Nr:18
Snabbare än Don Queer
Hittade ett par flaskor Bayleis i en garderob, med bäst före datum 2003. Har nån provat Bayleis som stått oöppnad så länge? Har ingen aning om när dom är inköpta, det borde varit på 1900-talet

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom det är en fet(?) likör skulle jag nog kunna tänka mig att det faktiskt kan bli dålig. Finns ju bara ett sätt att ta reda på det. Smaka.![]()
Vart med om det också...Hittade en flaska liknande Bailys förra året hos farsan, också den med bäst-före-datum som låg närmare milleniumskiftet än nutid.
All grädde i den hade klumpat ihop sig till en stor klump i storlek med en knytnäve i flaskan.
Så nej, det är nog ingen hit att försöka sig på att dricka det, vare sig det klumpat ihop sig så rejält eller inte![]()
Skulle du dricka en mjölkpaket som stått oöppnad sen 2003?![]()
Så, hur många här häller ut mjölken dagen efter bäst före datumet räcker upp en hand?
Jo, tanken har väl föresvävat mej, problemet är bara att jag om 2 timmar ska döma en kvartsfinal i volleyboll och det ser så illa ut om man kommer full till ett sånt arrangemang.
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning