WestW
.
Ny liten trivseldetalj
Digitalfotoram infäld i väggen hehe
Ps. Gissa namn på föraren på bild nr 2
Ronny med fullt ladd. Vad vinner jag?
Ny liten trivseldetalj
Digitalfotoram infäld i väggen hehe
Ps. Gissa namn på föraren på bild nr 2
Ronny med fullt ladd. Vad vinner jag?
"Rätt" hoj, "fel" förare.Ronny med fullt ladd.
Landningen var otäck, jag fick en del av kåpan som "souvenir".Det gör ju nästan ont att se den där...
Så fin och oförstörd hoj som en tusendel senare går i backen och skrapas sönder..
Inte mycket att lägga en smiley på, jag vet att minst en av olycks-chaufförerna fortfarande dras med ryggbesvär efter den säsongen.Ja just ja... Hoppas det gick bra för föraren också då...
Visst fanken är det det! My bad häruppe. Tyckte att bakgrunden var lite väl tom för att ha varit kort efter start på Tullinge.Ronny på Säve!
Landningen var otäck, jag fick en del av kåpan som "souvenir".
Det där var ett riktigt tråkigt år med uppåt 6-7 klotningar på strippar i Sverige och jag tror två dragbike-olyckor i Finland.
Inte mycket att lägga en smiley på, jag vet att minst en av olycks-chaufförerna fortfarande dras med ryggbesvär efter den säsongen.
Ingen fara, det var inget menat mot budbäraren, det var bara en reflektion över att det inte alltid går så bra som det ser ut. Oftast är det tvärtom och det är ju bra.njae.. smileyen var nog snarare för att första konstaterandet/tanken var hojen, den andra var föraren..
annorunda souvenir...
Har du fått till reglering så du kan hålla ett visst varvtal och så? Jag hörde att du värmer poolen med bromsvärme
Näää, Inge vinterbada
Faktiskt så har skivbromsarna funkat över förväntan
Det går att jaga statiska lastlägen i låg och mellanlast på vanliga dödliga hojar
(powercommandermapning)
Studiebesök??
Men hur länge kan du ligga och bromsa t.ex. 50 hästar innan de börjar fejda då? Fast det kanske inte är så stort problem som jag tänker mig om man kyler lite. Men det är ju typ 35 kW? Med lite rördragning behöver du aldrig mer skotta snö
Jag tittar gärna förbi nån kväll! Den här veckan?
men du behöver väl inte bromsa mer än tiden det tar att hitta rätt trottelposition, sedan köra ett svep eller hur brukar du göra?
hur fungera det med dom längsgående spåren du svarvade i rullen, några problem med hjulspinn?
Skulle du gjort annorlunda om du gjorde ny rulle idag?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|