör efter och då har hela tiden uppsyn över skylten.
Dock lite svårt att komma undan med det just på mc.
Då den man övningskör med oftast kör efter och då har hela tiden uppsyn över skylten.
skylten gör så man blir en måltavla för varenda idiot ute på vägen som har en dålig dag, ska vara burna o hålla på men sin kebabräcer.
Flesta av er har nog inga minnen av det för att ni fick a kortet tillsammans med bkortet. Tyckte det var ett jävla helvete som idioter höll på.
Kebabräcer lika med BMW?
Nåja, jag tror inte de flesta har fått sitt A-kort på köpet, av de som är medlemmar här. Men vi kan ju alltid starta en poll!
Du verkar jättearg och besviken på världen. Vill du prata om något?
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|