Avslöjade grannar

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sånt där får du räkna med när du bor i förorten.
Mitt tips är att du flyttar till Öfvre.

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
anti-communist.preview.gif

Hellre död än r-d

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Sånt där får du räkna med när du bor i förorten.
Mitt tips är att du flyttar till Öfvre.

HAhahah! Ja nedre Östermalm är rena förorten :lol Själv har jag bott på Riddargatan 21, 1tr och det va rena proggträsket. Mycket musiker och annat löst folk som bor på Strandvägen, bara ett stenkast därifrån :zpy

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Fan vad okunniga ni är. Om alla skulle lyssna på progg så skulle ni inte behöva vara rädda för vänstern. Det är bara hippietöntarna som lyssnar på progg. Så ur er synvinkel är det bra att folk lyssnar på progg.

AFA/SAC kidsen lyssnar nog på Hardcore och Hiphop. Så hade du hört "Refused - Pump the brakes" eller "Dead Prez - Pistol" så borde du flyttat pga explosionsrisken när dom gör bomber i badrummet.

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Hoj
Yamaha FZ8-n
Edit: Jag öppnade mc-affären över Öfvre Östermalm. Det känns tryggare här än på nedre.

Vart bor du Markus? Jag är mycket noga med mitt kundklientel. Man vill inte ha in vem som helst. :näsblod

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
Det är bara hippietöntarna som lyssnar på progg. Så ur er synvinkel är det bra att folk lyssnar på progg.
Nee... Nu glömde du alla 40- och 50-talister som var med när proggen skapades och fortfarande lyssnar på den. De som nu styr Sverige.

Och 60-talisterna som hade föräldrar som bodde i kollektiv och tvångsmatade sina stackars små med denna musik. De som nu övertar Sverige.

Jonte

Stäng nyreggningen, banna alla >#10 000
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 1090 ADV S
Nu är det väl inte folk i riksdagen som är farliga? Jag vill bara att han inte ska känna sig så hotat. Hippies har väl aldrig åstakommit något?

Sen är det ju inte riksdagen som styr utan de ONDA FÖRETAGEN!

Nee... Nu glömde du alla 40- och 50-talister som var med när proggen skapades och fortfarande lyssnar på den. De som nu styr Sverige.

Och 60-talisterna som hade föräldrar som bodde i kollektiv och tvångsmatade sina stackars små med denna musik. De som nu övertar Sverige.

t-rex

Bäst!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC-R
Efter att jag hörde en gammal kärr... Äldre dam som med hög röst förkunnade att hon skulle handla lite legymer och konfekt i Östermalmshallen så har jag haft svårt att ta stockholmare på allvar.

Söderfolk verkar roliga, men de där öfvre vettefan...

dOLKO

Erfaren
Gick med
9 Apr 2006
Hoj
Triumph Sprint RS 02:a, Impala 65:a .
Jag läste på ett proggforum om ett par som hade en granne som smög omkring med sin mobiltelefon utanför deras dörr och mumlade...:skrämd

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Hoj
Aha
* Tjejen har klippt sig kort/fult/omodernt
* Killen har köpt grön parkas att matcha sina tajta jeans med
* Killens skägg är längre (säkert tjejens också)
* De har varit märkligt osynliga, jag har sett dem två gånger sedan i julas ungefär, men jag hör dem ofta i trappen så de är närvarande

Du e fan störd din jävel :huvet

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Det är ju bara att sitta i en särk och den obligatoriska palestina schalen ochen flaksa rö-tjut utanför porten med en knuten näve upp i luften och försöka värva folk till KPLMr (tror det heter så). Kommer Markus grannar då och nicker instämmande så är det bara att ringa SÄPO.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC