Hmm, systemet har haft Broklyn lager men inte då jag fråga om brown ale .får höra om det går att beställa nu då.
Bästa svenska ölet tycker jag kommer från Nynäshamns ångbryggeri, Alla sorter är goda som kommer därifrån!
jag körde fram en pall brown ale senast igår på jobbet som skulle vidare till ngt systembolag så visst skulle du kunna beställa hem från "ditt" bolag men det har la med efterfrågan att göra, på vissa bolag säljs det kanske mer b a än på andra så om efterfrågan är dålig kanske dom bara skiter i att ta hem, men som sagt kolla med ditt bolag
Det har blir SISTA inlagget i denna traden. Efter detta kan ni stanga.
BASTA olen ar den man har.
Men ok da. OM jag nu ska KVANTIFIERA detta, (vilket jag inte vill pga risken att det inte blir nagra kvar till MIG!)
Ar den att ni SKA kopa ett flak:
ARBOGA 5,6
EOD.
Enda chansen att jag köper Arboga är om det brunnit i huvudet på mig
Den mesta ölen smakar exakt likadant, det är bara homosexuella som vill verka manliga som brinner jättemycket för en speciell öl som ska vara hundra gånger godare än någon annan. Visst är det lite skillnad men det är som att jämföra mcdonalds med burger king.
Ifall vi inte börjar prata mörk öl och sånt då.
Dagens sanning 8/11 2008
Både ja och nej den är en god lätt drucken öl, blivigt lite av en sucker på trapist öl.kilkenny en finare öl för folk som vet vad öl är och hur det ska smaka
Miller..? Jo. den är väl fin om man vill helst dricka alkoläsk men inte törs för grupptryck eller nåt. same goes for san migel, corona ,sol plus allt från amerikat. själv föredrar jag dansk mellanöl OBS! ej licens tillverkad av pripps!
Amerikansk öl är som att ha sex i en kanot...
Fucking close to water
Ar den att ni SKA kopa ett flak:
ARBOGA 5,6
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|