.........själv firar jag alternativ hjul, dels när hojen ställs på inför säsongen å dels nu............när jag sitter här iförd endast: Lackskor, tomteluva, rosa diskhandskar å en präktig vandrigsstav i handen....å låter ögon vila på en Mv-Agusta Mamba
Sedan förbryllas jag över mänsklighetens förmåga att i denna stund sitta å hylla årtusendets största bluff .............att man redan för 2004 år sedan lyckades med en klinisk insemination , utfört troligen av 3 ovisa och, säkert duktigt pårökta män, ikädd pyjamas å ridandes på kameler ..........utan den stackar Josefs medtyckande!!
Eller också så hade dom en rejäl "gruppeknaell"...som danskarna skulle ha sagt !
Inte undra på att vi hyllar en av dom 7 dödsyndernas nu då........nämligen frosseriet !!!
Nä, ställer mig till den sällsamma skara som anser att man bör reinkarnera julehögtiden till den infertila livmoder den föddes ur......Så till er alla som ogillar julen säger jag bara, håll ut snart är skiten över
Så till er visa människor som skrev på den här tråden vill jag tillägna er en : ett cirkulärt å balanserat hjul.............å en god kompression på det nya året !!
Själv ska jag gå ut i köket nu å hänga färgade kulor i grenen........!!
Bifogar en bild på hur det kan se ut, när man i alltför stor utsträckning ska hänge sig åt dom hädiska högtidsritualerna..........skål!!
Luzifer.......är mitt lyse på mänsklighetens mörka himmel