Vidare tror jag att man sänkte comp:et lite på 07rna samt har en lite snällare kam för att kunna öka tiden mellan service:arna, kanske kan förklara ngn Hk? Det är ju 15h intervall på 07...
Tur att man har en 04a då
Vidare tror jag att man sänkte comp:et lite på 07rna samt har en lite snällare kam för att kunna öka tiden mellan service:arna, kanske kan förklara ngn Hk? Det är ju 15h intervall på 07...
Prova med den nålen du köpt, det är inte en strypnål utan en nål med annan profil som tillåter dig köra med större munstycken. Vitsen är att du kan få fritt blås o mycket bränsle vid full gas utan att den går för fett vid låg o mellangas. Prova o du kommer bli xtremt nöjd! Jag körde min så även innan jag satte på helAkrat o det gör underverk även på en standardhoj.
Va? Har de gjort den snällare? Har du nåt "bevis" för det nånstans för det har jag aldrig hört Låter ju troligt förstås iom att de ökat serviceintervallen. Kolla gärna upp det!
//m
Mja, ett vanligt fel bland stånkaägare är att ställa tomgången för lågt (låter coolt, håller med men...). Detta och det faktum att accpumpen vid full/snabbgas från tomgång trycker in alldeles för mycket soppa gör att du får det fenomenet.Tycker fortfarande att jag har lite problem med tomgången, när jag ställer ner den, där jag tycker att den ska vara, så dör hojen om man gasar till snabbt = inte så skoj vid rödljus osv. Blandskruven som skall justeras va?
Men, ärligt talat mannen, hur ofta gasar du så i verkligheten från ett rödljus ? Testa att göra dragrejsstarter och se vad du faktiskt gör med högernäven. Gissar att detta är ett icke-problem i verkligheten.
.
Porr på hög nivå!!!
Kan någon tala om vart man vänder sig för att köpa ett sånt här?? e ju jävligt snyggt...
tack på förhand...
Kan det vara så att dom ökade serviceintervallen i samband med ändringen till 628cc?
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|